Ήρθε το υβριδικό Suzuki SWACE! Δείτε εκδόσεις και τιμές

Το οικογενειακό της Suzuki έρχεται στην ελληνική αγορά έχοντας να επιδείξει σύγχρονο ντιζάιν, υβριδικό σύστημα κίνησης, άφθονους χώρους και υψηλή ποιότητα κατασκευής

  • -
  • -

Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει για τη Suzuki στην ελληνική αγορά με την εμπορική διάθεση του SWACE. Το νέο μοντέλο έρχεται δυναμικά με όπλα του την εμφάνιση, τον οικογενειακό του χαρακτήρα και την κορυφαία τεχνολογία του, ενώ όλα αυτά έχουν περιτύλιγμα υψηλής ποιότητας και συμφέρουσας τιμής.

Η εμφάνισή του αμέσως σε κερδίζει με τις καθαρές γραμμές του, τις ακμές σε πολλά σημεία του αμαξώματος, αλλά και την επιβλητική μάσκα εμπρός. Το SWACE έχει ένα απόλυτα αεροδυναμικό προφίλ για σπορ εμφάνιση αλλά και μικρότερη αντίσταση από τον αέρα, στοιχείο που με τη σειρά του οδηγεί σε καλύτερη λειτουργία του υβριδικού συστήματος κίνησης, άρα και σε χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Το σύστημα κίνησης του Suzuki SWACE αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο, ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα με 98 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 72 ίππων. Συνδυαστικά αποδίδουν 122 ίππους και στέλνουν την ισχύ στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου e-CVT. Στο κιβώτιο e-CVT η κίνηση είναι αδιάκοπη, αθόρυβη και ομαλή στις αλλαγές, χαρίζοντάς μια απίστευτα ήρεμη εμπειρία οδήγησης. Εδώ δεν υπάρχει ιμάντας ούτε και τροχαλίες όπως σε ένα παραδοσιακό CVT.

Τη θέση τους παίρνουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ (MG1 ισχύος 23KW & MG2 ισχύος 53KW), τα οποία συνδέονται με ένα πλανητικό μηχανισμό γραναζιών, ανάλογο με αυτόν που υπάρχει στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων (Power Split Device). Το MG1 λειτουργεί ως μίζα, ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, αλλά υποβοηθά και τον πλανητικό μηχανισμό στο συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και κυρίου ηλεκτρικού μοτέρ.

Το MG2 είναι το κύριο για την ηλεκτρική κίνηση, το οποίο μετατρέπεται σε γεννήτρια για την ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα. Η συνεργασία των δύο (αλλά και η απομόνωση του θερμικού κινητήρα για την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, χωρίς χρήση κάποιου επιπλέον συμπλέκτη), προσφέρει μια συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση.

Εκτός από τις γνωστές θέσεις που υπάρχουν σε ένα αυτόματο κιβώτιο (P,R,N,D), στον επιλογέα του e-CVT υπάρχει και η θέση Β, όπου επιλέγεται κυρίως σε κατηφορικές διαδρομές καθώς προσφέρει στο όχημα πέδηση από τον κινητήρα και παράλληλα γρήγορη φόρτιση της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος.

Ανάλογα με τις προτιμήσεις ή τις οδηγικές συνθήκες, ο οδηγός μπορεί επιλέξει ανάμεσα στις λειτουργίες NORMAL, ECO ή SPORT.

NORMAL

Η επιλογή αυτή συνδυάζει άνεση, σταθερότητα κι εξοικονόμησης καυσίμου. Είναι ιδανική για κανονικές οδηγικές συνθήκες. Η οθόνη οργάνων σε αυτή τη λειτουργία έχει μπλε απόχρωση.

ECO

Αυτή η λειτουργία ενισχύει την εξοικονόμηση καυσίμου μέσω της ανταπόκρισης στο γκάζι και της μειωμένης χρήσης του κλιματισμού. Η λειτουργία αυτή είναι χρήσιμη κατά την οδήγηση στην πόλη σε ώρες συμφόρησης. Η οθόνη οργάνων στη λειτουργία ECO αποκτά πράσινη απόχρωση (μόνο στο digital ταχύμετρο).

SPORT

Μέσω του υβριδικού συστήματος με τη λειτουργία SPORT επιτυγχάνεται η μέγιστη επιτάχυνση. Η οθόνη οργάνων σε αυτή τη λειτουργία εναλλάσσεται σε κόκκινη απόχρωση.

Ατελείωτη είναι και η λίστα των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας που έρχονται μαζί με το Suzuki SWACE. Σε αυτή περιλαμβάνονται κυριολεκτικά τα πάντα, θωρακίζοντας στο μέγιστο βαθμό τον οδηγό και τους επιβάτες από ενδεχόμενους κινδύνους. Πιο αναλυτικά, περιλαμβάνονται:

Σύστημα αυτόματης πέδησης (Pre-Collision System, PCS)

Το σύστημα PCS συμβάλλει στην αποτροπή συγκρούσεων με άλλα οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες, παρακολουθώντας τον δρόμο μπροστά από το όχημα με έναν αισθητήρα χιλιοστομετρικών κυμάτων και μια κάμερα. Υποστηρίζει λειτουργία προειδοποίησης πρόσκρουσης, υποβοήθηση πέδησης πριν από την πρόσκρουση και λειτουργίες πέδησης πριν από την πρόσκρουση.

Σύστημα αποφυγής ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Trace Assist, LTA)

Όταν το σύστημα LTA ανιχνεύει ότι υπάρχει πιθανότητα ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα, υποβοηθά μερικώς τον χειρισμό του τιμονιού για τη διατήρηση του οχήματος στο κέντρο της λωρίδας και την αποτροπή εκτροπών από τη λωρίδα ή τον δρόμο. Το σύστημα αυτό περιλαμβάνει τις λειτουργίες προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, την υποβοήθηση τιμονιού, την προειδοποίηση εκτροπής και τη λειτουργία επαναφοράς στο κέντρο της λωρίδας.

Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας (Road Sign Assist, RSA)

Το σύστημα RSA εντοπίζει τα οδικά σήματα και τα εμφανίζει στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων όταν ανιχνευτούν. Το σύστημα είναι συμβατό με σήματα για τα όρια ταχύτητας, για περιοχές όπου απαγορεύεται η προσπέραση, σήματα για κατοικημένη περιοχή, σημεία εξόδου από συγκεκριμένες περιοχές κι όλες τις ευρωπαϊκές πινακίδες.

Dynamic Radar Cruise Control, DRCC

Το σύστημα DRCC διατηρεί αυτόματα την απόσταση με το προπορευόμενο όχημα και ακινητοποιεί το όχημα όταν ακινητοποιείται και το προπορευόμενο. Όταν δεν υπάρχει προπορευόμενο, το όχημα κινείται με σταθερή προκαθορισμένη ταχύτητα.

Αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (Automatic High Beam, AHB)

Το σύστημα AHB πραγματοποιεί αυτόματα εναλλαγή μεταξύ της μεγάλης και της μικρής σκάλας όταν απαιτείται, για να διασφαλίζεται καθαρό οπτικό πεδίο για τον οδηγό, να περιορίζεται η ταλαιπωρία της χειροκίνητης ρύθμισης των προβολέων και να μειώνεται το θάμπωμα των επερχόμενων οχημάτων από την άσκοπη χρήση της μεγάλης σκάλας.

Η έκδοση GLX περιλαμβάνει επιπλέον:

Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου (Blind spot monitor, BSM)

Το σύστημα BSM ανιχνεύει οχήματα που βρίσκονται ή πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία και στις δύο πλευρές του οχήματος και καθιστά την αλλαγή λωρίδας ασφαλέστερη. Όταν ένα όχημα πλησιάζει ή ανιχνεύεται σε πίσω τυφλό σημείο, ανάβει μια προειδοποιητική ένδειξη στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέφτη.

Σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Crossing Traffic Alert, RCTA)

Το σύστημα RCTA βοηθά τον οδηγό να αποφεύγει προσκρούσεις κατά την οπισθοπορεία σε χώρους στάθμευσης. Όταν οι αισθητήρες εντοπίζουν οχήματα να πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία, ακούγεται ένας προειδοποιητικός ήχος και αναβοσβήνουν εικονίδια στον καθρέφτη, τα οποία προειδοποιούν τον οδηγό.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας είναι πληρέστατος, ωστόσο το ίδιο ισχύει και για τον εξοπλισμό άνεσης των επιβατών. Από το Suzuki SWACE δεν λείπει πραγματικά τίποτα και μάλιστα, περιλαμβάνονται πολλά στοιχεία που συναντάμε μόνο σε αυτοκίνητα με πολλαπλάσια τιμή.

Στην καμπίνα, ο κομψός σχεδιασμός προσφέρει εργονομία κι άνεση σε όλους τους επιβάτες.Ο εντυπωσιακός πίνακας οργάνων είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να δημιουργείται η αίσθηση ενός ενιαίου συνόλου που ξεκινάει από το ταμπλό και επεκτείνεται μέχρι τα διακοσμητικά των θυρών, αγκαλιάζοντας οδηγό και συνεπιβάτες σε μια χαλαρωτική οδηγική εμπειρία. Οι μαλακές επενδύσεις, οι σπορ διακοσμητικές πινελιές σε χρώμα ασημί ή χρωμίου και η σχολαστική προσοχή στις λεπτομέρειες, αποτυπώνουν την ανώτερη ποιότητα κατασκευής.

Καινοτόμα χαρακτηριστικά όπως η οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, η λειτουργία κλιματισμού S-FLOW και η δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης κινητού φανερώνουν την υψηλή τεχνολογία του αυτοκινήτου.

Οθόνη Πολυμέσων

Η οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας και περιλαμβάνει την Οθόνη Ενέργειας, Bluetooth, με χειριστήρια επάνω στο τιμόνι καθώς και δυνατότητα υποστήριξης Apple CarPlay για iPhone, αλλά και Android Auto™ και MirrorLink™ για συμβατά smartphones.

Πίνακας Οργάνων

Ο πίνακας οργάνων που χαρακτηρίζεται από τον στιλάτο φωτισμό διασφαλίζει ότι οι ενδείξεις είναι ευδιάκριτες και ευανάγνωστες. Η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων μπορεί να ρυθμιστεί για προβολή αναλογικού ή  ψηφιακού ταχύμετρου. Περιλαμβάνει λειτουργίες όπως: Οδηγός οικονομικής επιτάχυνσης "ECO Accelerator Guidance", Ένδειξη ECO Score κ.α.

Επίσης, ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης (Normal, Eco, Sport) προσαρμόζεται αντίστοιχα και ο χρωματισμός της οθόνης.

Να σημειωθεί πως από τις ρυθμίσεις μπορεί να επιλεχθεί και Ελληνικό Menu.

Θερμαινόμενο Τιμόνι & Καθίσματα

Μια ακόμη τεχνολογική καινοτομία για τη SUZUKI αποτελεί το θερμαινόμενο τιμόνι τόσο στην έκδοση GL+ όσο και στην GLX. Την άνεση στον τομέα αυτό συμπληρώνουν τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα.

Κλιματισμός με Τεχνολογία S-FLOW

Η τεχνολογία S-FLOW στον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό μεγιστοποιεί την αίσθηση της άνεσης στην καμπίνα, εξοικονομώντας παράλληλα ενέργεια. Με τη χρήση αισθητήρων προσφέρει κλιματισμό μόνο στις θέσεις όπου υπάρχουν επιβάτες, περιορίζοντας έτσι την άσκοπη κατανάλωση ενέργειας.
Η τεχνολογία S-FLOW λαμβάνει επίσης ενδείξεις τόσο της εσωτερικής και εξωτερικής θερμοκρασίας όσο και της ηλιακής ακτινοβολίας προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή απόδοση του κλιματισμού με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση ενέργειας. Η τεχνολογία αυτή προσφέρεται και στις 2 εκδόσεις του SWACE.

Ασύρματη Φόρτιση Κινητού & Ατμοσφαιρικός Φωτισμός

Για εύκολη φόρτιση του Smartphone (εφόσον υποστηρίζεται από την συσκευή) υπάρχει η δυνατότητα επαγωγικής (ασύρματης) φόρτισης στην κεντρική κονσόλα.

Ο απαλός ατμοσφαιρικός φωτισμός γύρω από τα υποβραχιόνια θυρών, γύρω από τον αποθηκευτικό χώρο της κεντρικής κονσόλας και γύρω από την κεντρική ποτηροθήκη ενισχύουν την ορατότητα σε αυτά τα σημεία στο σκοτάδι.

Άνεση

Το SWACE έχει 928 mm απόσταση μεταξύ των εμπρός και πίσω καθισμάτων. Προσφέρει έτσι  σπουδαία ευρυχωρία και άνεση στους επιβαίνοντες.

Χώρος Αποσκευών

Ο άνετος χώρος αποσκευών μπορεί να χωρέσει αποσκευές με όγκο έως και 596 λίτρα, ενώ μπορεί να επεκταθεί με το κατέβασμα των πίσω καθισμάτων και να φτάσει έως τα 1.606 λίτρα. Η βάση του χώρου αποσκευών είναι διπλής όψεως. Η μία όψη έχει επένδυση μοκέτας ενώ η άλλη έχει επίστρωση με ανθεκτική στο νερό ρητίνη, για τη μεταφορά υγρών ή λερωμένων αντικειμένων.

Το πολυτάλαντο Suzuki SWACE διατίθεται στην ελληνική αγορά σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, τα GL+ και GLX. Οι τιμές εκκινούν από τις 25.180€ και 27.180€ αντίστοιχα.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...