Το Rimac C_Two των 1.914 ίππων είναι εδώ και λέγεται Nevera!

0-100 km/h σε 1,85’’ και αυτονομία που αγγίζει τα 550 km. Σας εντυπωσίασε ή ακόμα;

  • -
  • -

Το concept Rimac C_Two που ακούμε εδώ και καιρό, έφτασε η στιγμή να περάσει στην παραγωγή. Ακούγοντας πλέον στο όνομα «Nevera», το αμιγώς ηλεκτροκίνητο hypercar έρχεται να ταράξει τον χώρο της αυτοκίνησης με τις επιδόσεις του. Για να πάρετε μια πρώτη ιδέα ας αναφέρουμε κάποιους «αριθμούς». 1914 ίπποι, 2.360 Nm ροπής, 0-100 km/h σε 1,85 sec… Το κροατικής καταγωγής hypercar ολοκληρώνει τα πρώτα 400 μέτρα από στάση σε 8,6 sec (ο ταχύτερος χρόνος που έχει καταγραφεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής)! Μάλιστα για τα πρώτα 300 km/h(!) από στάση το Nevera χρειάζεται 2,5 δευτερόλεπτα λιγότερα απ’ ότι υπολόγιζαν οι μηχανικοί της Rimac αρχικά, ολοκληρώνοντας το σπριντ σε 9,3 sec, ενώ δεν σταματά να επιταχύνει μέχρι την τελική των 412 km/h! Σας έπεσε το σαγόνι ή ακόμα;

Αφού λοιπόν καταγράψαμε τα πιο εξωφρενικά νούμερα, πάμε τώρα να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία 120 kWh που έχει κατασκευαστεί αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο, προσφέρει αυτονομία 548 km και έχει την δυνατότητα παροχής ενέργειας με έως και 1,4 MW. Εκτός της απόδοσης της, η μπαταρία λειτουργεί και σαν δομικό μέρος του monocoque σασί, βελτιώνοντας την ακαμψία κατά 37%, ενώ χάρη στην τοποθέτηση της προσφέρει αναλογία βάρους 48% εμπρός, 52% πίσω. Σύμφωνα με την εταιρεία, το ανθρακονημάτινο monocoque σασί του Nevera, το οποίο αποτελείται από ένα μονοκόμματο κομμάτι, είναι και το μεγαλύτερο που υπάρχει στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Η εξωτερική σχεδίαση στο μεγαλύτερο μέρος της παραμένει κοινή με το C_Two, αλλά μικρές διαφοροποιήσεις στο διαχύτη, τις εισαγωγές και τα πάνελ του αμαξώματος έχουν βελτιώσει την αεροδυναμική απόδοση κατά 34%, ενώ η ψύξη των φρένων και των μηχανικών μερών έχει βελτιωθεί κατά 30% σε χαμηλές ταχύτητες. Συγκεκριμένα μέρη όπως το πάτωμα, το καπό, ο διαχύτης και η αεροτομή κινούνται ανεξάρτητα ανάλογα την ροή του αέρα. To ηλεκτρικό hypercar μπορεί να οδηγηθεί σε διάφορα modes όπως το “high downforce” το οποίο αυξάνει την κάθετη δύναμη που ασκείται κατά 326% ή το “low drag” το οποίο βελτιώνει τον αεροδυναμική απόδοση κατά 17,5%.

side

Με το σύστημα “All-wheel Torque Vectoring 2”, το Nevera ελέγχει απόλυτα το ποσοστό της ροπής που φτάνει σε κάθε τροχό από τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, πραγματοποιώντας 100 πράξεις το δευτερόλεπτο. Τα ηλεκτροϋδραυλικά φρένα μπορούν να ρυθμιστούν ως προς την ανάκτηση ανάλογα το ποσοστό της εναπομένουσας μπαταρίας, αλλά και της θερμοκρασίας της. Εάν δηλαδή η μπαταρία υπερθερμαίνεται τότε τα φρένα επιστρέφουν μέρος της κινητικής ενέργειας που αποθηκεύουν στους τροχούς ώστε να διευκολύνουν το έργο της, ενώ αντίστοιχα εάν τα φρένα είναι αυτά που υπερθερμαίνονται τότε, το σύστημα ανάκτησης λειτουργεί στην μέγιστη ταχύτητα των 300 kW. Τα ίδια τα φρένα είναι κεραμικά 390mm της Brembo και συνδυάζονται με 6πίστονες δαγκάνες.

Η κρεμαγιέρα είναι steer-by-wire με διάφορες κλιμακώσεις ως προς την πληροφορία που προσφέρει, ανάλογα ποιο από τα επτά διαθέσιμα προγράμματα έχει επιλεχθεί. Μάλιστα, το Nevera είναι το πρώτο όχημα παραγωγής το οποίο χάρη σε ένα σύνολο αισθητήρων και καμερών προσφέρει οπτικοακουστική καθοδήγηση ώστε να βρίσκει ο οδηγός την βέλτιστη γραμμή που πρέπει να ακολουθήσει εντός πίστας. Παράλληλα, η κροατική μάρκα επιμένει πως το ηλεκτρικό hypercar είναι τόσο εστιασμένο στην οδήγηση σε πίστα όσο και στην άνετη κάλυψη πολλών χιλιομέτρων. Το μινιμαλιστικό εσωτερικό βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στις τρεις TFT οθόνες τόσο για την παροχή πληροφοριών όσο και για τον έλεγχο των διαφόρων λειτουργιών.

Κάθε ένα από τα 150 Nevera που θα κατασκευαστούν θα είναι μοναδικό σύμφωνα με την Rimac, ενώ θα είναι διαθέσιμες τρεις εκδόσεις από το εργοστάσιο: GT, Signature και Timeless. Κάθε κομμάτι ξεχωριστά θα δοκιμάζεται και θα παίρνει έγκριση από τον δημιουργό της εταιρείας, Mate Rimac.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...