Το λόγο έχει το κοινό για την ειδική έκδοση του Ford Puma ST
Οι χρήστες σε Twitter και Instagram θα επηρεάσουν με την ψήφο τους την επιλογή βασικών στοιχείων. Δες ποια είναι αυτά.
- -
- -
Σε μία ρηξικέλευθη εκδοχή ανθρωποκεντρικής σχεδίασης, η Ford προσφέρει στους λάτρεις των επιδόσεων σε όλη την Ευρώπη μία μοναδική ευκαιρία να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός νέου μοντέλου της Ford Performance. Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα ότι μια ειδική έκδοση του νέου Puma ST θα δημιουργηθεί σε συνεργασία με οπαδούς της μάρκας μέσω online ψηφοφοριών.
Σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που η Ford επιτρέπει σε πελάτες να αποφασίζουν για τη σχεδίαση ενός οχήματος παραγωγής, οι χρήστες σε Twitter και Instagram θα έχουν την ευκαιρία στο διάστημα 1 - 10 Ιουνίου να επιλέξουν μία σειρά από σχεδιαστικά στοιχεία για την έκδοση περιορισμένης παραγωγής του πρώτου SUV της Ford Performance που διατίθεται στην Ευρώπη.
Οι επικρατέστερες προτάσεις θα υλοποιηθούν στην τελική έκδοση του Puma ST Special Edition, το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ford στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, και θα είναι διαθέσιμο εντός του έτους.
Καταθέτοντας τις προτιμήσεις τους σε ψηφοφορίες που διοργανώνονται στα κανάλια της Ford στο Twitter και το Instagram σε όλες τις Ευρωπαϊκές αγορές, οι οπαδοί του εγχειρήματος θα μπορούν να αποφασίζουν τους χρωματικούς συνδυασμούς σε στοιχεία όπως το αμάξωμα, τα αυτοκόλλητα, οι δαγκάνες των φρένων και οι ραφές των ζωνών ασφαλείας του μοντέλου και να επιλέγουν εάν στο εξωτερικό του θα φέρει διακριτικά σήματα ή όχι. Επιπλέον, το όνομα της ειδικής έκδοσης θα αποφασιστεί και αυτό από τους fans της μάρκας.
Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να επιλέξουν από μία σειρά προτάσεων για κάθε στοιχείο, ενώ η κάθε ψηφοφορία θα είναι ανοιχτή για 24 ώρες. Η τελική έκδοση και το όνομα του Ford Puma ST Special Edition θα αποκαλυφθούν στις 18 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ FORD PUMA ST
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ford και η esports ομάδα Team Fordzilla αποκάλυψαν πέρσι το Team Fordzilla P1 concept, το οποίο αποτέλεσε προϊόν συνεργασίας μεταξύ των σχεδιαστών της εταιρείας και της gaming κοινότητας.
Σχεδόν 250.000 οπαδοί ψήφισαν στο Twitter επιλέγοντας στοιχεία του οχήματος όπως η θέση των καθισμάτων, ο σχεδιασμός του cockpit και το σύστημα κίνησης για τη δημιουργία του απόλυτου εικονικού αγωνιστικού αυτοκινήτου. Μάλιστα, η τελική του σχεδίαση πήρε σάρκα και οστά με την online παρουσίαση ενός ακριβούς αντιγράφου κανονικών διαστάσεων.