Αγριεμένη και ακόμα ταχύτερη η νέα BMW M2

Το δημοφιλέστατο μοντέλο του M-Division θα περάσει στη δεύτερη γενιά του με αναβαθμίσεις σε όλους τους τομείς.

  • -
  • -

Τα θετικά σχόλια που απέσπασε η BMW M2 όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, ήταν αμέτρητα. Σύντομα, μέσα από τις πρώτες δοκιμές, βγήκαν στην επιφάνεια οι αρετές της και η παγκόσμια petrolhead κοινότητα είχε να συζητάει για ένα γνήσιο δημιούργημα του M Division με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε παλαιότερα, περισσότερο «αναλογικά» μοντέλα, όπως η M3 E46 ή ακόμη και η M3 E30.

Οι μικρές της διαστάσεις, το συγκρατημένο βάρος, ο κινητήρας των 370 ίππων και η μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα με το ενεργό διαφορικό M Differential την έκαναν περιζήτητη και ποθητή, ενώ η ισχυρότερη έκδοση Competition με τον σαφώς καλύτερο S55 κάτω από το καπό, απογείωσε την κατασκευή. Εχθρός του καλού όμως, είναι το καλύτερο και η νέα M2 περιμένει στη γωνία.

Η BMW επιβεβαιώνει ότι οι διαστάσεις του νέου μοντέλου θα είναι μεγαλύτερες, ξεκαθαρίζει ωστόσο ότι δεν θα ξεφύγουν για να διατηρηθεί ο χαρακτήρας «παιχνιδιού» που έχει κερδίσει με το σπαθί του. Τα μετατρόχια θα αυξηθούν, το ίδιο και το μεταξόνιο, ενώ οι μηχανικοί έστρεψαν την προσοχή τους προς τη ρύθμιση της ανάρτησης για ισορροπία μεταξύ καθημερινής χρήσης και M Division συμπεριφοράς στην πίεση.

Σύμφωνα με τη BMW το πλαίσιο της νέας M2 θα προσφέρει ακόμη περισσότερη ακαμψία βοηθώντας στη διαχείριση της μεγαλύτερης ισχύος και η κατανομή βάρους μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα θα σταθεροποιηθεί αδιαπραγμάτευτα στο ιδανικό 50:50. Στο κομμάτι του κινητήρα η BMW θα αλλάξει εντελώς τα δεδομένα και δεν θα τοποθετείται κανένας από τους γνωστούς που βρίσκονται σήμερα στην γκάμα, δηλαδή τον N55 και τον εξελιγμένο από το M Division, S55.

Ο S58 που γνωρίσαμε στις νέες M3 και M4 θα πάρει θέση και στη M2, με χαμηλότερη ισχύ βέβαια. Θα υπάρχουν δύο τούρμπο, αλλά και φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων και υπολογίζεται ότι η απόδοση θα βρίσκεται κάπου στους 410 ίππους για την «απλή» έκδοση. Η έκδοση Competition θα έχει 30 με 40 ίππους περισσότερους και αργότερα, δεν αποκλείεται να δούμε μια ακόμη ισχυρότερη πρόταση. Αυτό που αποκλείεται, είναι η εμφάνιση τετρακίνητης M2 xDrive, όπως συνέβη με τις τελευταίες γενιές των M3, M4 και M5.

Σύμφωνα με τη BMW, η τετρακίνηση δεν ταιριάζει στο χαρακτήρα της M2 και το επιπλέον βάρος θα τον αμβλύνει ακόμη περισσότερο, συνεπώς η κίνηση αποκλειστικά στον πίσω άξονα γίνεται μονόδρομος. Εκτός από το φίλτρο GPF ο νέος S58 έχει ανασχεδιασμένο στροφαλοθάλαμο, νέα κυλινδροκεφαλή και νέα εισαγωγή. Το χειροκίνητο κιβώτιο θα διατηρηθεί ως επιλογή για τους λάτρεις των τριών πεντάλ, ωστόσο το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη μάλλον δεν θα συνεχίσει να προσφέρεται και θα αντικατασταθεί από ένα αντίστοιχο με μετατροπέα ροπής των οκτώ σχέσεων.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...