Νέο Peugeot 308 SW: Το 308 στην πρακτικότερη εκδοχή του

Η κομψή αισθητική και οι σύγχρονες τεχνολογίες του νέου Peugeot 308 τώρα έρχονται και σε Station Wagon εκτέλεση.

  • -
  • -

Η Peugeot αποκάλυψε το 308 τρίτης γενιάς πριν από μερικούς μήνες και μαζί του, το νέο της σήμα με το οποίο συμβολίζει την έλευση μιας νέας εποχής. Η γαλλική μάρκα έχει παράδοση στα μικρομεσαία χάτσμπακ, τα οποία πάντα συνοδεύονται από Station Wagon εκδοχές. Κάπως έτσι, φτάνουμε στο 308 SW!

Η νέα πρόταση της Peugeot στην κατηγορία χαρακτηρίζεται από τη δυναμική του αισθητική. Οι αιχμηρές γραμμές, οι εντυπωσιακές αναλογίες, ακόμη και τα ξεχωριστά χρώματα με τα οποία προσφέρεται, κάνει το νέο 308 μια «απόφαση καρδιάς», που ανταποκρίνεται τέλεια σε όσους χρειάζονται ένα από τα καλύτερα χάτσμπακ αλλά με σχεδίαση που δεν ακολουθεί την πεπατημένη.

Όλα αυτά ισχύουν για την κλασική πεντάθυρη έκδοση, αλλά μεταφέρθηκαν αυτούσια και στην πιο πρακτική SW. Μπροστά, η εικόνα δεν αλλάζει και παραμένει ίδια με του χάτσμπακ. Η νέα τάση της Peugeot θέλει τα φωτιστικά σώματα να αποτελούν τη φυσική συνέχεια της μάσκας συνδέοντάς τη με τα φτερά και από εκεί, να «κατεβαίνουν» προς τα κάτω τα εντυπωσιακά LED για τα φώτα ημέρας, φτάνοντας σχεδόν ως το τέλος του προφυλακτήρα.

Στο κέντρο ενσωματώνεται το νέο σήμα της Peugeot και ψηλότερα, λίγο πιο χαμηλά από το καπό, συναντάμε το όνομα του μοντέλου. Στο πλάι και στο πίσω μέρος του 308 SW όμως, η εικόνα αλλάζει άρδην. Η γραμμή της οροφής ακολουθεί τα Station Wagon πρότυπα και «σβήνει» διακριτικά φτάνοντας προς το τέλος της. Τα έντονα «νεύρα» στο πλάι δημιουργούν μια δυναμική παρουσία και πίσω, τα φωτιστικά σώματα με τα εντυπωσιακά LED γραφικά, αναλαμβάνουν το ρόλο του… εντυπωσιασμού.

Ίδιο είναι και το αισθητικό μονοπάτι που ακολουθεί η καμπίνα. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων i-Cockpit τραβά αμέσως το μάτι, όπως και η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας. Στη μέση της τελευταίας φιλοξενείται η οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων και πιο χαμηλά, υπάρχουν μερικοί φυσικοί διακόπτες ενισχύοντας την εργονομία.

Στο δεξί χέρι του οδηγού ο επιλογέας για το αυτόματο κιβώτιο είναι ένας διακριτικός διακόπτης, κάτω από το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα. Ακόμη πιο πίσω έχουμε πλήκτρα εναλλαγής για τα προγράμματα οδήγησης, όπως και το ηλεκτρικό χειρόφρενο. Η επιλογή αντικατάστασης του παραδοσιακού λεβιέ για το αυτόματο σασμάν δίνει χώρο σε δύο πρακτικές θήκες αποθήκευσης μικροαντικειμένων.

Βέβαια, επειδή εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα Station Wagon μοντέλο, τα επίπεδα χώρων και πρακτικότητας εκτοξεύονται. Το πορτμπαγκάζ μετρά χωρητικότητα 608 λίτρων σε πενταθέσια διαμόρφωση και 1.634 λίτρα αν αναδιπλωθεί η πίσω σειρά καθισμάτων, ενώ μπορούν να μεταφερθούν αντικείμενα με μήκος έως και 1,85 μέτρα.

Το μεγαλύτερο κατά 55 χιλιοστά μεταξόνιο (συγκριτικά με το χάτσμπακ) υπόσχεται καλύτερους χώρους και για τους πίσω επιβάτες. Η Peugeot αναφέρει χαρακτηριστικά ότι δόθηκε σημαντική προσοχή στην καθημερινή ευχρηστία. Για αυτό το λόγο υπάρχουν ποτηροθήκες μεγάλης διαμέτρου, θύρες USB-C για τη φόρτιση των smartphones και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών παρόμοιου είδους και θήκες μικροαντικειμένων συνολικής χωρητικότητας 34 λίτρων.

Για το νέο Peugeot 308 SW, οι επιλογές κινητήρων είναι πολλές. Στην γκάμα υπάρχουν προτάσεις για όλα τα γούστα, από Plug-In υβριδικές μέχρι κλασικές βενζίνης και ντίζελ. Όλες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο EAT8 των οκτώ σχέσεων.

Ξεκινώντας από την έκδοση με το ισχυρότερο σύστημα κίνησης, έχουμε τη HYBRID 225 e-EAT8. Ένας βενζινοκινητήρας των 180 ίππων «παντρεύεται» με έναν ηλεκτροκινητήρα και συνδυαστικά αποδίδουν 225 ίππους. Χρησιμοποιεί Plug-In υβριδική τεχνολογία και οι μπαταρίες του συστήματος φορτίζουν σε μια απλή οικιακή πρίζα μέσα σε 3 ώρες και 55 λεπτά. Αν υπάρχει Wallbox των 7,4 kW, η διαδικασία διαρκεί 1 ώρα και 55 λεπτά.

Μένοντας στις Plug-In Hybrid προτάσεις, συναντάμε και μια λιγότερο ισχυρή έκδοση, στην οποία το ηλεκτρικό μοτέρ μαζί με τον βενζινοκινητήρα έχουν 180 ίππους απόδοση. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σε αυτή την περίπτωση, αποδίδει 150 ίππους και τα χαρακτηριστικά φόρτισης παραμένουν τα ίδια.

Για εκείνους που προτιμούν τις κλασικές λύσεις, η Peugeot προσφέρει δύο ακόμη επιλογές. Ο τρικύλινδρος τούρμπο 1.2 PureTech εκπροσωπεί το στρατόπεδο των βενζινοκινητήρων με 130 ίππους απόδοση και ο τετρακύλινδρος τούρμπο 1.5 BlueHDi των επίσης 130 ίππων, αποτελεί τη μοναδική ντίζελ επιλογή στον κατάλογο του 308.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...