Emira: Η πιο πολιτισμένη Lotus έρχεται με κινητήρες AMG & Toyota

Η Lotus έφτιαξε αντίπαλο για την Porsche 718 Cayman και για πρώτη φορά τη γεμίζει με εξοπλισμό όπως infotainment και συστήματα υποβοήθησης του οδηγού!

  • -
  • -

Λίγο πριν τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, η Lotus επενδύει στην κατασκευή ενός κεντρομήχανου μοντέλου μικρών διαστάσεων που θα τοποθετηθεί απέναντι στην Porsche 718 Cayman. Η νέα Emira έχει τσαμπουκαλεμένη εμφάνιση, παραδοσιακές αναλογίες ενός διθέσιου σπορ κουπέ και ισχυρούς κινητήρες για να επιλέξει ο αγοραστής, ενώ η τιμή της θα βρίσκεται κοντά στις 60.000 λίρες στην αγορά της Αγγλίας.

Η γκάμα θα αποτελείται από ένα V6 μοτέρ των 3.5 λίτρων με μηχανική υπερτροφοδότηση (κομπρέσορα) που προέρχεται από την Toyota και από ένα τετρακύλινδρο τούρμπο των 2.0 λίτρων με… γερμανική καταγωγή αφού πρόκειται για τον γνωστό κινητήρα της AMG. Ακόμη δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία απόδοσης αλλά λέγεται ότι η ισχύς θα κυμαίνεται από τους 350 έως τους 420 ίππους.

Το πάτωμα της νέας Emira δεν είναι ολοκαίνουργιο, ωστόσο μόνο το μεταξόνιο μένει το ίδιο συγκριτικά με όσες Lotus βασίζονται σε αυτό. Το μετατρόχιο αυξήθηκε και οι τροχοί φτάνουν σε διάσταση έως τις 20 ίντσες, δίνοντας καλύτερο πάτημα στο νέο μοντέλο της μάρκας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δίνουν στη δημοσιότητα οι Βρετανοί ο κινητήρας θα είναι τοποθετημένος εγκάρσια και θα δίνει κίνηση αποκλειστικά στον πίσω άξονα.

Στην έκδοση με τον V6 θα υπάρχει χειροκίνητο κιβώτιο και ως έξτρα θα διατίθεται το αυτόματο, ενώ ο τούρμπο τετρακύλινδρος θα έρχεται αποκλειστικά με οκτάρι διπλοσύμπλεκτο αυτόματο. Η Lotus θα κάνει και μερικές αλλαγές στο μοτέρ 2.0 λίτρων της AMG που θα εντοπίζονται κυρίως στην εισαγωγή αέρα και την εξάτμιση.

Για να ανταποκρίνεται τέλεια στις ανάγκες των απαιτητικών χρηστών, η κεντρομήχανη Lotus έχει να επιδείξει ένα ισχυρό σύστημα πέδησης με υψηλές αντοχές, παραδοσιακή υδραυλική υποβοήθηση για το τιμόνι (αντί ηλεκτρικής) και ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και στους δύο άξονες. Με το Lotus Driver’s Pack έρχεται ένα σετ ελαστικών Michelin Pilot Sport Cup 2, το Launch Control για ιδανικές εκκινήσεις από στάση και μια ακόμη πιο σκληρή ρύθμιση στην ανάρτηση που ευνοεί στη γρήγορη οδήγηση και τις οριακές καταστάσεις στην πίστα. Η στάνταρ επιλογή ελαστικών για το μοτέλο είναι τα Goodyear Eagle F1 Supersport.

Όλα αυτά ανακουφίζουν κάπως τους παραδοσιακούς φίλους της Lotus. Λέμε «ανακουφίζουν» γιατί η Emira, έχει αρκετές διαφορές με τα υπόλοιπα αδέρφια της και αυτές εντοπίζονται όταν ανοίξει η πόρτα. Οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment με υποστήριξη Apple CarPlay και Android Auto, οθόνη 12,3 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα, θήκες για μικροαντικείμενα στις πόρτες και το υποβραχιόνιο, ποιοτικά υλικά, premium ηχοσύστημα της KEF με 10 ηχεία, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, Cruise Control, αισθητήρες φώτων και βροχής, ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέπτης… να συνεχίσουμε;

Όλα τα παραπάνω είναι καλοδεχούμενα στα περισσότερα αυτοκίνητα, στην περίπτωση της Lotus όμως δεν αποκλείεται να ξενερώσουν τους παραδοσιακούς πελάτες της. Είναι ξεκάθαρο ότι η μάρκα από την Αγγλία δεν στοχεύει τόσο πολύ σε αυτούς αλλά σε αγοραστές με πιο «ήπιες» απαιτήσεις που θέλουν ένα φανταστικό αυτοκίνητο για track days αλλά και καθημερινή οδήγηση. Μάλιστα ενσωματώνονται και όλα τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που μπορείτε να φανταστείτε, όπως αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση κούρασης του οδηγού, υποβοήθηση εξόδου από κάθετη θέση πάρκινγκ με ενημέρωση για την κυκλοφορία πίσω από το όχημα και πολλά ακόμη. Ναι, ακόμη για Lotus μιλάμε!


Πώς αλλιώς θα μπει στην εξίσωση όποιου ψάχνει ένα σπορ μοντέλο και γλυκοκοιτάει την Porsche 718 Cayman; Γιατί, μέχρι πρότινος, ο αγοραστής του γερμανικού κεντρομήχανου κουπέ δύσκολα θα πέρναγε έξω από την αντιπροσωπεία μιας Lotus, αφού τα δημιουργήματα των Βρετανών απέχουν σημαντικά από τον χαρακτήρα της Porsche.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...