Elantra N: Θαυμάστε το ταχύτερο Hyundai όλων των εποχών! (video)
280 ίπποι, επιλογή χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου, αγωνιστικές καταβολές και τσαμπουκαλεμένη εμφάνιση. Αυτό είναι το Hyundai Elantra N.
- -
- -
Μετά την επιτυχία που σημείωσε το i30 N, το
πρώτο αυτοκίνητο της Hyundai με τον κωδικό
N που διατέθηκε σε πολλές αγορές του πλανήτη, η μάρκα συνεχίζει να
επενδύει στο πιο δυνατό γράμμα που συνοδεύει τις γρήγορες εκδόσεις
των μοντέλων της. Σειρά πήρε το Elantra, το
οικογενειακό sedan των Κορεατών που δεν έρχεται πλέον στην
ευρωπαϊκή αγορά και κάνει καριέρα κυρίως στην αντίπερα όχθη του
Ατλαντικού.
ΤΟ HYUNDAI i20 N
ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Οι αλλαγές ξεκινούν, προφανώς, από την εξωτερική του
εμφάνιση. Προφυλακτήρας με τεράστιες εισαγωγές αέρα,
επιθετικές γραμμές, 19άρες ζάντες, διαχύτης πίσω με δύο απολήξεις
για την εξάτμιση, αεροτομή στην πόρτα του πορτμπαγκάζ και μεγάλα
φρένα με κόκκινες δαγκάνες. Αυτές είναι οι αλλαγές που θα
«μιλήσουν» κατευθείαν στην καρδιά του petrolhead,
ο οποίος αντικρίζει ένα από τα πιο άγρια σε εμφάνιση Hyundai και
παράλληλα, το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που παρουσίασε ποτέ η
μάρκα.
ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ
HYUNDAI i30 N
PERFORMANCE
Υπεύθυνος για αυτόν τον τίτλο είναι ένας τετρακύλινδρος τούρμπο
βενζινοκινητήρας των 2.0 λίτρων T-GDI με 280 ίππους και 392
Nm ροπής. Το συγκεκριμένο μοτέρ στο τέρμα πάτημα του
γκαζιού ανεβάζει την πίεση στο τούρμπο (N Grin Shift) και δίνει
λίγη ισχύ ακόμη, για περιορισμένο χρονικό διάστημα, με τη συνολική
απόδοση να αγγίζει τους 290 ίππους. Με το 8άρι αυτόματο σασμάν και
το launch control, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 5,3
δευτερόλεπτα, η καλύτερη επίδοση που έχει γραφτεί ποτέ σε
κατάλογο της Hyundai.
Ο αγοραστής εκτός από το αυτόματο κιβώτιο, μπορεί να
αρκεστεί και στο στάνταρ χειροκίνητο εξάρι, αν προτιμάει
να έχει τρία πεντάλ στα πόδια του. Άλλωστε με τη σπορ χαμηλωμένη
ανάρτηση, το μπλοκέ διαφορικό (N Corner Carving Differential), τα
ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και τα δεσίματα
στο πλαίσιο, η επιλογή του Hyundai Elantra N θα γίνει αποκλειστικά
από λάτρεις των επιδόσεων και της οδήγησης. Σύμφωνα με τη μάρκα θα
υπάρχει σύστημα ενίσχυσης του ήχου που παράγεται από τον κινητήρα,
μέσα στην καμπίνα, ενώ με την επιλογή των σπορ προγραμμάτων
οδήγησης θα ανοίγουν κλαπέτα στην εξάτμιση ώστε να
δυναμώνει και ο πραγματικός ήχος.