Η Porsche Macan ανανεώνεται και γίνεται ισχυρότερη για το 2022
Με ισχυρότερους κινητήρες θα έρθουν οι νέες Macan, Macan S και GTS
- -
- -
Η αυτοκινητοβιομηχανία από την Στουτγάρδη ανανεώνει το μικρό SUV της γκάμας της, την Macan, για το 2022, με τις σχεδιαστικές διαφορές να φαίνονται μικρές μπροστά στην αύξηση της ιπποδύναμης που θα δεχθούν τρεις από τις εκδόσεις του μοντέλου. Κάτι νεότερο για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη Macan αλλά και την έκδοση Turbo του MY2022, δεν έχουμε ακόμη, κάνοντας έτσι την ισχυρότερη κατά 60 ίππους νέα GTS, το highlight της συγκεκριμένης αναβάθμισης.
Με ιπποδύναμη που αγγίζει πλέον τους 440 PS –
όσους έχει η σημερινή Turbo - και ροπή 550
Nm, το νέο μοντέλο ολοκληρώνει το σπριντ έως τα πρώτα 100
km/h από στάση σε μόλις 4,3’’. Η τελική ταχύτητα
έχει επίσης ανέβει, στα 272 km/h.
Αλλαγές όμως δεν είδαμε μόνο στην GTS, με την «μικρότερη» S να υιοθετεί τον παλιό V6 της GTS, φτάνοντας έτσι τους 380 ίππους πλέον και τα 519 Nm ροπής, ενώ εξοπλισμένη με το προαιρετικό Sport Chrono package, καταφέρνει να ολοκληρώσει το σπριντ 0-100 km/h σε 4,6’’. Η βασική Macan όμως, δεν έμεινε ούτε αυτή παραπονεμένη, με το 2λιτρο Turbo σύνολο να ανεβαίνει στους 265 ίππους και τα 400 Nm ροπής. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, η «αργή» Macan να ολοκληρώνει το 0-96 km/h σε μόλις 5,8’’.
Όπως και πριν, ο κύριος στόχος της GTS είναι οι κορυφαίες
επιδόσεις, γι’ αυτό το λόγο εξοπλίζεται με τεχνολογίες όπως το
torque vectoring και μία κατά 10mm
χαμηλότερη και σφιχτότερη ανάρτηση. Σχεδιαστικές αλλαγές
έχουμε σε όλη την γκάμα, με νέα μάσκα στο εμπρός μέρος, νέο πίσω
διαχύτη, φώτα τεχνολογίας LED στον στάνταρ
εξοπλισμό και μεγαλύτερους τροχούς – διαθέσιμους σε 7 νέα σχέδια –
που κυμαίνονται από 19 έως 21 ίντσες. Στην
περίπτωση της GTS, η Porsche τιμά τις παραδόσεις, χαρίζοντας στο
μοντέλο πληθώρα λεπτομερειών σε μαύρη απόχρωση, αλλά και ξεχωριστό
διαχύτη από την υπόλοιπη γκάμα.
Οι διαφορές σε σχέση με πριν είναι πιο έντονες εντός της καμπίνας, με την ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα να απαλλάσσεται από κάθε φυσικό πλήκτρο και στην θέση τους να βρίσκουμε χειριστήρια αφής, τα οποία σε συνδυασμό με τον μικρότερο επιλογέα για το κιβώτιο συντελούν μία πιο μινιμαλιστική εικόνα. Η οθόνη για το infotainment των 10,9 ιντσών παραμένει. Στην έκδοση GTS με το έξτρα πακέτο GTS Sport, εκτός από διάφορα διακοσμητικά σε μαύρο χρώμα, τα καθίσματα είναι διαφορετικά διαθέτοντας ρυθμίσεις 18 κατευθύνσεων με επενδύσεις Race-Tex και ραφές καθισμάτων σε χρώμα Python Green.
Μιας και το αναφέραμε, να πούμε πως το προαιρετικό πακέτο GTS Sport αυξάνει περαιτέρω τον δυναμισμό του αυτοκινήτου προσφέροντας μεταξύ άλλων στοιχεία και χαρακτηριστικά, όπως ζάντες 21 ιντσών με σπορ ελαστικά υψηλών επιδόσεων, καθώς και το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) σε συνδυασμό με το Sport Chrono Package.
Το ανανεωμένο μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία, με τις
πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί στην Ευρώπη για τις
αρχές Οκτωβρίου.