Νέο Nissan Z: V6 με δύο τούρμπο, 405 ίπποι, κίνηση πίσω, με χειροκίνητο εξάρι και μπλοκέ!

Ένα ολοκαίνουργιο σπορ μοντέλο αλλά με χαρακτηριστικά… παλαιάς κοπής, για όσους μετράνε περισσότερο την οδηγική ευχαρίστηση από την κατανάλωση και τους ρύπους.

  • -
  • -

Επιτέλους! Η έκδοση παραγωγής του Nissan Z Proto ήρθε και ονομάζεται απλώς… Z. Ο διάδοχος των 350Z, 370Z που έχουν αφήσει ανεξίτηλα στο μυαλό μας την old school ιαπωνική σχολή αλλά σε σύγχρονη εκτέλεση, παρουσιάζεται εκ νέου χωρίς να ξεχνά τις ρίζες του. Πώς αλλιώς θα μπορούσαμε να περιγράψουμε ένα αυτοκίνητο που παρουσιάζεται σήμερα και έχει χειροκίνητο κιβώτιο, κίνηση αποκλειστικά στον πίσω άξονα και μπλοκέ διαφορικό;

Ας τα πάρουμε με τη σειρά. Μακρύ καπό, μυώδεις γραμμές, τετραγωνισμένη εισαγωγή αέρα μπροστά, στρογγυλεμένα φωτιστικά σώματα και μεγάλοι τροχοί συμπληρώνουν μια εικόνα που ακροβατεί ιδανικά ανάμεσα στο σύγχρονο και το ρετρό.

Το εσωτερικό μπορεί να περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και σύστημα infotainment με οθόνη αφής 9 ιντσών, όμως η οδηγοκεντρική προσέγγιση ξεχωρίζει αμέσως από τα τρία όργανα επιτήρησης στο ταμπλό που κοιτάνε στη θέση του οδηγού και την πληρότητα των ενδείξεων στο καντράν. Πίεση λαδιού, θερμοκρασία λαδιού, πίεση τούρμπο και πολλές ακόμη πληροφορίες είναι διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή, όπως οφείλει κάθε πραγματικά σπορ αυτοκίνητο.

Τα μπάκετ καθίσματα ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό, όπως και το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων με τον ενισχυμένο συμπλέκτη της EXEDY και το μπλοκέ διαφορικό. Εναλλακτικά, υπάρχει η επιλογή ενός αυτόματου σασμάν με εννέα ταχύτητες. Ο κινητήρας που αναλαμβάνει την κίνηση του Nissan Z είναι ένας V6 των 3.0 λίτρων (VR30DDTT)με δύο τούρμπο και απόδοση στους 405 ίππους, μαζί με 475 Nm ροπής. Όλη η δύναμη περνά στους πίσω τροχούς, ενώ με το Performance Pack το Nissan Z αποκτά Launch Control και Rev Matching για να συγχρονίζει τις στροφές του κινητήρα με αυτές της μετάδοσης στα κατεβάσματα των σχέσεων (προσομοιώνει την τεχνική μύτη-τακούνι).

Αν και το Nissan Z είναι πολλά υποσχόμενο, δυστυχώς θα παραμείνει απαγορευμένος καρπός για τις αγορές της Ευρώπης. Θα διατεθεί αποκλειστικά στην αμερικανική αγορά καθώς είναι πολύ πιο «φιλόξενη» σε τέτοιου είδους κατασκευές, σε αντίθεση με την ΕΕ που επιβάλλει διαρκώς αυστηρότερα μέτρα με στόχο να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση σε ευρύτερο πλαίσιο.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...