Δεν «φοβάται» το χώμα, έχει μεγάλους χώρους και εργοστασιακή υγραεριοκίνητη έκδοση – Ποιο είναι;
Ένα SUV που εκπλήσσει με τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του.
- -
- -
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποιος ήταν ο λόγος που τα μικρά B-SUV αποδείχθηκαν τόσο επιτυχημένα για τους κατασκευαστές; Αν σκεφτείτε λίγο τι ζητάμε οι περισσότεροι από ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας, θα καταλάβετε.
Θέλουμε άνεση στην άσφαλτο, αλλά να μην βάλουμε όπισθεν στον πρώτο πατημένο χωματόδρομο. Να έχουμε χώρους στην καμπίνα αλλά όχι μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις. Όμορφη εμφάνιση με δυναμικά στοιχεία αλλά να μην κοστίζει και ένα φορτηγό λεφτά.
Καλές επιδόσεις, σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες (για να πάμε και κανα ταξιδάκι) αλλά χωρίς υπερβολική κατανάλωση με μεγάλα μοτέρ και συστήματα τετρακίνησης που θα μας φανούν χρήσιμα μόνο 2-3 φορές το χρόνο. Με δυο λόγια, τα θέλουμε όλα!
ΔΕΙΤΕ ΤΗ VIDEO ΔΟΚΙΜΗ
ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ RENAULT CAPTUR
Όλα τα παραπάνω, χωρίς καμία
εξαίρεση, συμπεριλαμβάνονται στο πλούσιο ρεπερτόριο του
Renault Captur. Το SUV της Renault έχει παραδοσιακά
γαλλικό πρόσωπο στην άσφαλτο αλλά πατάει χώμα με άνεση, όσο δεν
απαιτούνται αναρριχητικές ικανότητες και δεν συναντά χιόνι, λάσπη ή
άμμο κάτω από τους τροχούς του.
Στο εσωτερικό τέσσερις ενήλικες βολεύονται απροβλημάτιστα, έχοντας παράλληλα έως 536 λίτρα χώρο αποσκευών, ενώ όσοι δεν χορταίνουν τις βόλτες και τα χιλιόμετρα, η εργοστασιακή, υγραεριοκίνητη έκδοση μιλά κατευθείαν στην καρδιά – και στην τσέπη τους, αφού το LPG θα τους γλιτώσει από πολλά περιττά έξοδα καυσίμου.
Από την άλλη αν σας αρέσει η τεχνολογία και το φιλικό προς το περιβάλλον προφίλ, διατίθεται η υβριδική έκδοση E-Tech. Συμβατικά μοτέρ βενζίνης, με χειροκίνητα κιβώτια αλλά και αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη EDC επίσης βρίσκονται στον πληρέστατο κατάλογο του μοντέλου.
Τιμοκατάλογος Renault Captur
E-Tech