Mercedes-AMG GT 63 E Performance: Η ισχυρότερη Mercedes στην ιστορία με 840 άλογα!

Με Plug-In υβριδική τεχνολογία και τον twin turbo V8 κάτω από το καπό, η τετράθυρη Mercedes-AMG GT 63 E Performance φέρει έναν πολύ βαρύ τίτλο.

  • -
  • -

Το παιχνίδι στα supersport τετράθυρα μοντέλα έχει… ξεφύγει εδώ και καιρό. Οι επιδόσεις τους ανταγωνίζονται ευθέως τα supercars και η ισχύς τους ξεπερνά τα όρια της λογικής, όπως συμβαίνει για παράδειγμα με τη νέα Mercedes-AMG GT 63 E Performance. Η τετράθυρη παραλλαγή της Mercedes-AMG GT συνάντησε την Plug-In Hybrid τεχνολογία και σε συνδυασμό με τον V8 των 4.0 λίτρων, παίρνει τον τίτλο της ισχυρότερης Mercedes που είδαμε ποτέ.

Ντάξει, για να είμαστε ακριβείς, της δεύτερης ισχυρότερης μετά το ακραίο Project One. Ωστόσο το τελευταίο έχει σύστημα κίνησης από μονοθέσιο της Formula 1 (με V6 μοτέρ 1.6 λίτρων και MGU-K), εξαιρετικά περιορισμένη παραγωγή (που έχει ήδη προπωληθεί) και αστρονομική τιμή (κοντά στα 3 εκατομμύρια δολάρια), άρα μάλλον δεν πιάνεται. Η ισχυρότερη Mercedes κανονικής παραγωγής που μπορείς να αγοράσεις λοιπόν (λέμε τώρα), είναι η Mercedes-AMG GT 63 E Performance.

Ο twin turbo V8 των 4.0 λίτρων σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται στον πίσω άξονα αποδίδουν 840 ίππους και 1.400 (!!!) Nm ροπή στρέψης. Δεν προκαλεί καμία εντύπωση η επίδοση για το 0-100 χλμ./ώρα στα 2,9 δευτερόλεπτα, ούτε η τελική ταχύτητα στα 316 χλμ./ώρα. Από την άλλη, η κατανάλωση που ανακοινώνει η Mercedes στα 8,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα είναι σίγουρα εντυπωσιακή, έστω και αν αφορά μόνο τα πρώτα 100 χλμ με φορτισμένη τη μπαταρία. Μόλις η μπαταρία ξεφορτίσει, μάλλον τα 8,6 λίτρα θα τα πετυχαίνει μόνο… σβηστό.

Η κατανάλωση άλλωστε, ελάχιστους ενδιαφέρει σε τέτοια αυτοκίνητα. Ακόμη και η ίδια η Mercedes χρησιμοποιεί την Plug-In τεχνολογία προς όφελος της απόδοσης. Οι μπαταρίες των μόλις 6,1 kWh κρατάνε ενέργεια μόλις για 12 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης. Η δουλειά της είναι να δίνει ζωή στον ηλεκτροκινητήρα του πίσω άξονα για κορυφαίες επιδόσεις! Μέσα από τα επτά προγράμματα οδήγησης, ο οδηγός μπορεί να φέρει στα μέτρα του το πανίσχυρο τετράθυρο. Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race, Slippery και Individual είναι οι επιλογές, με όλες να περιγράφουν ακριβώς τη λειτουργία τους.

Στο Slippery η ισχύς μειώνεται και φτάνει στους τροχούς με ομαλό τρόπο, για ήρεμη οδήγηση χωρίς ξεσπάσματα σε συνθήκες χιονιού ή βροχής. Να σημειώσουμε ότι και για την ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, υπάρχουν τέσσερα επίπεδα που μπορεί να εναλλάσσει ο οδηγός. Ο ηλεκτροκινητήρας δίνει ισχύ στον πίσω άξονα, υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και ένα σασμάν δύο σχέσεων για καλύτερη διαχείριση της ισχύος από το ηλεκτρικό μοτέρ.

Το στήσιμο του αυτοκινήτου επίσης έχει διαφοροποιηθεί. Η αερανάρτηση Ride Control + προσαρμόζεται ανάλογα στο πρόγραμμα οδήγησης ή την επιλογή του οδηγού και αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος. Επίσης, αλλάζει η σκληρότητά της και μπορεί να μετατρέψει την Mercedes-AMG GT 63 E Performance από ένα άνετο οικογενειακό σε ένα απόλυτο σπορ μοντέλο. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από carbon-ceramic δίσκους 420 χιλιοστών εμπρός και 380 χιλιοστών πίσω, με τις δαγκάνες να είναι εξαπίστονες και μονοπίστονες, αντίστοιχα.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...