Νέα Porsche 911 GTS
Πισωκίνητη έκδοση με 408 ίππους
- -
- -
Νέα 911 στο προσκήνιο, δεν μιλάμε για νέο μοντέλο, αλλά για μια νέα έκδοση η οποία συμπληρώνει την γκάμα της 911 και τοποθετείται ανάμεσα στην Carrera S και την GT3.
Η νέα έκδοση GTS, παίρνει ζωή χάρη στον 6κύλινδρο Boxer των 3.8 λίτρων, ο οποίος στεγάζεται στο πίσω μέρος και αποδίδει για την περίσταση 408 ίππους (23 επιπλέον από την S και 27 λιγότερους από την GT3), εξασφαλίζοντας 420 Nm ροπής στις 4.200 rpm (200 rpm νωρίτερα από την Carrera S). Η νέα αυτή εκδοχή του 6κύλινδρου Boxer, συνδυάζεται με ένα νέο σύστημα εξαγωγής το οποίο αποτελείται από δύο διπλές εξατμίσεις και υπόσχεται κατανάλωση σύμφωνα με την Porsche, ταυτόσημη με αυτήν της πιο αδύναμης Carrera S.
Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK, μπορεί να παραγγελθεί ως επιπλέον εξοπλισμός. Οι επιδόσεις της 911 GTS από στάση, φτάνουν για το τυπικό 0-100 km/h μέχρι και τα 4.2 sec, για την έκδοση PDK με το πακέτο Sport Chrono Plus. Η δε κατανάλωση της GTS με το PDK, σύμφωνα με την Porsche, είναι μόλις 10.2 lt/100 km (CO2 είναι 240 gr/km).
Άλλο ένα στοιχείο διαφοροποίησης της έκδοσης GTS, είναι ότι διαθέτει το κατά 44 mm πλατύτερο αμάξωμα της τετρακίνητης Carrera 4, ενώ αυξημένο σε σχέση με την Carrera S είναι το πίσω μετατρόχιο. Η κίνηση πάντως μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.
Οι τροχοί 19 ιντσών της GTS, είναι στα πρότυπα αυτόν της RS Spyder, βαμμένοι σε μαύρο χρώμα, με ασημένια στεφάνη και φέρουν ελαστικά 235/35 εμπρός και 305/30 πίσω. Στο θέμα της εμφάνισης, οι μικρές αισθητικές αλλαγές, στον εμπρός προφυλακτήρα, στο πλάι και το εσωτερικό (επενδύσεις Alcantara) υπογραμμίζουν τoν ξεχωριστό χαρακτήρα της συγκεκριμένης έκδοσης. Η έκδοση GTS θα προσφέρεται και στους δύο τύπους αμαξώματος, Coupe και Cabrio.
Στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται στα τέλη τους έτους, ενώ από το 2011 θα λανσαριστεί και στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.