Piech GT: Το ηλεκτρικό supercar με τους 600 ίππους και τα 500 km αυτονομίας
Η Piech Automotive ξεκίνησε τις δοκιμές του πρωτοτύπου Mark Zero, το οποίο και μετονομάζεται σε GT
- -
- -
Έχουν περάσει περισσότερα από δύο χρόνια από την ημέρα που η νεοσύστατη Piech Automotive παρουσίασε στην έκθεση Γενεύης το πρωτότυπο Mark Zero. Ο χρόνος κύλησε, η εξέλιξη του συγκεκριμένου μοντέλου προχώρησε και πλέον η εταιρεία που ίδρυσε το 2019 ο γιος του Ferdinand Piech, Toni, έχει ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου, με στόχο το λανσάρισμα του στην αγορά το 2024.
Στόχος του γιου του πρώην επικεφαλής του Volkswagen Group είναι να προσφέρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό κουπέ στις αγορές της Ευρώπης, της Κίνας και των ΗΠΑ. Στη συνέχεια θα προστεθεί στη γκάμα και ένα SUV, το οποίο θα βασίζεται στην ίδια αρθρωτή πλατφόρμα με το GT.
Το νέο μοντέλο θα διακρίνεται από τις βασικές αρχές της
φιλοσοφίας των κουπέ GT. Κάτι που σημαίνει ότι θα διαθέτει
ρετρό στοιχεία και διαχρονική σχεδίαση. Θα
ξεχωρίζει για το εμπρός μακρύ καπό και τον μικρό πίσω πρόβολο, ενώ
στο εσωτερικό θα μπορεί να φιλοξενήσει δύο άτομα. Οι διαστάσεις του
θα είναι αντίστοιχες με αυτές της 911, με το μήκος να αγγίζει τα
4.432 mm, το πλάτος τα 1.991 mm, ενώ το ύψος θα είναι μόλις 1.250
mm.
Όσον αφορά το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα, ακόμα δεν έχουν δημοσιοποιηθεί αρκετές λεπτομέρειες. Αυτό που γνωρίζουμε είναι πως θα διαθέτει συνολικά τρεις ηλεκτροκινητήρες! Έναν στον εμπρός άξονα και δύο στον πίσω, κάτι που σημαίνει ότι συνδυαστικά θα αποδίδει 600 ίππους, με τα πρώτα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 3 sec!
Οι άνθρωποι της Piech Automotive δηλώνουν πως θα έχει την οδική
συμπεριφορά ενός τυπικού αυτοκινήτου επιδόσεων, με την τοποθέτηση
των τριών μπαταριών να προσφέρει χαμηλό κέντρο βάρους και
ιδανική κατανομή ανάμεσα στους δύο άξονες. Μάλιστα, σε
αντίθεση με τα περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα, το Piech GT δεν θα
«ξεφεύγει» σε βάρος, με τους τεχνικούς της ελβετικής εταιρείας να
αναφέρουν πως θα είναι κάτω από 1.800
kg! Κάτι που μεταφράζεται σε σχεδόν μισό τόνο
λιγότερα σε σχέση με την Porsche Taycan.
Η κινεζική Desten έχει αναλάβει την κατασκευή και προμήθεια των μπαταριών, με τον Toni Piech να αναφέρει πως θα μπορεί να φορτίσει από το 0-80% σε μόλις 8 λεπτά και θα προσφέρει αυτονομία μεγαλύτερη των 500 km!
Οι δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου έχουν ήδη ξεκινήσει, υπό την επίβλεψη του επικεφαλής του σχετικού τμήματος KlausSchmidt, ο οποίος μέχρι πρότινος εργαζόταν για λογαριασμό του BMW M Division. Τον Μάρτιο του 2022 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή ενός ακόμα πρωτοτύπου, αριθμός που θα αυξηθεί το 2023. Το πλάνο αναφέρει πως η παραγωγή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει το 2024, σε συνεργασία με ακόμα έναν Κατασκευαστή, ενώ στόχος είναι η κατασκευή 1.200 GT το χρόνο.