Νέο Mitsubishi Outlander PHEV, με ηλεκτρική αυτονομία 87 km

Παρουσιάστηκε το νέο Mitsubishi Outlander PHEV, με ισχυρότερο υβριδικό σύνολο κίνησης και ακόμα πιο έντονα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά.

  • -
  • -

Το ολοκαίνουργιο Mitsubishi Outlander PHEV είναι το κορυφαίο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας, το οποίο βασίζεται σε νέα πλατφόρμα. Βασισμένο στη φιλοσοφία «I-Fu-Do-Do», που σημαίνει «αυθεντικό και μεγαλοπρεπές» στα ιαπωνικά, το νέο Outlander έρχεται για να προσφέρει σύμφωνα με τη Mitsubishi περισσότερη άνεση, δύναμη, ασφάλεια ευρυχωρία και λειτουργικότητα σε σχέση με ό,τι έχουμε συνηθίσει από ένα SUV, ενώ παράλληλα προσφέρει μια ακόμα πιο ολοκληρωμένη εμπειρία EV.

«Με τόσο χαμηλές εκπομπές CO2 στον κύκλο ζωής του, το νέο Outlander PHEV μπορεί να θεωρηθεί η καλύτερη λύση για ένα χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα σήμερα», δήλωσε ο Takao Kato, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mitsubishi Motors. «Με την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης που προσφέρει μια συναρπαστική, φιλική προς το περιβάλλον οδήγηση, καθώς και με την εξελιγμένη τετρακίνηση που προσφέρει ασφάλεια και ηρεμία σε όλες τις καιρικές συνθήκες, είμαστε βέβαιοι ότι η οδήγηση του νέου Outlander θα είναι ακόμα πιο ευχάριστη».

Η Mitsubishi αναβάθμισε το σύστημα κίνησης του Outlander, έτσι ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία και περισσότερη δύναμη στην ηλεκτρική λειτουργία του. Ακριβή νούμερα ισχύος και ροπής δεν ανακοινώθηκαν, ούτε στοιχεία για τον κινητήρα βενζίνης. Όμως η ισχύς των δύο ηλεκτρικών μοτέρ (εμπρός και πίσω) αναφέρεται αυξημένη κατά 40% περίπου, οπότε η ζητούμενη επιτάχυνση είναι πιο εύκολο να προκύψει χωρίς την εμπλοκή του βενζινοκινητήρα. Επιπλέον, προσφέρεται και λειτουργία one-pedal, για έλεγχο και της επιβράδυνσης με το πεντάλ του γκαζιού.

Outlander PHEV

Η χωρητικότητα της μπαταρίας έφτασε τις 20 kWh, κάτι που μεταφράζεται σε ηλεκτρική αυτονομία 87 km (κατά WLTP) και μικρότερη ανάγκη για συχνή φόρτιση. Μεγαλύτερο είναι όμως και το ρεζερβουάρ βενζίνης, αυξάνοντας αρκετά τη συνολική αυτονομία του Outlander -χωρίς όμως, και πάλι, να ανακοινώνεται κάποιο συγκεκριμένο νούμερο. Η ενσωμάτωση της μονάδας ελέγχου του συστήματος κίνησης στο πίσω μοτέρ έχει ελευθερώσει χώρο από την καμπίνα, επιτρέποντας έτσι την τοποθέτηση και 3ης σειρά καθισμάτων: Αυτό το Outlander PHEV είναι 7θέσιο.

Το σύστημα τετρακίνησης S-AWC αποτελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ, και με χρήση των φρένων μπορεί να στείλει δύναμη στον τροχό που τη χρειάζεται περισσότερο (torque vectoring). Για τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ 7 προγραμμάτων. Τα Normal, Tarmac, Gravel, Mud, Snow βελτιστοποιούν την απόδοση της τετρακίνησης και του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης για τα αντίστοιχα εδάφη, ενώ τα προγράμματα Eco και Power καθορίζουν αν το υβριδικό σύστημα θα λειτουργεί με στόχο την οικονομία ή τις επιδόσεις.

Το εξελιγμένο σύστημα διατήρησης λωρίδας MI-PILOT ενσωματώνει το Adaptive Cruise Control (ACC) και το Lane Keep Assist (LKA), χρησιμοποιεί δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης για να προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα ανάλογα με το δρόμο, και στο μποτιλιάρισμα μπορεί να ακινητοποιηθεί και να ξεκινήσει αυτόματα (εντός 30"). Είναι κι αυτό ένα από τα πολλά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας του νέου Outlander, ενώ το εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιο RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) της νέας πλατφόρμας επιτυγχάνει ένα υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας.

Το καινούργιο Mitsubishi Outlander ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Bold Stride», έχοντας ένα επιβλητικό παρουσιαστικό. Η μάσκα «Dynamic Shield» κάνει τη διαφορά στο εμπρός μέρος, ενώ πίσω, τα φαρδιά φωτιστικά σώματα τονίζουν το πλάτος του αυτοκινήτου. Η καμπίνα έχει ανασχεδιαστεί προς όφελος της λειτουργικότητας και της άνεσης, ενώ και όλα τα υλικά είναι πιο προσεγμένα. Η κεντρική οθόνη και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων φέρουν νέα γραφικά για ακόμη καλύτερη ανάγνωση των πληροφοριών, ενώ ο έλεγχος είναι εύκολος χάρη στο σύστημα Mitsubishi Touch, Επιπλέον το Mitsubishi Connect επιτρέπει την πρόσβαση σε πληροφορίες για το αυτοκίνητο από ένα smartphone. Πληροφορίες που αφορούν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, τη θέση του αυτοκινήτου κ.ά.

Το νέο Outlander PHEV θα ξεκινήσει την καριέρα του από την αγορά της Ιαπωνίας τον ερχόμενο Δεκέμβριο, σε τρία επίπεδα εξοπλισμού: Μ, G και P, σε τιμή που θα κυμαίνεται από 4.621.100 έως 5.320.700 γιεν (35.000-40.000 €). Μέσα στο 2022 θα ξεκινήσει να διατίθεται στην Αυστραλία και στη Β. Αμερική.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...