Αποκάλυψη: Αυτό είναι το CHAOS της Spyros Panopoulos Automotive!
Γνωρίστε εδώ το SP Automotive Chaos, το ελληνικό ultracar των 3.000 ίππων.
- -
- -
Μετά από μια μακρά περίοδο αναμονής, σήμερα είχαμε την επίσημη αποκάλυψη του πολυσυζητημένου Chaos από την ελληνική εταιρία Spyros Panopoulos Automotive. Το πρώτο «ultracar» της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με το δημιουργό του, θα χρησιμοποιεί έναν V10 κινητήρα βενζίνης 4.000 cc με δύο turbo, ο οποίος θα λειτουργεί ως τις 11.000 rpm στη βασική έκδοση Earth Version και ως τις 12.200 rpm στην κορυφαία Zero Gravity. Η ακριβής ιπποδύναμη των δύο εκδόσεων όπως ανακοινώθηκε θα είναι 2.049 και 3.064 PS, αντίστοιχα.
Η Spyros Panopoulos Automotive αποκάλυψε ακόμη πολλά τεχνικά χαρακτηριστικά του Chaos, μεταξύ των οποίων και οι διαστάσεις του: 5.053 x 2.068 x 1.121 mm. Το μεταξόνιο θα φτάνει τα 2.854 mm, ενώ το βάρος θα είναι 1.388 kg στη βασική έκδοση και μόλις 1.272 kg στη Zero Gravity. H τελική ταχύτητα θα ξεπερνά και στις δύο περιπτώσεις τα 500 km/h, ενώ κάποιες από τις υπόλοιπες επιδόσεις που ανακοίνωσε η SP Automotive είναι οι εξής:
Earth Version
0-100 km/h <1,9"
0-300 km/h <7,9"
0-402 m <8,1"
Zero Gravity
0-100 km/h <1,55"
0-300 km/h <7,1"
0-402 m <7,5"
Το πολύ εντυπωσιακό εσωτερικό του Chaos που αποκαλύφθηκε στα renderings της Spyros Panopoulos περιλαμβάνει ένα χαμηλό οδηγοκεντρικό ταμπλό και καθίσματα σμιλεμένα στο πλαίσιο. Το τιμόνι παραπέμπει σε μονοθέσιο αλλά διαθέτει ενσωματωμένη οθόνη αφής με τον πίνακα οργάνων και κάποια χειριστήρια. Οθόνη αφής υπάρχει και μπροστά από το συνοδηγό, ενώ η εκκίνηση του Chaos γίνεται με δακτυλικό αποτύπωμα.
Για την κατασκευή του Spyros Panopoulos Chaos θα χρησιμοποιηθούν πανάκριβα υλικά όπως τιτάνιο, ανθρακόνημα, κέβλαρ και Ζylon, ένα υλικό που μέχρι σήμερα χρησιμοποιούσε μόνο η NASA, ενώ παλαιότερα είχε εμφανιστεί και στη Formula 1. Η αεροδυναμική μελέτη έχει δημιουργήσει ένα σχήμα που πετυχαίνει downforce 2.780 Ν.
Η ανάρτηση αποτελείται φυσικά από διπλά ψαλίδια. Οι ζάντες τιτανίου έχουν διαστάσεις 9x21" και 13x22". Τα πάντα είναι φτιαγμένα σε 3D printer σύμφωνα με την τεχνική Anadiaplasi της SP Automotive, οπως άλλωστε και οι δαγκάνες των φρένων, οι οποίες πιάνουν σε δίσκους 452 mm εμπρός και 426 mm πίσω.
Βρείτε και τα υπόλοιπα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του Chaos στο site της SΡ Automotive.