Volkswagen ID.5 – ID.5 GTX: Αποκάλυψη!

Η γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της Volkswagen διευρύνεται με την προσθήκη του SUV-κουπέ ID.5 και την «καυτή» εκδοχή του με τα χαρακτηριστικά GTX

  • -
  • -

Το πλάνο εξηλεκτρισμού της Volkswagen προχωρά τάχιστα, με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να αποκαλύπτει σήμερα τα δύο νεότερα μέλη της οικογένειας ID. Ο λόγος για το ID.5 και την κορυφαία εκδοχή του που συνοδεύεται από τα χαρακτηριστικά GTX. Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen βασίζεται στη γνωστή πλατφόρμα MEB και ουσιαστικά διαφοροποιείται σε σχέση με το ID.4 για την κουπέ σχεδίαση του αμαξώματος, αλλά και τις αναβαθμισμένες τεχνολογίες που εφοδιάζεται.

Ξεκινώντας από την ειδοποιό διαφορά μεταξύ των δύο μοντέλων, το ID.5 ξεχωρίζει για το χαρακτήρα και τη φιλοσοφία ενός SUV-κουπέ. Τάση που αποδεικνύεται πως είναι της μόδας το τελευταίο διάστημα. Παρατηρώντας το νέο γερμανικό μοντέλο από μπροστά, δεν διαπιστώνεις αλλαγές σε σχέση με το ID.4. Η σχεδίαση από τις πίσω κολώνες και έπειτα, είναι αυτή που το διαφοροποιεί.



Η κεκλιμένη πίσω οροφή, η 5η πόρτα που ακολουθεί περισσότερο τη φιλοσοφία ενός χάτσμπακ και η τοποθέτηση μίας μικρής αεροτομής (παρόμοια με αυτή που είχαμε δει στο Audi Q4 e-tron Sportback) αποτελούν τα στοιχεία που του προσδίδουν κουπέ φιλοσοφία και τη μοναδικότητα που το χαρακτηρίζει. Μάλιστα, σε σχέση με το ID.4 διαθέτει καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή, και συγκεκριμένα κατά .02 Cd. Σίγουρα, το τελικό αποτέλεσμα είναι δυναμικό (ειδικά στην περίπτωση του GTX) και σε κάθε περίπτωση premium, χωρίς να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας των μοντέλων της σειράς ID.

ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ VOLKSWAGEN ID.4



Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, το ID.5 θα είναι διαθέσιμο με μόλις μία μπαταρία, και συγκεκριμένα τη μεγαλύτερη με χωρητικότητα 77 kW, αλλά σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις με απόδοση 170 PS (0-100 km/h σε 10,4 sec), 204 PS (0-100 km/h σε 8,4 sec) ή 299 ίππους στην κορυφαία έκδοση GTX. Η τελευταία εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα), κάτι που σημαίνει ότι η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω και των τεσσάρων τροχών. Μάλιστα, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να χρειάζεται μόλις 6,3 sec για τα πρώτα 100 km/h από στάση, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 180 km/h, σε αντίθεση με τις δύο μικρότερες εκδόσεις που η τελική τους περιορίζεται στα 160 km/h. Όσον αφορά την αυτονομία, η έκδοση των 204 ίππων προσφέρει 520 km, ενώ η GTX 480 km.



Η νέα σχεδίαση του πίσω μέρους δεν έχει επηρεάσει σημαντικά τους χώρους του εσωτερικού, με το ID.5 να προσφέρει 549 lt για αυτόν των αποσκευών. Μάλιστα, η κεκλιμένη οροφή πίσω έχει μειώσει μόλις κατά 12 mm το χώρο για το κεφάλι όσων καθίσουν στα πίσω καθίσματα.

Παράλληλα, μπορεί η εικόνα στο εσωτερικό να είναι ακριβώς ίδια με αυτή που έχουμε γνωρίσει στο ID.4, αλλά το σύστημα πολυμέσων έχει αναβαθμιστεί με νέο πρόγραμμα, το οποίο βελτιώνει την απόκριση του συστήματος και μία σειρά από λειτουργίες. Φυσικά, εφοδιάζεται με τη νεότερη γενιά των συστημάτων ασφάλειας, υποβοήθησης του οδηγού και ψυχαγωγίας.



Στη Volkswagen το πλάνο του εξηλεκτρισμού βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με τη γερμανική εταιρεία να έχει στόχο έως το 2030 το 70% των πωλήσεων της στην Ευρώπη να αφορά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Με τα ID.5 και ID.5 GTX κάνει για πρώτη φορά την είσοδο της σε μία κατηγορία, στην οποία μέχρι πρότινος δεν είχε εκπρόσωπο, και τα τελευταία χρόνια δείχνει να γνωρίζει σημαντική άνθηση.



ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...