Porsche Taycan GTS: 598 ηλεκτρικοί ίπποι με αυτονομία 504 χιλιόμετρα!
Με τη νέα Taycan GTS, η Porsche μας αποδεικνύει ότι οι επιδόσεις και η αυτονομία δεν είναι αντιφατικές έννοιες.
- -
- -
Τα αρχικά GTS (από το Gran Turismo Sport) «παίζουν» συχνά στην
γκάμα της Porsche και ο ρόλος τους είναι να καλύψουν το
κενό που δημιουργείται ανάμεσα στις εκδόσεις S και
Turbo. Κάπως έτσι, υποδεχόμαστε την ηλεκτρική Taycan GTS
που ισορροπεί τέλεια ανάμεσα σε διαφορετικούς κόσμους! Σύμφωνα με
τη μάρκα, η νέα πρόταση με το όνομα GTS αποτελεί το “sweet
spot” για όσους ψάχνουν αυτονομία, επιδόσεις και σπορ
χαρακτήρα σε πλήρη αρμονία. Οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν συνολικά
598 ίππους και χαρίζουν ακαριαία επιτάχυνση.
Τα 0-100 km/h ολοκληρώνονται σε μόλις 3,7
δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ορίζεται στα
250 km/h. Το ηλεκτρικό σύστημα έχει τη δυνατότητα
να προσφέρει στιγμιαίο overboost απόδοσης, ενώ υπάρχει Launch
Control για ταχύτατες εκκινήσεις από στάση. Η ισχύς της Taycan GTS
περνά και στους δύο άξονες, αφού υπάρχει ένας κινητήρας
εμπρός και ακόμη ένας, πίσω. Μιλώντας για αυτονομία, η
έκδοση GTS είναι η μοναδική Taycan που «σπάει» το φράγμα των
500 χιλιομέτρων.
Η επίσημη τιμή που ανακοινώνεται από την Porsche βρίσκεται στα
504 χιλιόμετρα βάσει του κύκλου μετρήσεων WLTP και
οι μπαταρίες των 93,4 kWh μπορούν να φορτίσουν από
το 5% μέχρι το 80% μέσα σε μόλις 22,5 λεπτά, αν
υπάρχει φορτιστής των 270 kW. Συγκριτικά με την
Taycan 4S, η GTS έχει κάμποσες διαφορές για να υποστηρίξει τον
περισσότερο σπορ χαρακτήρα της. Στον εμπρός άξονα οι δισκόπλακες
έχουν 30 χιλιοστά μεγαλύτερη διάμετρο (390 χιλιοστά σύνολο), με τις
δαγκάνες να παραμένουν οι ίδιες εξαπίστονες των
4S.
Η Porsche δίνει τη δυνατότητα εφοδιασμού της Taycan GTS με
κάρμπον-κεραμικά φρένα, έναντι του ανάλογου κόστους φυσικά. Επίσης
διατίθεται η ενεργή αερανάρτηση της Taycan Turbo,
έχοντας άλλες ρυθμίσεις που ταιριάζουν περισσότερο στα
χαρακτηριστικά της νέας έκδοσης, όπως αναφέρεται από την εταιρεία.
Μαζί με την έκδοση GTS η Porsche αποκαλύπτει και την Taycan
Sport Turismo, δίνοντας μια νέα, τρίτη επιλογή αμαξώματος
στους υποψήφιους αγοραστές.
Πλέον υπάρχει η Sedan, η Sport Turismo και η Cross
Turismo, ώστε ο κάθε πελάτης να βρει αυτό που του
ταιριάζει. Ουσιαστικά η νέα Sport Turismo αποτελεί μια μείξη
χαρακτηριστικών από τις Sedan και Cross Turismo. Παίρνει το αμάξωμα
της δεύτερης, αλλά και τον «δρομίσιο» χαρακτήρα
της πρώτης, αφού δεν υιοθετεί τα offroad στοιχεία στην εμφάνισή της
και τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος που συναντάμε στην
Cross.
Η νέα Porsche Taycan GTS θα διατίθεται με τα αμαξώματα
Sedan και Sport Turismo και οι τιμές της ξεκινούν από τις
131.834€ στην αγορά της Γερμανίας. Θα ξεκινήσουν
την εμπορική τους πορεία από την άνοιξη του 2022, ενώ όπως λέει η
μάρκα, σύντομα η Sport Turismo θα συνδυάζεται και με τους
υπόλοιπους κινητήρες (4S, Turbo, Turbo S).