To Volkswagen T-Roc ανανεώνεται για το 2022
To facelift δεν αφορά μόνο την απλή έκδοση αλλά όλη την γκάμα του διάσημου B-SUV συμπεριλαμβανομένων των R και Cabriolet
- -
- -
Η Volkswagen είπε να δώσει μία
πιο «φρέσκια» εμφάνιση στο επιτυχημένο B-SUV της
T-Roc για το 2022, με την ανανέωση να επεκτείνεται
σε όλη την γκάμα του μοντέλου. Οι διαφορές αν και διακριτικές είναι
εμφανείς με το MY2022 να φέρει νέα σχεδίαση σε όλο
το εξωτερικό, αλλά και σημαντικές αλλαγές στο εσωτερικό.
Ξεκινώντας από το εμπρός μέρος, τόσο ο προφυλακτήρας αλλά και η
μάσκα έχουν αλλάξει, με τα μοντέλα που φέρουν τα
προαιρετικά Matrix φωτιστικά σώματα να
εξοπλίζονται και με μία νέα μπάρα φωτός που ενώνει τα δύο φανάρια.
Όσα T-Roc δεν εξοπλίζονται με τα συγκεκριμένα φώτα δεν θα έχουν τη
μπάρα ενώ οι λαμπτήρες θα είναι τεχνολογίας LED.
Για να κλείσουμε με τις διαφορές του εμπρός μέρους, να πούμε πως ο
νέος προφυλακτήρας περιέχεις και νέους κάθετους προβολής
ομίχλης.
Αντίστοιχες είναι και οι αλλαγές στο πίσω μέρος με το νέο T-Roc
να φέρει διαφορετικό προφυλακτήρα και φώτα τεχνολογίας LED με νέα
σχεδιαστική ταυτότητα. Την εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνουν οι νέας
σχεδίασης τροχοί που κυμαίνονται από 16 έως και 19
ίντσες. Οι ίδιες αλλαγές αφορούν και την «ανοιχτή» έκδοση
Cabriolet, ενώ το κορυφαίο R των 300 ίππων φέρει διαφορετικούς
προφυλακτήρες, σκούρα φώτα, ασημένιους πλαϊνούς καθρέπτες,
αεροτομή, νέες ζάντες και προαιρετική εξάτμιση της Akrapovic.
Η αναβάθμιση συνεχίζει και στην καμπίνα του νέου μοντέλου με μία
από τις σημαντικότερες διαφοροποιήσεις να αφορά στα υλικά. Τα
σκληρά πλαστικά του ταμπλό και της κονσόλας έχουν δώσει την θέση
τους σε μαλακές επενδύσεις που μαζί με τον
ψηφιακό πίνακα οργάνων των 8 ιντσών και την οθόνη
για το infotainment που είναι διαθέσιμη με διαγώνιο 6,5, 8
και 9,2 ίντσες χαρίζουν την premium αύρα που για πολλούς
έλειπε από το προ-facelift T-Roc. Άλλη μία βασική αλλαγή είναι και
το νέο τιμόνι που έρχεται από το τελευταίας γενιάς
Golf.
Τέλος, προσθήκες έχουν γίνει και στα συστήματα ασφαλείας με το
predictive cruise control να είναι πλέον διαθέσιμο ενώ βελτιώσεις
έχουν γίνει και στα front assist και lane assist. Το σύστημα
park assist έρχεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Όσον’ αφορά τους
κινητήρες εκεί δεν έχουμε κάποια αλλαγή, με τον 1.000άρη
turbo των 110 ίππων να συνεχίζει να αποτελεί την
εισαγωγική επιλογή, ενώ στην κορυφή βρίσκεται ο 2λιτρος των
300 ίππων και 400 Nm ροπής τους T-Roc R. Λόγος δεν έχει
γίνει για το πότε το ανανεωμένο B-SUV θα είναι διαθέσιμο αλλά αν
μας ρωτήσετε εμείς ποντάρουμε στις αρχές του επόμενου
έτους.