Νεανικά SUV πόλης με χαρακτήρα: Peugeot 2008 ή Toyota Yaris Cross;
Ντέρμπι μεταξύ Γαλλίας και Ιαπωνίας. Ποιο SUV με χώρους, πρακτικότητα, αλλά και αστική «ταυτότητα» προτιμάς; Υβριδικό Toyota ή diesel Peugeot;
- -
- -
Τα SUV μοντέλα έχουν ανακατέψει την τράπουλα στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων. Ειδικά τα B-SUV, γνωρίζουν πολύ μεγάλη απήχηση, αφού καταφέρνουν να βρουν μια χρυσή τομή ανάμεσα στην ευελιξία μέσα στην πόλη, αλλά και τους ικανοποιητικούς χώρους ακόμη και για τέσσερις ενήλικες. Η Peugeot έχει ρίξει την πρότασή της στην αγορά και ακούει στο όνομα 2008.
Πρόκειται για τη δεύτερη γενιά του μοντέλου, η οποία μάλιστα καταφέρνει να πρωταγωνιστήσει στις πωλήσεις της κατηγορίας του στη χώρα μας. Με κινητήρες από 100 ίππους έως και 155, επιλογή για χειροκίνητο ή αυτόματο σασμάν, αλλά και πολλές διαθέσιμες εκδόσεις εξοπλισμού, βρίσκει έδαφος και απευθύνεται σε πολλών ειδών αγοραστές με διαφορετικές προτεραιότητες.
Στην άλλη όχθη βρίσκεται το Toyota Yaris Cross. Η Toyota ίσως να άργησε να παίξει στη συγκεκριμένη κατηγορία, όταν όμως παίζει το όνομα «Yaris» στην εξίσωση, τότε η επιτυχημένη πορεία είναι προδιαγεγραμμένη. Φυσικά η ιαπωνική φίρμα γνωρίζει καλά πως να φτιάξει ένα «δυνατό» μοντέλο σε εμπορικό επίπεδο και δεν αρκείται μόνο στην ονομασία του.
Έχει να επιδείξει εξελιγμένα κινητήρια σύνολα με το υβριδικό να συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, νεανική εμφάνιση, μεγάλους χώρους, τετρακίνητες εκδόσεις, αυτόματο κιβώτιο (στάνταρ στο υβριδικό) και υπερπλήρη εξοπλισμό ακόμη και από τις πιο προσιτές προτάσεις. Τώρα, σε όλα αυτά, αν προσθέσεις και το «βαρύ» όνομα Toyota, που στη συνείδηση πολλών συνεπάγεται με αδιαπραγμάτευτη αξιοπιστία, ασφάλεια και μεταπωλητική αξία, τότε δεν μένουν πολλά περιθώρια αμφισβήτησης.
Μια από τις διαφορές που χαρακτηρίζουν τα δύο μοντέλα έχουν να κάνουν με τους κινητήρες. Η Toyota εδώ και χρόνια έχει σταματήσει να επενδύει στους diesel κινητήρες, προσφέροντας τις υβριδικές εκδόσεις σε όσους ζητούν περισσότερη οικονομία σε καύσιμα. Στον αντίποδα, η Peugeot πιστεύει ακόμα στο «πετρέλαιο» και το 2008 διατίθεται με τον 1.500άρη BlueHDi. Να αναφέρουμε ότι τόσο το υβριδικό Toyota, όσο και το diesel 2008 στη λιγότερο ισχυρή εκδοχή του με 110 ίππους, δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας λόγω χαμηλών ρύπων.
Εμείς, έχουμε οδηγήσει και τα δύο μοντέλα και μπορείτε να διαβάσετε τις εντυπώσεις μας με ένα κλικ στη φωτογραφία ή το όνομα του αυτοκινήτου (ακολουθούν παρακάτω). Στη συνέχεια, πείτε μας ποιο από τα δύο προτιμάτε στο poll που βρίσκεται στο τέλος του άρθρου!
Toyota Yaris Cross