Η Alpine A110 ανανεώνεται στα σημεία
Με τρεις εκδόσεις που φτάνουν έως και τους 300 ίππους, το κεντρομήχανο sports car της Alpine φρεσκάρεται.
- -
- -
Κινητήρας στο κέντρο, κίνηση πίσω, χαμηλό βάρος και εξαιρετική
οδική συμπεριφορά. Τα αυτοκίνητα που συμπεριλαμβάνουν όλα τα
παραπάνω στο ρεπερτόριό τους, έχουν αρχίσει να
«εξαφανίζονται» από το σύγχρονο χάρτη της αυτοκίνησης,
ωστόσο κατασκευαστές όπως η Alpine φροντίζουν να τα προσφέρουν,
κρατώντας και το κόστος σε λογικά -για το είδος της κατασκευής-
επίπεδα.
Η AlpineA110
είναι ένα εξαιρετικό δείγμα σύγχρονου σπορ αυτοκινήτου με την
παραδοσιακή έννοια. Στη «βασική» της έκδοση χρησιμοποιεί τον
τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα των 1.8 λίτρων της Renault
με 252 ίππους και 320 Nm
ροπής. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 4,5 δευτερόλεπτα
χάρη στο βάρος που περιορίζεται στα 1.100 κιλά. Οι ζάντες των 17
ιντσών τυλίγονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 με διαστάσεις
235/45 πίσω και 205/45 εμπρός.
Ψηλότερα στην γκάμα υπάρχει η A110 GT που έχει το ίδιο μοτέρ της
Renault, όμως η ισχύς έχει αυξηθεί στους 300 ίππους και τα
340 Nm ροπής. Εδώ το
0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,2 δευτερόλεπτα και υπάρχουν αρκετές
αναβαθμίσεις συγκριτικά με την «απλή» A110, σε τροχούς και φρένα.
Οι εμπρός δίσκοι έχουν διάμετρο 320 χιλιοστά (από 296 χλστ), οι
δαγκάνες είναι τετραπίστονες και οι ζάντες, 18άρες. Ελάχιστα
αυξημένο εμφανίζεται το βάρος, στα 1.130 κιλά.
Στην κορυφή έχουμε την έκδοση A110 S. Ο 1.800άρης κινητήρας
συνεχίζει να αποδίδει 300 ίππους (όπως στην A110 GT) όμως στο
αμάξωμα συναντάμε ένα αεροδυναμικό πακέτο με το
όνομα Aero Kitκαι μια
μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος που παράγει έως και 80 κιλά κάθετης
δύναμης. Προαιρετικά, ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει
semi slicks ελαστικά της
Michelin (Pilot Sport Cup 2). Στην ανανεωμένη Alpine A110
έχουμε σπορ εξάτμιση, 100% πιο σκληρές
αντιστρεπτικές, 50% πιο σκληρά ελατήρια, 4 χιλιοστά
μικρότερη απόσταση από το έδαφος και νέα αμορτισέρ.