Το best-seller Toyota Yaris, τώρα και σε έκδοση GR Sport
Δες τι αλλάζει και πότε έρχεται στην αγορά
- -
- -
Μετά τα C-HR και Corolla, σειρά έχει και το
μικρό best-seller, Toyota
Yaris, το οποίο προστίθεται και επίσημα στην γκάμα
με τα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας που εξοπλίζονται με το σπορτίφ
πακέτο GR Sport. Η συγκεκριμένη έκδοση του
supermini προβλέπεται πως θα έρθει στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο
δεύτερο τρίμηνο του 2022. Πάμε να δούμε τι
περιλαμβάνει όμως.
Να ξεκαθαρίσουμε πως παρά την πιο «αθλητική» εμφάνιση, το GR
Sport συνεχίζει να διαφέρει από το καθαρόαιμο GR των 261 ίππων, όσο
διαφέρει και ένα οποιοδήποτε άλλο απλό Yaris. Το πρώτο πράγμα που
θα παρατηρήσει κανείς, πιθανότατα είναι οι νέες μεγαλύτερες
ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με τις κόκκινες
λεπτομέρειες, οι οποίες είναι πλέον αντάξιες των ήδη αρκετά
φουσκωμένων θόλων που φέρει η τελευταία γενιά του μοντέλου, ακόμη
και στην απλή έκδοση. Άλλες διαφορές είναι η ελαφρώς
διαφοροποιημένη από πλευράς μοτίβου εμπρός γρίλια, τα σήματα της
Gazoo Racing και ο νέας σχεδίασης διαχύτης στο πίσω μέρος.
Παράλληλα, το GR Sport φέρνει και μία νέα γκρι απόχρωση για το
αμάξωμα που δένει άψογα με την διχρωμία της οροφής, οφείλουμε να
ομολογήσουμε.
Στο εσωτερικό, ο καταιγισμός από σήματα GR συνεχίζεται, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι κόκκινες ραφές, τα σπορ καθίσματα που είναι διαθέσιμα και με σουέντ επένδυση, το δερμάτινο τιμόνι και οι ασημί λεπτομέρειες.
Η ευχάριστη έκπληξη έρχεται μόλις περάσουμε στο στήσιμο του Yaris GR Sport, με την Toyota να χαρίζει νέα ρύθμιση στην ανάρτηση αλλά και στο σύστημα διεύθυνσης για αυξημένη ακαμψία και αμεσότητα από το τιμόνι, ενώ χάρη σε κάποιες προσθήκες που έγιναν εντός των θόλων, έχει μειωθεί και η αντίσταση του αέρα.
Δοκιμή: Toyota Yaris 1.5 Hybrid
Κάτω από το καπό μην περιμένετε κάτι διαφορετικό από αυτά που
προσφέρει ήδη η Toyota, με τις δύο εκδόσεις των 1.500 cc να
συνεχίζουν να αποτελούν τις μόνες διαθέσιμες. Θυμίζουμε πως στην
μία περίπτωση ο VVT-i ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας αποδίδει 125
ίππους, χαρίζοντας έτσι και τις κορυφαίες εκ των δύο επιδόσεις, με
9 sec για τα πρώτα 100 km/h από στάση και 180 km/h τελικής
ταχύτητας.
Στην συνέχεια το υβριδικό σύνολο αποδίδει 116 ίππους και συνδέεται με αυτόματο κιβώτιο CVT, ενώ η έκδοση των 125 ίππων έρχεται αποκλειστικά ως χειροκίνητη με κιβώτιο 6 σχέσεων.
Περισσότερες πληροφορίες για τον εξοπλισμό αλλά και την τιμή του ανανεωμένου supermini θα έχουμε καθώς πλησιάζουμε στην ημερομηνία του εμπορικού λανσαρίσματος.