Skoda Slavia: Στο δρόμο το νέο προσιτό οικογενειακό

Αποτελεί το δεύτερο μοντέλο της μάρκας που όχι μόνο εξελίχθηκε για την αγορά της Ινδίας, όπου και θα κατασκευάζεται

  • -
  • -

Η Skoda αποκάλυψε τη Slavia, ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο αποκλειστικά για την Ινδία. Εντός του Volkswagen Group, η Skoda έχει επωμιστεί τον ρόλο της μάρκας που θα αναπτύξει τη διείσδυση στην αχανή χώρα του άνω του ενός δισεκατομμυρίου κατοίκων, σε επίπεδο πωλήσεων. Η Slavia είναι το δεύτερο μοντέλο που «βγαίνει» από το σχεδιαστικό κέντρο του Pune, στα δυτικά της Ινδίας και θα κατασκευάζεται στο εκεί εργοστάσιο, μετά το Kushaq.

front

Όπως και το SUV, το νέο σεντάν βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0-IN, μια παραλλαγή της αρθρωτής εγκάρσιας πλατφόρμας του Ομίλου που έχει προσαρμοστεί από τη Skoda ειδικά για την Ινδία. Η χρήση της πλατφόρμας του Group επιτρέπει στο νέο σεντάν να εξοπλίζεται με μια εκτεταμένη γκάμα χαρακτηριστικών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, καθώς και μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης οδηγού, στον βασικό εξοπλισμό.  

engine

Η νέα Slavia διατίθεται με δύο κινητήρες βενζίνης TSI. Εισαγωγική επιλογή είναι ο τρικύλινδρος 1.0 TSI των 115 PS, ενώ κορυφαία επιλογή αποτελεί ο γενιάς EVO τετρακύλινδρος 1.5 TSI, των 150 PS. Και οι δύο διαθέτουν τεχνολογία Stop/Start, πληρούν τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων BS6 της Ινδίας, ενώ συνδυάζονται στάνταρ με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, με τον 1.5 TSI να μπορεί να εφοδιαστεί και με επτατάχυτο αυτόματο DSG.

interior

Οι χώροι σύμφωνα με την Skoda επαρκούν για πέντε επιβάτες, με την χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να φτάνει τα 521 λίτρα. Παράλληλα, το νέο μοντέλο διαθέτει προηγμένο σύστημα infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής και κορυφαία επίπεδα συνδεσιμότητας, με πρόσβαση σε μια πληθώρα διαδικτυακών υπηρεσιών “MySKODA Connect”.

Μαζί με το Kushaq, η νέα Slavia δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες για την υλοποίηση των σχεδίων ανάπτυξης του Volkswagen Group στην Ινδία. Ο Όμιλος επενδύει συνολικά ένα δισ. ευρώ στο έργο INDIA 2.0 για την ενίσχυση της μακροχρόνιας παρουσίας της τσέχικης μάρκας και της Volkswagen στη χώρα. Στόχος είναι να επιτευχθεί ένα συνδυασμένο μερίδιο αγοράς 5% για τις δύο αυτοκινητόβιομηχανίες έως το 2025, ανάλογα με την εξέλιξη της αγοράς. Για τη Skoda, αυτό σημαίνει ότι η Ινδία πρόκειται να γίνει μία από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...