Υβριδικά B-SUV: Οικονομικά και πρακτικά

Αυξημένοι χώροι συγκριτικά με ένα supermini, αλλά χαμηλή κατανάλωση που θυμίζει φθηνά μοντέλα πόλης. Αυτά είναι μερικά B-SUV που παντρεύουν δύο κόσμους.

  • -
  • -

Η υβριδική τεχνολογία έχει σαν στόχο να περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους. Πλέον, υπάρχουν πολλές μορφές υβριδικών, σε αυτή την περίπτωση όμως, επιλέγουμε μοντέλα με full hybrid τεχνολογία. Τι σημαίνει αυτό; Ότι μπορούν να ξεκινήσουν το αυτοκίνητο μόνο με ρεύμα και σε μερικές περιπτώσεις, να διατηρούν ή να αυξάνουν την ταχύτητά του με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης σβηστό.

Ένα πλεονέκτημά τους είναι ότι δεν έχουν ανάγκη φόρτισης από εξωτερική πηγή. Η μικρή μπαταρία γεμίζει ενέργεια από την ελεύθερη κύλιση και την επιβράδυνση του οχήματος. Παρακάτω ακολουθούν τέσσερα νέα B-SUV αυτοκίνητα τα οποία εξοπλίζονται με τέτοια τεχνολογία. Φυσικά, κάθε μια πρόταση τη σερβίρει με διαφορετικό τρόπο, έχοντας όμως τον ίδιο ξεκάθαρο στόχο: την οικονομία καυσίμου και την άνεση στις αστικές μετακινήσεις.  

Hyundai Kona Hybrid

Το Hyundai Kona διατίθεται σε μια μεγάλη γκάμα κινητήρων, από βενζίνη και ντίζελ, μέχρι αμιγώς ηλεκτρικό. Κάπου στο «ενδιάμεσο» προσφέρεται η έκδοση Hybrid. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.6 λίτρων και ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδουν 141 ίππους και η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT των έξι σχέσεων. Δείτε τη δοκιμή μας, εδώ.

Nissan Juke Hybrid

Το «νέο φρούτο» της κατηγορίας των υβριδικών B-SUV είναι το νέο Nissan Juke Hybrid. Ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα με 141 ίππους αναλαμβάνει την κίνηση του αυτοκινήτου, με στόχο τη μειωμένη κατανάλωση αλλά και την ευχαρίστηση της οδήγησης, στοιχείο που το συναντάμε σε όλα τα Nissan Juke. Από το φθινόπωρο θα είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα. Δείτε περισσότερα εδώ.

Suzuki Vitara

Μετά την επιτυχία του στη mild hybrid εκτέλεση, η Suzuki αποφάσισε να φτιάξει και την full hybrid εκδοχή του Vitara. Ένας 1.500άρης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, με την απόδοσή τους να ορίζεται στους 116 ίππους. Στα συν, ότι η ιαπωνική εταιρεία δίνει τη δυνατότητα επιλογής τετρακίνησης Allgrip. Δείτε τη δοκιμή μας, εδώ.

Toyota Yaris Cross

Η απουσία της Toyota στα B-SUV καλύφθηκε με το Yaris Cross. Το αυτοκίνητο ξέρει ακριβώς που να πατήσει για να αποτελέσει μια ξεκάθαρη εμπορική επιτυχία, ενώ φαίνεται ότι ήδη το καταφέρνει πολύ καλά από τις πωλήσεις του στη χώρα μας. Ο τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.500άρης συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και αποδίδουν 116 ίππους. Διατίθεται με τετρακίνητη εκδοχή με ακόμη ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα. Διαβάστε τη δοκιμή μας, εδώ.

Πείτε μας ποιο υβριδικό B-SUVπροτιμάτε, στο poll που ακολουθεί!

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...