Supermini με σπορ καρδιά: Hyundai i20 N Line Vs SEAT Ibiza FR - Ποιο προτιμάτε;
Super στις ικανότητες και mini για εύκολη κίνηση στην πόλη. Αυτά τα δύο μικρά μοντέλα όμως, κλείνουν το μάτι και σε εκείνους που ζητούν σπορ αύρα στις μετακινήσεις τους!
- -
- -
Μια κατηγορία που συνεχώς γνωρίζει περισσότερη ζήτηση είναι τα supermini με σπορ παρουσιαστικό. Αντλώντας έμπνευση από τα ισχυρότερα μοντέλα στην γκάμα τους, κερδίζουν σε δυναμισμό με την αγριεμένη εικόνα τους και δέχονται στοχευμένες επεμβάσεις για καλύτερη οδική συμπεριφορά, με το μικρότερο δυνατό κόστος σε άνεση. Το Hyundai i20 N Line και το SEAT Ibiza FR είναι δύο από τις καλύτερες προτάσεις του είδους.
Σπορ ενδυμασία από τη Ν. Κορέα ή από την Ισπανία;
Το Hyundai i20 N Line είναι το νεότερο μοντέλο από τα δύο. Παρουσιάστηκε πρόσφατα και η εικόνα του αμέσως ξεκαθαρίζει τις προθέσεις της, αφού εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, διαφορετικούς προφυλακτήρες, διπλή απόληξη της εξάτμισης και με μικρές διαφορές στην ανάρτηση. Διατίθεται σε πλειάδα εκδόσεων με την κορυφαία να χρησιμοποιεί τον τούρμπο τρικύλινδρο του 1.0 λίτρου T-GDI με 120 ίππους. Στρίβει ωραία, ο διακριτικά σπορ ήχος του δεν κουράζει και έχει ευχάριστες πινελιές, όπως η λειτουργία rev matching στο πρόγραμμα οδήγησης Sport!
Το SEAT Ibiza ακολουθεί διαφορετική προσέγγιση. Δεν βρίσκουμε λεπτομέρειες όπως ο αγριεμένος ήχος και το rev matching αλλά δίνει καλύτερη αίσθηση στην πίεση από τα «απλά» μοντέλα και η εικόνα του είναι δυναμική και φρέσκια, ειδικά στην facelift εκδοχή που αναβάθμισε σημαντικά το μοντέλο. Το εσωτερικό του δίνει ακόμη ένα πλεονέκτημα. Πλέον έχει πολύ καλύτερα υλικά, σαφώς βελτιωμένη εμφάνιση και από τους καλύτερους χώρους στην κατηγορία, κάτι που ισχύει και για το πορτμπαγκάζ. Διατίθεται σε εκδόσεις έως τους 150 ίππους. Εμείς, έχουμε δοκιμάσει την έκδοση με τον 1.000άρη τρικύλινδρο τούρμπο TSI των 110 ίππων και το χειροκίνητο κιβώτιο.
Πόσο κοστίζουν;
Η αρχική τιμή τους δίνει πλεονέκτημα στο SEAT Ibiza. Το ισπανικό supermini στην έκδοση FR με τους 110 ίππους και το χειροκίνητο κιβώτιο στοιχίζει 18.390 € με ένα πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμού. Το Hyundai i20 N Line με τους 100 ίππους ξεκινάει από τις 19.890 €, ωστόσο το βασικό πακέτο περιλαμβάνει ακόμη περισσότερα στοιχεία εξοπλισμού από το ισπανικό μοντέλο.
Εδώ να πούμε ότι υπάρχει και το i20 N Line με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα (18.890 €), όμως είναι εκτός σύγκρισης λόγω επιδόσεων αφού αποδίδει 84 ίππους. Η κορυφαία έκδοση με τους 120 ίππους στοιχίζει 21.790 € με χειροκίνητο κιβώτιο ή 22.690 € με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT, πάντα με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό.
Το SEAT Ibiza τώρα, διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των επτά σχέσεων και τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα 1.5 TSI με 150 ίππους έναντι 22.390 €, μια πολύ ανταγωνιστική τιμή με βάση το αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού FR Vision και τους 150 ίππους του κινητήρα του.
Ποιο προτιμάτε;
Παρακάτω, με ένα κλικ στη φωτογραφία ή το όνομα κάθε
μοντέλου, θα βρεθείτε στην αντίστοιχη δοκιμή μας. Τα
οδηγήσαμε και τα δύο, σχηματίσαμε την άποψή μας και την
καταγράψαμε. Αφού τις διαβάσετε, σας καλούμε να μας πείτε ποιο από
τα δύο θα προτιμούσατε, ψηφίζοντας στο
poll που βρίσκεται στο τέλος του άρθρου.
Hyundai i20 N
Line
SEAT Ibiza
FR