Τεράστιο και 8-θέσιο το νέο Land Rover Defender 130
Η νέα έκδοση 130 μετρά 34 εκατοστά επιπλέον από το ήδη πολύ μεγάλο Defender 110, με 5,4 μέτρα μήκους που μπορούν να περάσουν και από τα πιο δύσβατα κομμάτια.
- -
- -
Το Land Rover Defender ήταν διαθέσιμο μέχρι σήμερα σε δύο εκδόσεις, την Defender 90 με τρεις πόρτες και την πεντάθυρη Defender 110. Πλέον όμως η γκάμα του διαθέτει και μια ακόμη μεγαλύτερη έκδοση, με όνομα Defender 130, μήκος… λιμουζίνας και οκτώ θέσεις για επιβάτες! Το μεταξόνιο παραμένει αμετάβλητο στα 3.022 χιλιοστά του Defender 110, ωστόσο ο πίσω πρόβολος έχει μεγαλώσει για να ανταποκριθεί η καμπίνα στα νέα δεδομένα.
Το συνολικό μήκος αγγίζει τα 5.358 χιλιοστά και κρίνοντας από τους αριθμούς, θα έχει οκτώ… κανονικές, αξιοποιήσιμες θέσεις, με την τρίτη σειρά να μην απευθύνονται μόνο σε παιδιά ή μικρόσωμους ενήλικες. Σύμφωνα με τη Land Rover ο χώρος αποσκευών ορίζεται στα… 2.291 λίτρα με μόνο τις εμπρός θέσεις σε χρήση, στα 1.232 λίτρα στην πενταθέσια διαμόρφωση και στα 389 λίτρα όταν χρησιμοποιούνται και οι οκτώ θέσεις. Το νέο Defender 130 θα διατίθεται και ως αποκλειστικά πενταθέσιο, με το πορτμπαγκάζ σε αυτή την περίπτωση να είναι ακόμη μεγαλύτερο, στα 1.329 λίτρα.
Το σκληροτράχηλο 4x4 προσφέρει υψηλές δόσεις πολυτέλειας και αυτό αποτυπώνεται από τον εξοπλισμό. Η τρίτη σειρά επιβατών θα απολαμβάνει θερμαινόμενα καθίσματα, αλλά και ηλιοροφή, αφού αυτή θα φτάνει μέχρι και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. H Land Rover φρόντισε να συνοδεύσει το νέο Defender 130 και με ένα αποκλειστικό κόκκινο χρώμα (Sedona Red) το οποίο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με το συγκεκριμένο αμάξωμα.
Με τι κινητήρες θα διατίθεται το Land Rover Defender 130;
Για αρχή, τρεις κινητήρες θα απαρτίζουν την γκάμα του Land Rover Defender 130. Ο μοναδικός diesel αποδίδει 300 ίππους και 650 Nm ροπής, ενώ οι βενζίνης, είναι εξακύλινδροι με απόδοση 300 (470 Nmροπής) ή 400 ίππων (550 Nm ροπής).
Δείτε ακόμη: Πλήρωσε για να του σκουριάσουν ένα ολοκαίνουργιο Land Rover Defender!
Αργότερα ίσως προστεθεί και ισχυρότερη, V8 παραλλαγή, ωστόσο για την ώρα δεν έχει ακουστεί τίποτα σχετικά με την Plug-In Hybrid έκδοση που συναντάμε στο Defender 110.
Όλες οι εκδόσεις πάνε «πακέτο» με αυτόματο σασμάν οκτώ σχέσεων, αλλά και κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού από τη βασική έκδοση. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν να διαλέξουν ανάμεσα στις εκδόσεις HSE, X-Dynamic SE, X-Dynamic HSE και X. Σύμφωνα με την εταιρεία η αερανάρτηση θα είναι στάνταρ στο Defender 130 για να προσφέρει άνεση, σωστό έλεγχο του αμαξώματος και κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες.
Να τονίσουμε ότι ελάχιστα πράγματα αλλάζουν στο κομμάτι των ικανοτήτων του πέρα από την άσφαλτο. Η γωνία προσέγγισης και ράμπας παραμένουν αμετάβλητες και μόνο η γωνία διαφυγής μειώνεται στις 28,5 μοίρες, λόγω του μεγαλύτερου πίσω προβόλου. Χωρίς αλλαγές μένει και η ικανότητα βύθισης του οχήματος, καθώς μπορεί να περάσει από υδάτινο εμπόδιο έως 900 χιλιοστών στην ψηλότερη ρύθμιση της αερανάρτησης.