Νέες BMW X1 και iX1: Όλα όσα θέλετε να ξέρετε – Πότε έρχονται;

Η τρίτη γενιά της Χ1 παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα, έχοντας προηγμένη ψηφιοποίηση, κορυφαίους χώρους και για πρώτη φορά, ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

  • -
  • -

Το Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW αναβαθμίστηκε πλήρως και είναι έτοιμο να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην αγορά, προβάλλοντας τη στιβαρή εμφάνιση, την εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα, τον πλούσιο εξοπλισμό και τον premium χαρακτήρα.

Το σμίλευμα των επιφανειών, οι γραμμές και οι αριστοκρατικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης της BMW X1, καταδεικνύουν την SAV ταυτότητα πιο ξεκάθαρα από ποτέ, στην τρίτη γενιά του μοντέλου. Σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν περιλαμβάνουν τις ισχυρές αναλογίες, τα σχεδόν τετράγωνα τόξα των θόλων των τροχών και το χαρακτηριστικό στυλ των μοντέλων της σειράς X στο εμπρός και πίσω μέρος.

Μεγαλύτερες διαστάσεις για τη Χ1

Το κάθετο εμπρός τμήμα με τους λεπτούς προβολείς LED, τη μεγάλη, σχεδόν τετράγωνη μάσκα «νεφρών» BMW, τις γραμμές σχήματος X που αναδύονται από τα πλαϊνά τμήματα και τις εντυπωσιακές χρωμιωμένες λωρίδες στην κάτω εισαγωγή αέρα να αποτελούν στοιχεία κλειδιά στην εμφάνιση του αυτοκινήτου. Οι προβολείς Adaptive LED με μεγάλη σκάλα matrix, τα παλμικά φλας και η μεταβλητή κατανομή φωτεινής δέσμης διατίθενται προαιρετικά.

x1

Για πιο ξεχωριστό στυλ υπάρχει η έκδοση xLine, ενώ για όσους επιθυμούν κάτι σπορτίφ, η έκδοση M Sport είναι ιδανική επιλογή.

Όσον αφορά στις διαστάσεις, η X1 διαθέτει αυξημένο μήκος κατά 5,3 εκατ., φθάνοντας τα 4,5 μέτρα, το πλάτος ανέρχεται πλέον στα 1,845 εκατ. και το ύψος στα 1,642 εκατ. Μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιο (2,692 εκατ.), όπως και τα μετατρόχια – 1,592 εκατ. εμπρός και 1,593 εκατ. πίσω.

x1

Όλες οι εκδόσεις του μοντέλου διατίθενται στάνταρ με ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών. Οι 18άρες ζάντες τοποθετούνται στις εκδόσεις xLine και M Sport, με αυτές των 19 και 20΄΄ να προσφέρονται στα έξτρα.

Οθόνη Curved Display και τεχνολογία 5G

Μπαίνοντας στο εσωτερικό, αντικρίζεις μια πιο premium ατμόσφαιρα, που αναδεικνύεται από την υψηλή ποιότητα των υλικών, το BMW Curved Display, το «αιωρούμενο» υποβραχιόνιο με ενσωματωμένο πάνελ ελέγχου και την επιφάνεια του smartphone με έμμεσο φωτισμό στο εμπρός μέρος της κεντρικής κονσόλας.

x1

Η βαυαρική φίρμα κάνει λόγο για το πιο πολυτελές SAV, περιλαμβάνοντας στάνταρ το νέας γενιάς BMW iDrive με τη μορφή του Live Cockpit Plus. Βασισμένο στο BMW Operating System 8, περιλαμβάνει την κυρτή οθόνη Curved Display με τα προηγμένα γραφικά και δομή του μενού της, μαζί με τον ευφυή προσωπικό βοηθό BMW Intelligent Personal Assistant. Το σύστημα πολυμέσων αποτελείται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και την κεντρική οθόνη 10,7΄΄.

Μία κάμερα στην καμπίνα καθιστά εφικτή τη λήψη στιγμιότυπων των επιβαινόντων ή την αποστολή φωτογραφιών από το εσωτερικό στο smartphone του πελάτη. Πέραν αυτού, μία Personal eSIM σχεδιασμένη για 5G τεχνολογία κινητού, το BMW Digital Key Plus, η λειτουργικότητα BMW ID και η ενσωμάτωση smartphone με χρήση Apple CarPlay και Android Auto διατίθενται επίσης με τη νέα X1.

x1

Ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου είναι υπερπλήρης, περιλαμβάνοντας από τη βασική έκδοση: Cruise Control με λειτουργία πέδησης, σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης (front-collision warning system), το οποίο είναι πλέον σε θέση να εντοπίζει επερχόμενα οχήματα όταν στρίβουν αριστερά (σε χώρες όπου τα οχήματα κινούνται στη δεξιά πλευρά) και πεζούς και δικυκλιστές όταν στρίβουν δεξιά, Parking Assistant με Reversing Assist Camera και Reversing Assistant. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν ο αυτόματος έλεγχος κλιματισμού δύο ζωνών, το BMW Maps, το δερμάτινο τιμόνι Sport, ο αισθητήρας βροχής με αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων, οι τέσσερις θύρες USB-C και οι δύο πρίζες 12V. Όλα αυτά είναι στάνταρ.

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι αυξημένοι, τα πίσω καθίσματα διαιρούνται σε ποσοστό 40:20:40 και το πορτμπαγκάζ ξεκινά από τα 540 lt. Επίσης, υπάρχει προαιρετικά και ηλεκτρκός κοτσαδόρος ρυμούλκησης.

x1

Η λίστα προαιρετικών χαρακτηριστικών περιλαμβάνει εν τω μεταξύ τα Steering & Lane Control Assistant, Active Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, Active Navigation, λειτουργία προειδοποίησης εξόδου και BMW Head-Up Display, καθώς και τα Surround View, Remote 3D View, BMW Drive Recorder και λειτουργίες Remote Theft Recorder. Οι υπάρχουσες λειτουργίες μπορούν να αναβαθμίζονται μέσω της δυνατότητας Remote Software Upgrades, που επίσης επιτρέπει την προσθήκη νέων λειτουργιών (η διαθεσιμότητα εξαρτάται από το hardware που είναι εγκατεστημένο στο όχημα και τις συνθήκες της αγοράς).

Μόνο με αυτόματο κιβώτιο

Όταν λανσαριστεί τον Οκτώβριο του 2022, θα διατίθεται αρχικά με μία γκάμα δύο βενζινοκινητήρων και δύο diesel. Αυτοί θα συνεργάζονται αποκλειστικά με κιβώτιο Steptronic επτά σχέσεων με διπλό συμπλέκτη, και η κινητήρια δύναμή τους θα διοχετεύεται στον δρόμο είτε μέσω των εμπρός τροχών, ή μέσω του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης xDrive, ανάλογα με το μοντέλο. Αυτό το κουαρτέτο εκδόσεων θα ακολουθήσει άμεσα η αμιγώς ηλεκτρική BMW iX1 xDrive30, καθώς και δύο plug-in υβριδικά μοντέλα και δύο ακόμα εκδόσεις με συμβατικούς κινητήρες με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V.

x1

Η νέα BMW X1 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg, όπου τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, καθώς και τα αμιγώς ηλεκτρικά θα κατασκευάζονται σε μία γραμμή συναρμολόγησης, για πρώτη φορά.

Αναλυτικότερα, η βασική έκδοση X1 sDrive18i τροφοδοτείται από τον τρικύλινδρο turbo 1,5 lt.  κινητήρα βενζίνης με τους 136 PS και τα 230 Nm ροπής. Η X1 xDrive23i φέρει τον δίλιτρο turbo με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt και αποδίδει 204 PS με 320 Nm ροπής.

Στους πετρελαίου, συναντάμε την X1 xDrive18d με τον 2.0 turbodiesel απόδοσης 150 PS με 360 Nm ροπής και την xDrive23d με το ίδιο μοτέρ και ήπιο υβριδικό 48V με 197 PS και 400 Nm ροπής.

x1

Η iX1 xDrive30 από την άλλη, είναι το πρώτο EV που λανσάρει η μάρκα στην πολυτελή compact κατηγορία και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο. Τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 230 kW/313 PS και συνολικής ροπής 494 Nm. Το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης εξασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση και κατευθυντική ευστάθεια σε όλες τις καταστάσεις. Η BMW iX1 xDrive30 ολοκληρώνει το σπριντ 0 - 100 km/h σε 5,7 sec και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 km/h.

Δείτε εδώ τη ΒMW M4 CSL με τους 550 ίππους

Η αυτονομία κυμαίνεται από 413 έως 438 km, με τη BMW να προσφέρει τον πρώτο χρόνο δωρεάν πρόσβαση στο δίκτυο φόρτισης Ionity σε όλη την Ευρώπη. Η μπαταρία χωρητικότητας 64,7 kWh υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση έως και 130 kW, αναπληρώνοντας ενέργεια από το 10 έως το 80% σε 29 λεπτά ή προσθέτοντας 120 km αυτονομία σε 10 λεπτά.

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...