Έρχεται το νέο Peugeot 408 με την εντυπωσιακή εμφάνιση - Δείτε πότε

Μοναδικό στυλ, εμπνευσμένη σχεδίαση και πλήρη γκάμα κινητήρων. Το ολοκαίνουριο 408 της Peugeot είναι γεγονός.

  • -
  • -

Η Peugeot παρουσίασε με κάθε επισημότητα το νέο 408, ένα ξεχωριστό σε design αυτοκίνητο που ανήκει στα fastback και τοποθετείται στην κορυφή του segment C. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα μοντέλο της νέας εποχής, προβάλλοντας τη σιλουέτα αιλουροειδούς, τη μοναδική γοητεία και τη μηχανολογική τελειότητα. Εστιάζει στην οικονομία και την έξυπνη ηλεκτροκίνηση, καθώς και τις συγκινήσεις που προσφέρουν οι τεχνολογίες αιχμής, τόσο στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης όσο και στην ευκολία χρήσης.  

408

Οι γραμμές του 408 είναι έντονες, η μάσκα είναι στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα για να συνδυάζεται τέλεια με το μπροστινό μέρος, και κοσμείται από το νέο σήμα της μάρκας με την κεφαλή του λέοντα. Πατά σε ζάντες 20 ιντσών με ανατρεπτικό γεωμετρικό σχέδιο, έχει μήκος 4,69 μέτρα και χάρη στο μακρύ μεταξόνιο που φτάνει τα 2,79μ., παρέχει εντυπωσιακά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του πίσω καθίσματος. Γενναιόδωρο είναι και το πορτμπαγκάζ με τα 536 λίτρα χωρητικότητας.

Οδηγική εμπειρία

Στο εσωτερικό, το 408 εισάγει νέα πρότυπα εργονομίας, ποιότητας, πρακτικότητας και τεχνολογίας, καθώς ενσωματώνει και το νέο σύστημα ψυχαγωγίας Peugeot i-Connect με το μικρό τιμόνι, την ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών και τον τρισδιάστατο πίνακα οργάνων που μπορεί να προσαρμοστεί πλήρως και να εξατομικευτεί.

408

Η κεντρική κονσόλα είναι σκόπιμα ανοιχτή προς τον συνοδηγό. Όλα τα δυναμικά χειριστήρια του αυτοκινήτου είναι ομαδοποιημένα σε μία αψίδα στραμμένη προς την πλευρά του οδηγού. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει με ένα μόνο άγγιγμα ανάμεσα στις διάφορες λειτουργίες που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο EAT8 των 8 σχέσεων:

• Reverse (R) για κίνηση με όπισθεν,
• Neutral (N) για επιλογή της νεκράς,
• Drive (D) ξεκινά την αυτόματη επιλογή των 8 σχέσεων ανάλογα με την ταχύτητα, το στυλ οδήγησης, το είδος του δρόμου και το φορτίο του οχήματος.

Δύο ακόμα ξεχωριστά πλήκτρα συμπληρώνουν τις επιλογές του οδηγού:

• Parking (P), επιλογή του κιβωτίου για στάθμευση,
• Για τα μοντέλα με υβριδικό κινητήρα, το πλήκτρο Brake (B) ενεργοποιεί τη λειτουργία ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα. Στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, στη θέση αυτού υπάρχει το πλήκτρο Manual (M), το οποίο επιτρέπει τη χειροκίνητη επιλογή των ταχυτήτων μέσω των paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

408

Εκτός από τα παραπάνω, υπάρχει και ένας επιλογέας προγραμμάτων οδήγησης, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Electric, Eco, Hybrid, Normal και Sport) ανάλογα και με τον τύπο του κινητήριου συνόλου.

Δεκάδες συστήματα υποβοήθησης οδήγησης

Οι Γάλλοι έχουν εφοδιάσει το αυτοκίνητο με μία πλήρη γκάμα τελευταίας γενιάς συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, που λαμβάνουν πληροφορίες από 6 κάμερες και 9 ραντάρ, και κάνουν την οδήγηση, τις μανούβρες και το ταξίδι, ασφαλέστερο και πιο ήρεμο. Ορισμένα από αυτά τα συστήματα προέρχονται κατευθείαν από μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών:

• Προσαρμοζόμενο Cruise Control με λειτουργία Stop and Go και λειτουργία ρυθμιζόμενης απόστασης από το προπορευόμενο όχημα.

• Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης: αναγνωρίζει την παρουσία πεζών και ποδηλατών ημέρα και νύχτα, με ταχύτητα από 7 έως και 140 km/h ανάλογα με την έκδοση.

• Ενεργό σύστημα προειδοποίησης ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας και διόρθωση πορείας.

• Προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού. Αναγνωρίζει την έλλειψη επαγρύπνησης του οδηγού κατά τη διάρκεια πολύωρης οδήγησης και με ταχύτητα πάνω από 65 km/h, μέσω της ανάλυσης των μικρο-κινήσεων του τιμονιού.

• Διευρυμένη αναγνώριση πινακίδων οδικής σημάνσεως και εμφάνισή τους στον ψηφιακό πίνακα οργάνων: πινακίδες stop, μονόδρομων, απαγορευτικά προσπεράσματος, τέλος απαγορευτικού προσπεράσματος, επιπλέον των συνηθισμένων πινακίδων που αφορούν τα όρια ταχύτητας.

• Σύστημα Νυχτερινής ορατότητας (Night Vision). Αναγνωρίζει πεζούς και ζώα στην πορεία του αυτοκινήτου σε συνθήκες νυχτερινής οδήγησης ή χαμηλής ορατότητας. Η εμβέλεια του συστήματος διασφαλίζει τον εντοπισμό, πέρα από το εύρος της δέσμης των προβολέων, και εμφανίζει υπέρυθρη απεικόνιση στην κεντρική οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων που βρίσκεται ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

• Μεγάλης εμβέλειας έλεγχος τυφλών σημείων (75 μέτρα).

• Προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear traffic alert): κατά την κίνηση με όπισθεν, προειδοποιεί τον οδηγό για επικείμενη επικίνδυνη κατάσταση.

• Υψηλής ευκρίνειας κάμερα οπισθοπορείας με κάλυψη πεδίου 180°  με ενσωματωμένο σύστημα πλύσης.

• Υποβοήθηση πάρκινγκ με κάλυψη πεδίου 360° με τη βοήθεια 4 καμερών υψηλής ευκρίνειας (εμπρός, πίσω και στο πλάι)

• Αλλαγή κλίσης πλευρικού καθρέφτη κατά την επιλογή της όπισθεν.

• Προβολείς τεχνολογίας Matrix LED, για ιδανική χρήση των προβολέων, χωρίς να τυφλώνουν τα προπορευόμενα ή τα αυτοκίνητα που κινούνται στο αντίθετο ρεύμα 

• Αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων

408

Το πακέτο Drive Assist 2.0 αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς την ημιαυτόνομη οδήγηση, που θα είναι διαθέσιμη στο μέλλον. Το συγκεκριμένο πακέτο περιλαμβάνει το Προσαρμοζόμενο Cruise Control με λειτουργία Stop and Go και το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, καθώς και δύο επιπλέον λειτουργίες που βοηθούν την οδήγηση σε δρόμους διπλής κυκλοφορίας.

Κινητήρες ισχύος από 130 έως 225 ίπους

Η γκάμα των κινητήρων με τους οποίους εφοδιάζεται το νέο Peugeot 408 περιλαμβάνει δύο plug in υβριδικές εκδόσεις με 180 και 225 ίππους, και μία βενζινοκίνητη έκδοση με 130 ίππους. Και οι τρεις κινητήρες διατίθενται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο EAT8. Λίγους μήνες μετά, η γκάμα θα συμπληρωθεί και με μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Δείτε εδώ τη δοκιμή του Peugeot 3008 Hybrid

PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: Με κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός κινητήρα PureTech 180 ίππων (132 kW) και ηλεκτροκινητήρα 81 kW, και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 8 ταχυτήτων (σε διαδικασία έγκρισης).

PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8: Με κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός κινητήρα PureTech 150 ίππων (110 kW) και ηλεκτροκινητήρα 81 kW και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 8 ταχυτήτων (σε διαδικασία έγκρισης).

408

Η μπαταρία ιόντων λιθίου και στις δύο plug-in hybrid εκδόσεις έχει χωρητικότητα 12.4kWh και αποδίδει 102 kW. Διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών : ένας φορτιστής 3.7kW μονοφασικού ρεύματος στο βασικό εξοπλισμό και ένας προαιρετικός μονοφασικός των 7.4kW.

1.2 PureTech ισχύος 130hp, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών EURO 6.4.

Στις ευρωπαϊκές αγορές, το νέο Peugeot 408 θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2023. Η κατασκευή του θα γίνει στο εργοστάσιο του Mulhouse στη Γαλλίας.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...