BMW M3 Touring: Οικογενειακό 510 ίππων!
Η πρώτη station εκδοχή της Μ3 είναι γεγονός και χρίζει σοβαρή υποψηφιότητα για να χριστεί το απόλυτο οικογενειακό supercar
- -
- -
Η σύλληψη της ιδέας για μία station εκδοχή της Μ3 δεν προέκυψε
τα τελευταία χρόνια. Πριν από 22 χρόνια η BMW είχε εξετάσει το
σενάριο να κατασκευάσει μία Touring εκδοχή της Ε46, αλλά το σχέδιο
έμεινε στα χαρτιά. Σήμερα, έφτασε το πλήρωμα του
χρόνου και η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε την Μ3 Touring,
η οποία και συνδυάζει τις εκρηκτικές επιδόσεις, τον οδηγοκεντρικό
χαρακτήρα, με την πρακτικότητα που προσφέρει ένα station αμάξωμα.
Μαζί με την αποκάλυψη της M4 CSL πριν από μερικές εβδομάδες η BMW M
GmbH γιορτάζει με τον καλύτερο τρόπο τα 50 χρόνια ζωής της.
Δείτε ακόμη: Πως κατασκευάζεται η
BMW M3 Touring
Οι Γερμανοί τεχνικοί είχαν εξαιρετική βάση στα χέρια τους. Τα
μηχανικά μέρη της σεντάν έκδοσης τοποθετήθηκαν στην Touring και
προσαρμόστηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, έτσι ώστε να
προκύψει το σκληροπυρηνικό station μοντέλο. Παρατηρώντας
τις φωτογραφίες, διαπιστώνουμε πως από τη μεσαία κολώνα και μπροστά
δεν υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στα δύο αμαξώματα. Από τη μεσαία
κολώνα και πίσω οι διαφορές είναι ευδιάκριτες, με την έκδοση
Touring να διατηρεί το δυναμικό, επιθετικό και mucho χαρακτήρα μίας
πραγματικής Μ. Οι διαφορές με την απλή Touring δεν περιορίζονται
μόνο στον τομέα της σχεδίασης και των αεροδυναμικών βοηθημάτων,
αλλά και στις διαστάσεις. Η M3 είναι 85 mm μακρύτερη, 76 mm πιο
φαρδιά και 4 mm πιο χαμηλή.
Η νέα M3 Touring θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στην έκδοση
Competition και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 ταχυτήτων
Steptronic. Παράλληλα, εφοδιάζεται με το σύστημα
τετρακίνησης xDrive, το οποίο με την απενεργοποίηση του
DSC μπαίνει σε λειτουργία μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς!
Ο κινητήρας αποδίδει 510 ίππους και 650 Nm ροπής,
στοιχεία που της επιτρέπουν να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100
km/h σε μόλις 3,6 sec. H τελική περιορίζεται –ως συνήθως-
ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Τα φρένα είναι κεραμικά, ενώ οι τροχοί
εμπρός έχουν διάσταση 275/35/19, σε αντίθεση με τους μεγαλύτερους
πίσω που έχουν διάσταση 285/30/20. Παράλληλα, οι Γερμανοί
προχώρησαν σε αλλαγές στη ρύθμιση της ανάρτησης, ενώ νέο είναι και
το υποπλαίσιο του πίσω άξονα, ενώ έχουν καταφέρει να πετύχουν
ιδανική κατανομή του βάρους 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες.
Δείτε ακόμη: Δοκιμάζουμε την
εκρηκτική BMW i4 M50 των 544 ίππων
Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι πανομοιότυπη με την εικόνα που συναντάμε στην M3 Competition, με τα εντυπωσιακά μπάκετ καθίσμτα M Carbon να ξεχωρίζουν. Όσον αφορά τους χώρους, αυτός των αποσκευών έχει χωρητικότητα 500 lt και μπορεί να φτάσει έως τα 1.510 lt! Η παραγωγή της Μ3 Touring θα ξεκινήσει το Νοέμβριο, ενώ διαθέσιμο προς πώληση θα είναι από το νέο έτος.