Το Ford Bronco έρχεται στην Ευρώπη – Δείτε πότε
Σχεδιασμένο για περιπέτεια και εκτός δρόμου εξορμήσεις, το εμβληματικό Bronco της Ford έρχεται για πρώτη φορά στην ευρωπαϊκή αγορά!
- -
- -
Η Ford ανακοινώνει σήμερα την άφιξη ενός αμερικανικού μοντέλου-θρύλου στην Ευρώπη για πρώτη φορά: του τετρακίνητου και εξαιρετικά ικανού σε εκτός δρόμου διαδρομές Ford Bronco. Έχοντας την ικανότητα να πηγαίνει παντού, το τετράθυρο Bronco θα διατίθεται σε αυστηρά περιορισμένο αριθμό οχημάτων σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης και σε αριστεροτίμονες εκδόσεις, από τα τέλη του 2023.
Η χαρακτηριστική σχεδίαση μέσα και έξω είναι εμπνευσμένη από εμβληματικά μοντέλα της Ford, όπως το αυθεντικό Bronco του 1966, το σκληροτράχηλο F-Series και η θρυλική Mustang. Το τελικό αποτέλεσμα; Ένα SUV με μοναδικό στυλ και γνήσια αίσθηση περιπέτειας.
Έχοντας εξελιχθεί εξ αρχής με γνώμονα την περιπέτεια, το ευέλικτό Ford Bronco προσφέρει μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως αφαιρούμενα πάνελ αμαξώματος, ενσωματωμένα σημεία στήριξης που προορίζονται για την εγκατάσταση αξεσουάρ, καθώς και εύκολα στο καθάρισμα υλικά, όλα στο βασικό εξοπλισμό. Την ίδια στιγμή, οι πελάτες του Bronco μπορούν να επιλέξουν μέσα από μία ευρεία γκάμα αξεσουάρ εγκεκριμένων από τη Ford, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για απρόσκοπτη ενσωμάτωση και μέγιστη εξατομίκευση, υποστηρίζοντας ποικίλες δραστηριότητες περιπέτειας.
«Το Bronco είναι το πιο σκληροτράχηλο και ευέλικτο off-roader της Ford, και η νέα γενιά συνδυάζει το DNA του αυθεντικού μοντέλου με τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες διαχείρισης των εδαφικών συνθηκών, καθώς και μία τεράστια γκάμα αξεσουάρ, για τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου-συμβόλου στην κατηγορία των off-road οχημάτων» δήλωσε ο Matthias Tonn, chief engineer, Import Vehicles, της Ford Ευρώπης. «Μετά την τεράστια επιτυχία του νέου Bronco στις ΗΠΑ είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε λίγο από το πνεύμα της περιπέτειας στους πελάτες μας στην Ευρώπη.»
Η αναγέννηση ενός θρύλου
Από το 1966 που κυκλοφόρησαν τα πρώτα του αντίτυπα στις ΗΠΑ, το Bronco αντιπροσώπευε το απόλυτο σε επίπεδο ελευθερίας, απόλαυσης και ικανότητας σε εκτός δρόμου δραστηριότητες. Η Ford επανέφερε το εμβληματικό Bronco στη Β. Αμερική το 2020 μετά από απουσία 25 χρόνων, και παραμένοντας πιστή στο αρχικό DNA του μοντέλου, εισήγαγε παράλληλα νέα, καινοτόμα χαρακτηριστικά για γνήσια συμπεριφορά σε off-road περιηγήσεις. Τώρα, το Bronco προσφέρεται στην Ευρώπη, σε αυστηρά περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, απευθυνόμενο στους λάτρεις της περιπέτειας στην ύπαιθρο.
Δείτε ακόμη: Οι κινητήρες του Ford Bronco
Ξεκινώντας από λευκό χαρτί, η ομάδα σχεδιασμού του Bronco πραγματοποίησε μία ψηφιακή σάρωση πλήρους μεγέθους του μοντέλου της πρώτης γενιάς προκειμένου να διασφαλίζει ότι οι έντονες αναλογίες του αμαξώματος και το άμεσα αναγνωρίσιμο σχήμα του θα παρέμεναν βασικά στοιχεία και στη σύγχρονη εκδοχή του. Έτσι, οι κοντοί πρόβολοι, οι έντονες χαρακτηριστικές γραμμές και οι τολμηρές, απόλυτα λειτουργικές λεπτομέρειες προσδίδουν στο νέο Bronco τη δυναμική και στιβαρή εμφάνιση που το καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμο και επιβλητικό, συμβάλλοντας συγχρόνως στις εξαιρετικές off-road ικανότητές του.
Στο εμπρός τμήμα του οχήματος ξεχωρίζουν η χαρακτηριστική μάσκα πλήρους πλάτους, οι στρογγυλοί προβολείς και τα μεγάλα σήματα που του χαρίζουν μία πραγματικά μοναδική εμφάνιση. Τα τετραγωνισμένα πάνελ του αμαξώματος είναι σχεδιασμένα ώστε να καθιστούν πιο ευδιάκριτες τις εξωτερικές γωνίες του SUV οχήματος για ευκολότερους ελιγμούς σε απαιτητικές, εκτός δρόμου συνθήκες.
Το Bronco περιλαμβάνει επίσης πολλές απλές αλλά έξυπνες λεπτομέρειες. Όπως είναι για παράδειγμα τα πλαστικά πρόσθετα που εφαρμόζουν στα τόξα των θόλων των τροχών και τα αποκαλούμενα trail sights – με άλλα λόγια, τα υπερυψωμένα τμήματα στην κορυφή των εμπρός φτερών που βοηθούν το οδηγό να εντοπίζει τις γωνίες του οχήματος – τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως σημεία πρόσδεσης προκειμένου να υποστηρίξουν βάρος που φτάνει τα 68 kg. Το χαρακτηριστικό αυτό διευκολύνει ταυτόχρονα τη μεταφορά μεγαλύτερων αντικειμένων όπως είναι για παράδειγμα ένα κανό.
Το Bronco διαθέτει μία αφαιρούμενη σκληρή οροφή, ενώ για περισσότερη άνεση στο ταξίδι στο δρόμο διαθέτει πλήρη επένδυση που αποσβένει τους ήχους που φτάνουν στο εσωτερικό. Το hard top του αυτοκινήτου χωρίζεται επίσης σε τέσσερα πάνελ με ειδικές ενσωματωμένες τσάντες αποθήκευσης για τα μπροστινά τμήματα, που εξασφαλίζουν μέγιστη ευελιξία. Όλες οι πόρτες αφαιρούνται εντελώς – και μεμονωμένα – χρησιμοποιώντας ένα μόνο εργαλείο μέσα σε οκτώ μόλις λεπτά, προσφέροντας έτσι την απόλυτη ελευθερία στον καθαρό αέρα και ακόμα καλύτερη ορατότητα σε εκτός δρόμου περιβάλλοντα.
Τα παράθυρα χωρίς πλαίσιο μειώνουν το συνολικό βάρος των θυρών, με αποτέλεσμα να είναι αρκετά ελαφρές για να αφαιρούνται από τους ιδιοκτήτες ανεξαρτήτως σωματότυπου. Οι πελάτες των συμβατικών οχημάτων 4x4 με αφαιρούμενες πόρτες θα πρέπει να βρουν ένα χώρο για να τις αποθηκεύσουν, την ώρα που το Bronco προσφέρει ειδικές τσάντες αποθήκευσης για την ασφαλή μεταφορά των θυρών μέσα στο αυτοκίνητο, έτοιμων για επανατοποθέτηση μέσα σε λίγα λεπτά. Η ομάδα σχεδίασης τοποθέτησε επίσης τους εξωτερικούς καθρέπτες μπροστά από το παρμπρίζ, ώστε η ορατότητα να διατηρείται ακόμα και όταν οι πόρτες έχουν αφαιρεθεί.
Το Bronco διαθέτει πολλά ακόμα αφαιρούμενα στοιχεία που επιτρέπουν τόσο την εξατομίκευση όσο και τη βελτιωμένη απόδοση εκτός δρόμου. Μεταξύ αυτών είναι η μάσκα και ο εμπρός προφυλακτήρας που μπορούν να αφαιρεθούν και εν συνεχεία να αντικατασταθούν για τη δημιουργία εναλλακτικών εκδόσεων. Τα πλαστικά πρόσθετα που εφαρμόζονται στα τόξα των θόλων των τροχών είναι σχεδιασμένα για να αποχωρίζονται χωρίς ίχνη ζημιάς σε περίπτωση μιας πρόσκρουσης σε off-road συνθήκες και να αντικαθίστανται εύκολα και γρήγορα.
Γύρω από το Bronco υπάρχουν πολλά «Easter eggs» - με άλλα λόγια, αρκετές κρυμμένες λεπτομέρειες - που τιμούν την κληρονομιά του μοντέλου και ανακαλύπτονται από τον ιδιοκτήτη καθώς χρησιμοποιεί το όχημά του. Τέτοια παραδείγματα είναι τα λογότυπα με το άλογο Bronco, ένα γραφικό που παραπέμπει στο αυθεντικό μοντέλο του 1966, ένα ανοιχτήρι μπουκαλιών ενσωματωμένο στο εσωτερικό και οι «κρυμμένες» συντεταγμένες GPS που αφορούν τοποθεσίες που χρησιμοποιήθηκαν για δοκιμές κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του μοντέλου.
«Ήταν ιδιαίτερα κρίσιμο η επιστροφή του Bronco να είναι πιστή στην κληρονομιά του πρώτου, εμβληματικού, σκληροτράχηλου SUV» δήλωσε ο Paul Wraith, chief designer του Bronco. «Η κάθε απόφαση που λάβαμε για τη σχεδίαση του Bronco είχε ως στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, τη μεγιστοποίηση της ικανότητάς του στην άγρια φύση και τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου χαρακτήρα, χωρίς να αφήνουμε τίποτα στην τύχη – μέχρι και τη σήμανση στις κεφαλές των μπουλονιών και τα γράμματα πάνω στα ελαστικά.»
Δημιουργήστε τις δικές σας περιπέτειες
Το νέο Bronco είναι έτοιμο να διαχειριστεί ό,τι συναντήσει στο διάβα του και οι πελάτες μπορούν να αναβαθμίσουν τις εμπειρίες τους με μία ευρεία γκάμα αξεσουάρ που έχουν σχεδιαστεί για να συνεργάζονται χέρι-χέρι με τα συστήματα του Bronco. Η τοποθέτησή τους γίνεται εύκολα με τη χρήση ειδικών βάσεων με επώνυμες βίδες και μπουλόνια Bronco.
Τα βελτιωμένα συστήματα φωτισμού, όπως μία προαιρετική μπάρα φώτων που εγκαθίσταται στην οροφή και οι προβολείς στην κολόνα A, τοποθετούνται εύκολα, ενώ όσοι θέλουν να κοιμούνται έξω από το Bronco τους μπορούν να επιλέξουν μία πίσω σκηνή, μία σκηνή οροφής ή μία πλαϊνή τέντα, απολαμβάνοντας την απόλυτη αίσθηση ελευθερίας στο ύπαιθρο. Τα δε καλύμματα των καθισμάτων από neoprene προσφέρουν αυξημένη προστασία στις πιο σκληρές off-road συνθήκες, ενώ οι ράγες οροφής και οι ειδικές σχάρες που διατίθενται τόσο για την οροφή όσο και την πόρτα του χώρου αποσκευών επιτρέπουν την εύκολη μεταφορά εξοπλισμού όπως σκι, ποδήλατα και μπαγκαζιέρες.
«Το Bronco είναι κατασκευασμένο για να προσφέρει στους πελάτες την ελευθερία να εξερευνούν τον κόσμο με αυτοπεποίθηση, και αυτό το εμβληματικό αυτοκίνητο είναι προσαρμοσμένο για να ταιριάζει σχεδόν σε κάθε είδους περιπέτεια, χωρίς θυσίες στην άνεση, τη χρηστικότητα και την απόδοση. Είναι το πιο ικανό και ευέλικτο off-road SUV της Ford, αποτελώντας μια νέα πηγή έμπνευσης στην Ευρώπη για νέες στιγμές απόλαυσης» δήλωσε ο Matthias Tonn.