Αποκλειστικά υβριδική η νέα Mercedes-Benz GLC – Δείτε τιμές

Η GLC διατίθεται πλέον μόνο ως υβριδική, είτε ως plug-in υβριδικό μοντέλο είτε ως ήπια υβριδικό με τεχνολογία 48V και ενσωματωμένη μίζα-δυναμό.

  • -
  • -

Η νέα Mercedes-Benz GLC αποτελεί το πιο δυναμικό μοντέλο της οικογένειας οχημάτων SUV της γερμανικής μάρκας. Πλέον θα διατίθεται μόνον ως υβριδικό όχημα, είτε ως plug-in είτε ως ήπια υβριδικό με τεχνολογία 48 volt και ενσωματωμένη μίζα-δυναμό. Το plug-in υβριδικό προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα (WLTP) καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινή κυρίως ηλεκτρική οδήγηση. Το νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης  κάνει την νέα GLC πολύ πιο ευκίνητη και ασφαλή. Εκτός δρόμου, εντυπωσιάζει με πολυάριθμα χαρακτηριστικά όπως το σύστημα 4MATIC στον βασικό εξοπλισμό, η αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση εκτός δρόμου στα μοντέλα plug-in, η οθόνη off-road και το «διαφανές καπό».

front

Στο εσωτερικό η εικόνα μοιάζει αρκετά με την νέα C-Class με τις δύο οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το infotainment να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Η υψηλής ανάλυσης οθόνη LCD 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι φροντίζει να παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ η αιωρούμενη κεντρική οθόνη των 11,9 ιντσών είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό. Αν και με μεγαλύτερες διαστάσεις, η νέα GLC είναι χαμηλότερη από τον προκάτοχο της, προσφέροντας καλύτερη αεροδυναμική και παράλληλα περισσότερο χώρο για τους επιβάτες. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών επωφελείται από τον μακρύτερο πίσω πρόβολο και αυξάνεται σημαντικά στα 620 λίτρα (+70 λίτρα σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο), ενώ ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει πέσει στα 0,29 Cd.

interior

Κάτω από το καπό συναντάμε αποκλειστικά 4κύλινδρα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα βενζίνης και diesel. Στην περίπτωση των plug-in hybrid εκδόσεων, η υψηλή πυκνότητα ισχύος της υβριδικής μονάδας κίνησης παρέχεται από έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 100 kW και 440 Nm ροπής. Η ηλεκτρική ισχύς είναι διαθέσιμη έως το όριο των 140 km/h. Στη νέα GLC, η Mercedes-Benz χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρομηχανικό ενισχυτή φρένων, ο οποίος ελέγχει αυτόματα την ευέλικτη μετάβαση από την υδραυλική πέδηση στην ανάκτηση ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, εξασφαλίζοντας έτσι πάντα τη βέλτιστη ανάκτηση ενέργειας. Κατά συνέπεια, η μέγιστη ισχύς ανάκτησης έως και 100 kW μπορεί να επιτευχθεί συχνότερα από ό,τι με ένα συμβατικό, αμιγώς υδραυλικό σύστημα πέδησης.

back

Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει αναπτυχθεί εσωτερικά από τη Mercedes-Benz και έχει συνολική χωρητικότητα 31,2 kWh. Ακόμη και αν έχει αδειάσει εντελώς η μπαταρία, μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε περίπου 30 λεπτά με τον προαιρετικό φορτιστή συνεχούς ρεύματος 60 kW. Για τη φόρτιση με τριφασικό ρεύμα σε wallbox συνδεδεμένο με το οικιακό δίκτυο εναλλασσόμενου ρεύματος διατίθεται ένας τυποποιημένος φορτιστής 11 kW (ανάλογα με τη χώρα).

Οι ιπποδυνάμεις θα κυμαίνονται από 197 έως 381 ίππους στην κορυφαία plug-in hybrid GLC 400 e 4MATIC. Η διαθεσιμότητα στην χώρα μας θα ξεκινήσει με τις εκδόσεις 200 4MATIC, 220d 4MATIC και 300 4MATIC. Η γκάμα των PHEV μοντέλων που θα δούμε αργότερα θα περιλαμβάνει τις 300 e 4MATIC, 400 e 4MATIC και 300 de 4MATIC.

Διαβάστε περισσότερα για την νέα Mercedes-Benz GLC εδώ

Οι τιμές της νέας GLC στην Ελλάδα:

  • GLC 200 4MATIC €66.500
  • GLC 220 d 4MATIC €71.500 
  • GLC 300 4MATIC €75.500
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...