Η νέα Ford Mustang είναι εδώ – Μάθετε τα πάντα [video]
Το διασημότερο sport coupe έφθασε στην 7η γενιά του έχοντας 3D οθόνη, δύο πανίσχυρους κινητήρες και κιβώτιο 10 σχέσεων. Δείτε όλες τις προδιαγραφές και πότε την περιμένουμε.
- -
- -
Είναι το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία. Ένα θρυλικό τετράτροχο που επί 58 χρόνια στοιχειώνει τα όνειρα των εραστών της οδήγησης, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία οδήγησης. Στη νέα γενιά, η Ford Mustang εντυπωσιάζει με την άκρως επιθετική εμφάνιση και την αεροδυναμική.
Το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου είναι επηρεασμένο σχεδιαστικά από τις Mustang της δεκαετίας του 1960. Οι διευρυμένοι πίσω ώμοι προτάσσουν την ισχύ του οχήματος με μοναδικό τρόπο, ενώ ο επανασχεδιασμένος διαχύτης συμβάλλει στη βελτιωμένη αεροδυναμική ισορροπία. Για πρώτη φορά, οι δύο εκδόσεις τoυ μοντέλου της Ford διαφοροποιούνται αισθητικά, με τη GT να διαθέτει μεγαλύτερα ανοίγματα στη μάσκα, νέους αεραγωγούς στο καπό και splitter.
Εκτός από την coupe Mustang υπάρχει και η Convertible, η οποία συνεχίζει να προσφέρει μέγιστη ελευθερία και επαφή με τη φύση. Η πλήρως επενδεδυμένη και με κορυφαία μόνωση υφασμάτινη οροφή ανοίγει και κλείνει με ένα απλό άγγιγμα και με την απαγκίστρωση της σχετικής κεντρικής ασφάλειας στο εσωτερικό. Η συμπαγής σχεδίαση της οροφής και η υιοθέτηση μιας ανεξάρτητης ανάρτησης στον πίσω άξονα συμβάλλουν επίσης στη δημιουργία ενός ευρύχωρου πορτ μπαγκάζ που μπορεί να φιλοξενήσει έως και δύο τσάντες γκολφ.
Όσον αφορά στα χρώματα, υπάρχουν 12 αποχρώσεις, με τους πελάτες να έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ μαύρων ή κόκκινων δαγκανών της Brembo, όλες με το λογότυπο Mustang, καθώς και δύο νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 19 ιντσών.
Οθόνες 12,4 και 13,2 ιντσών στο εσωτερικό
Πίσω από την εμβληματική εξωτερική σιλουέτα της Mustang έβδομης γενιάς κρύβεται το πιο προηγμένο τεχνολογικά και πιο οδηγοκεντρικό cockpit που έχει δημιουργήσει ποτέ η Ford για το εμβληματικό σπορ μοντέλο της, συνδυάζοντας ιδανικά το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.
Το πιο αξιοσημείωτο εδώ είναι η αφαίρεση του παραδοσιακού διπλού «φρυδιού» στο άνω τμήμα του ταμπλό, επιλογή που ανοίγει το δρόμο για μια ρέουσα, ντυμένη με γυαλί, ανοιχτή κεντρική οθόνη που πλημμυρίζει από τεχνολογία. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,4 ιντσών, εμφανίζει διαφορετικές διατάξεις και νέα, προσαρμόσιμα γραφικά, ανάλογα με το προφίλ οδήγησης που έχει επιλέξει ο οδηγός. Η κεντρική οθόνη 13,2 ιντσών από την άλλη, βρίσκεται ενσωματωμένη πίσω από το ίδιο κομμάτι γυαλιού, με αισθητή γωνία προς τον οδηγό. Η εργονομική τοποθέτηση αυτών των οθονών παρέχει ευανάγνωστες πληροφορίες και εύκολα στην πρόσβασή τους χειριστήρια, τα οποία δημιουργούν σε συνδυασμό μια καθηλωτική ψηφιακή εμπειρία χάρη και στο λογισμικό Unreal Engine 3D.
Το αυτοκίνητο διαθέτει δερμάτινα καθίσματα και πλαστικά με μαλακή αφή στο ταμπλό και το εσωτερικό των θυρών, καθώς και δερμάτινο τιμόνι. Στις πλουσιότερες εκδόσεις υπάρχει η επιλογή ραφών κι ένα μοναδικό σχέδιο επενδύσεων σε όλη την κεντρική κονσόλα, που συμπληρώνεται από χρωματικά ασύμμετρες ρίγες στις ζώνες ασφαλείας.
Από τον εξοπλισμό δεν λείπει το παραμικρό, με τη Ford να ενσωματώνει από δυνατότητα ασύρματης ενημέρωσης Ford Power-Up, έως θύρες USB, ηχοσύστημα της B&O 7, δεκάδες τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού, το Active Pothole Mitigation, το οποίο παρακολουθεί συνεχώς την ανάρτηση, το αμάξωμα, το σύστημα διεύθυνσης και το σύστημα πέδησης και προσαρμόζει ανάλογα την απόκριση της ανάρτησης, καθώς και το Stolen Vehicle Services – μια λειτουργία μέσω της εφαρμογής FordPass 6 που παρέχει 24ωρη υποστήριξη σε περίπτωση κλοπής.
Ο πιο ισχυρός V8 κινητήρας
Κάτω από το καπό, υπάρχει ένας 2,3 Ecoboost κινητήρας που η Ford περιγράφει έως εντελώς νέο και ο ισχυρότερος V8 5.0 lt της έκδοσης GT. Η εταιρεία δεν ανέφερε το παραμικρό σχετικά με τα χαρακτηριστικά των συνόλων, παρά μόνο ότι συνδυάζονται τόσο με μηχανικό 6άρι κιβώτιο, όσο και με το αυτόματο 10 σχέσεων, καθώς και με ενεργή ανάρτηση.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένα ηλεκτρονικό drift χειρόφρενο, που επενεργεί στους πίσω τροχούς μέσω ηλεκτρικού συστήματος για ατελείωτες πλαγιολισθήσεις. Το Performance Electronic Parking Brake όπως ονομάζεται, έχει σχεδιαστεί τόσο για αρχάριους οδηγούς, ώστε να μαθαίνουν και να βελτιώνουν τις δεξιότητές τους στο drift, όσο και για τους πιο έμπειρους που αναζητούν μια έτοιμη λύση για τους αγώνες.
Διαβάστε επίσης: Επιδότηση 8.000 € για την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E
Όσο για το λανσάρισμα στην αγορά, στην Ευρώπη η νέα Ford Mustang
αναμένεται το πρώτο εξάμηνο του 2024.