Νέα Mercedes-AMG C63 S E Performance: Ένα plug-in υβριδικό με 680 PS
Εμφάνιση που συναρπάζει, τεχνολογίες από την F1, εκπληκτική δύναμη και επιδόσεις που κόβουν την ανάσα. Το νέο super sedan της Mercedes-AMG αλλάζει τις ισορροπίες.
- -
- -
Περιγράφεται από τη Mercedes-Benz ως το αυτοκίνητο που αλλάζει τα δεδομένα στην ιστορία της AMG. Η νέα C63 S E Performance υιοθετεί τεχνολογίες κατευθείαν από τη Formula 1, φέροντας το πιο εξελιγμένο υβριδικό σύνολο από τα motorsport στο δρόμο. Το αντίπαλον δέος της BMW M3 είναι ένας πραγματικός πύραυλος – εδάφους, υπόσχοντας στους τυχερούς οδηγούς μια μοναδική εμπειρία οδήγησης.
Εξελιγμένη από το τμήμα επιδόσεων της Mercedes-Benz, η AMG-C63 S E Performance έρχεται ως αποκλειστικά τετρακίνητη. Κάτω από το τεράστιο καπό δεν φέρει κάποιον V8 κινητήρα αλλά τον δίλιτρο turbo της A 45 S, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα. Η μπαταρία των 6,1 kWh προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 13 χιλιομέτρων με το plug-in hybrid σύνολο να αποδίδει συνολικά 680 ίππους και 1.020 Nm ροπή.
Παρά την τρομερή ισχύ, η μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με το εργοστάσιο είναι μόλις 6,9 lt. στα 100 km και οι εκπομπές ρύπων στα 156 gr/km. Τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται στον εκπληκτικό χρόνο των 3,4 sec και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 km/h.
Το αυτόματο κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT MCT 9 σχέσεων είναι ολοκαίνουριο, με το τιμόνι να ενσωματώνει ένα νέο κουμπί για το AMG Dynamic Select, το οποίο με τη σειρά του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη λειτουργία AMG Track Pace για χρόνους σε πίστα.
Απίστευτα καθίσματα
Το εσωτερικό του υπέροχου super sedan είναι χάρμα ιδέσθαι, συνδυάζοντας τις high tech τεχνολογίες με τα αγωνιστικά γονίδια. Εκτός από τις μεγάλες ψηφιακές οθόνες, την παράσταση κλέβουν τα μπάκετ καθίσματα, τα οποία αγκαλιάζουν ιδανικά το σώμα οδηγού και συνοδηγού, παρέχοντας άριστη στήριξη.
Η Mercedes έχει εξοπλίσει το αυτοκίνητο με κάθε λογής σύστημα. Φυσικά, δεν λείπει η ενεργητική τετραδιεύθυνση με τους πίσω τροχούς να στρίβουν έως 2,5 μοίρες, η τετρακίνηση 4MATIC+ με λειτουργία Drift, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση AMG RIDE Control με τρία προγράμματα απόσβεσης (Comfort, Sport και Sport+) και η κρεμαγέρα με τα επίσης τρία στάδια μεταβλητής υποβοήθησης.
Αυτό που θα ενθουσιάσει τους κατόχους είναι το ηχητικό προφίλ AMG του συστήματος εξάτμισης που επεμβαίνει μέσω αισθητήρα και ενισχύει τον ήχο για ένα συναρπαστικό soundtrack. Όπως υποστηρίζει η γερμανική φίρμα, ο ήχος που εισέρχεται στην καμπίνα δεν συντίθεται ή αλλοιώνεται, απλώς ενισχύεται, επομένως το αυτοκίνητο εξακολουθεί να ακούγεται σαν ένα θηριώδες υπερτροφοδοτούμενο.