Auto Show 2010: VW CrossPolo
Από 16.680 € στην Ελλάδα
- -
- -
Την γκάμα του Polo στην ελληνική αγορά συμπληρώνει το δυναμικό CrossPolo. Επίκεντρο της έκδοση CrossPolo είναι η εμφάνιση, με το περιμετρικό πλαστικό «κουστούμι» και το αυξημένο ύψος από το έδαφος να αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά διαφοροποίησης. Συγκεκριμένα έχει ψηλώσει κατά 15mm σε σχέση με το Polo, ενώ συνδυάζεται με μεγάλους τροχούς 17 ιντσών και ελαστικά 215/40. Οι ράγες οροφής (σηκώνουν μέχρι 75kg βάρος) και η διχρωμία στην εξωτερική εμφάνιση, με τα μοντέρνα χρώματα (6 επιλογές) και τις μαύρες βαμμένες πλαστικές επιφάνειες ενισχύουν το «look» της light περιπέτειας. Στο εσωτερικό το γνώριμο πλέον ποιοτικό ταμπλό διαφοροποιείται από τους χρωματισμούς (4 συνδυασμοι) και τα διακριτικά στις επενδύσεις των καθισμάτων. Ο εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα πλούσιος, περιλαμβάνοντας μέχρι και ανιχνευτή πίεσης των ελαστικών (TPMS). Το πίσω κάθισμα είναι διαιρούμενο 60:40 και αναδιπλούμενο, διαμορφώνοντας το χώρο για τις αποσκευές από τα 280lt (5θέσια διάταξη), έως τα 952lt, όταν είναι ριγμένο. Παράλληλα έχει διπλό πάτο, με το κάλυμμα του να ρυθμίζεται ως προς το ύψος.
Επίκεντρο της έκδοση CrossPolo είναι η εμφάνιση, με το περιμετρικό πλαστικό «κουστούμι» και το αυξημένο ύψος από το έδαφος να αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά διαφοροποίησης. Συγκεκριμένα έχει ψηλώσει κατά 15mm σε σχέση με το Polo, ενώ συνδυάζεται με μεγάλους τροχούς 17 ιντσών και ελαστικά 215/40. Οι ράγες οροφής (σηκώνουν μέχρι 75kg βάρος) και η διχρωμία στην εξωτερική εμφάνιση, με τα μοντέρνα χρώματα (6 επιλογές) και τις μαύρες βαμμένες πλαστικές επιφάνειες ενισχύουν το «look» της light περιπέτειας. Στο εσωτερικό το γνώριμο πλέον ποιοτικό ταμπλό διαφοροποιείται από τους χρωματισμούς (4 συνδυασμοι) και τα διακριτικά στις επενδύσεις των καθισμάτων. Ο εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα πλούσιος, περιλαμβάνοντας μέχρι και ανιχνευτή πίεσης των ελαστικών (TPMS). Το πίσω κάθισμα είναι διαιρούμενο 60:40 και αναδιπλούμενο, διαμορφώνοντας το χώρο για τις αποσκευές από τα 280lt (5θέσια διάταξη), έως τα 952lt, όταν είναι ριγμένο. Παράλληλα έχει διπλό πάτο, με το κάλυμμα του να ρυθμίζεται ως προς το ύψος.
Ο ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος κινητήρας 1.2 λίτρων των 70 ίππων, με το 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είναι στη βάση της γκάμας του CrossPolo. Συμπληρώνεται ιδανικά από τον 8βάλβιδο 1.2 TSI των 105 ίππων, που κάνει το CrossPolo να επιταχύνει στο τυπικό 0-100km/h από στάση σε 9.9 sec, του χαρίζει τελική 188km/h και έχει μέση κατανάλωση 5.5lt/100km ( με εκπομπές CO2 128gr/km). Εκτός από το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, μπορεί να συνδυαστεί και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων. Την αυλαία για τους κινητήρες βενζίνης κλείνει 1.4 λίτρων κινητήρας 85 ίππων, οποίος και αυτός προαιρετικά ταιριάζει και με το 7άρι DSG. Για τις diesel εκδόσεις TDI υπάρχει ο 1.6 λίτρων κινητήρας (Euro5) σε τρεις παραλλαγές απόδοσης, 75, 90 και 105 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Για όλες η VW ανακοινώνει 4.3lt/100km μέση κατανάλωση και εκπομπές CΟ2 113gr/km. Η έκδοση με τους 90 ίππους μπορεί συνδυαστεί με αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων, το οποίο ανεβάζει ελαφρώς την εργοστασιακή μέση κατανάλωση στα 4.6 lt/100km.
Στην ελληνική αγορά, θα διατίθονται αρχικά οι εκδόσεις 1.4 85 PS και 1.2 TSI του CrossPolo με τιμές 16.680 € και 17.270 € αντίστοιχα.