Αυτό είναι το νέο Hyundai i10 - Πότε θα λανσαριστεί

Με αλλαγές σε σχεδίαση και εξοπλισμό, το αυτοκίνητο πόλης της Hyundai επιστρέφει για να κερδίσει και πάλι την κορυφή της αγοράς στα μικρά, compact μοντέλα.

  • -
  • -

Ενώ πληθώρα κατασκευαστών εγκαταλείπουν σιγά σιγά τα μικρότερα segment, θυσιάζοντας τα μικρά τους μοντέλα στον βωμό των SUV και των crossover, η Hyundai συνεχίζει να πιστεύει στην απήχηση που έχουν αυτοκίνητα όπως το i10 και το επιβεβαιώνει παρουσιάζοντας την ανανεωμένη εκδοχή του. Το λιλιπούτειο μέλος της γκάμας έρχεται με φρεσκάρισμα τόσο από πλευράς εμφάνισης όσο και εξοπλισμού, με την παραγωγή του να ξεκινά τον ερχόμενο Απρίλιο.

Τι αλλαγές έχει το νέο i10 στην εμφάνιση;

Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, το facelift του i10 περιλαμβάνει διακριτικές αισθητικές αλλαγές όπως νέα φώτα ημέρας που αντικαθιστούν τα στρογγυλά που βλέπαμε μέχρι σήμερα στο εμπρός μέρος, ενώ νέα είναι και η φωτεινή υπογραφή τεχνολογίας LED πίσω. Άλλες διαφοροποιήσεις που θα εντοπίσει κανείς με λίγο περισσότερη προσοχή είναι το διαφορετικό μοτίβο στην εμπρός γρίλια και η ελαφρώς διαφοροποιημένη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος.

back

Περνώντας στην N Line έκδοση, η αλλαγές είναι ακόμη πιο δύσκολο να εντοπισθούν καθώς το body kit έχει μεταφερθεί ατόφιο από το pre-facelift i10 με μόνες αλλαγές να αποτελούν τα φωτιστικά σώματα και οι τροχοί των 16 ιντσών. Πέρα από την σχεδίαση, η Hyundai πείραξε και την διαθέσιμη χρωματική παλέτα, προσθέτοντας τις αποχρώσεις Lumen Grey και Meta Blue, ενώ νέους τροχούς 15 ιντσών φέρει και το απλό i10.

Δείτε ακόμη: Τα φθηνότερα αυτόματα supermini της αγοράς

Πιο μοντέρνο εσωτερικό με περισσότερη τεχνολογία

Περνώντας στην καμπίνα του μικρού κορεατικού μοντέλου, η Hyundai αναβάθμισε την αισθητική χρησιμοποιώντας μπλε κρυφό φωτισμό στην περιοχή των ποδιών και νέο μοτίβο σχεδίασης για τα καθίσματα του i10 N Line. Σημαντική αλλαγή βλέπουμε στον εξοπλισμό, με την ανανεωμένη έκδοση να έρχεται πλέον ως στάνταρ με ψηφιακό πίνακα οργάνων 4,2 ιντσών, θύρες Type-C τόσο στην μπροστά αλλά και στην πίσω σειρά καθισμάτων, την δεύτερη γενιά του eCall που βασίζεται σε δίκτυο 4G και Over The Air αναβαθμίσεις.

interior

Σε ρόλο infotainment βρίσκουμε για ακόμη μία φορά την οθόνη των 8 ιντσών με ασύρματη σύνδεση Android Auto και Apple CarPlay. Εμπλουτισμένο είναι και το πακέτο συστημάτων ασφαλείας Hyundai SmartSense με την Αποφυγή μετωπικής σύγκρουσης να εντοπίζει πλέον και ποδηλάτες εκτός από οχήματα και πεζούς.

Κάποια ενημέρωση σχετικά με τα κινητήρια σύνολα δεν έγινε οπότε υποθέτουμε πως κάτω από το καπό θα συνεχίσουμε να βρίσκουμε τις τρεις επιλογές που έχουμε και σήμερα. Θυμίζουμε πως αυτές περιλαμβάνουν το βασικό 1.000άρι ατμοσφαιρικό μοτέρ των 67 ίππων, το 1.200άρι ατμοσφαιρικό σύνολο των 84 ίππων και τέλος το κορυφαίο υπερτροφοδοτούμενο 1.000άρι μοτέρ των 100 ίππων που βρίσκουμε στο κορυφαίο N Line.

Δείτε ακόμη: Όλα τα crossover της αγοράς μέχρι 19.000 €

Η παραγωγή του όπως είπαμε και παραπάνω υπολογίζεται πως θα ξεκινήσει μέσα στον Απρίλιο, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα υπολογίζεται πως θα φτάσουν στην Ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο δεύτερο 6μηνο του έτους.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...