Volkswagen ID.7: To ηλεκτρικό με 700 km αυτονομία!
Η Volkswagen αποκάλυψε το έκτο μοντέλο της οικογένειας ID., το οποίο και είναι ένα τετράθυρο σεντάν με μεγαλύτερος μήκος από το γνωστό μας Passat!
- -
- -
Η νεότερη προσθήκη στην αμιγώς ηλεκτρική γκάμα των μοντέλων της Volkswagen ονομάζεται ID.7. Πρόκειται για ένα τετράθυρο σεντάν αμάξωμα το οποίο τοποθετείται στο άνω άκρο της μεσαίας κατηγορίας, με κορυφαίο τεχνολογικό υπόβαθρο και αντίστοιχου επιπέδου αποδοτικότητα. Το νέο ID.7 θα είναι ακόμα ένα παγκόσμιο μοντέλο της Volkswagen και θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία το Φθινόπωρο σε Ευρώπη και Κίνα, για να περάσει στις υπόλοιπες αγορές τους επόμενους μήνες. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η γερμανική εταιρεία, το νέο ID.7 έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει άφθονους χώρους στο εσωτερικό, αλλά και κορυφαία αυτονομία που πλησιάζει τη χιλιομετρική ελευθερία των συμβατικών κινητήρων.
Το ID.7 βασίζεται στη γνωστή πλατφόρμα MEB, αλλά κάνει χρήση ενός νέου κινητήριου συνόλου, το οποίο έχει απόδοση 286 ίππους και 550 Nm ροπή. Το συγκεκριμένο νούμερο είναι το μεγαλύτερο που συναντάμε σε μοντέλο της γερμανικής εταιρείας. Ο συγκεκριμένος ηλεκτροκινητήρας διαθέτει ενισχυμένο στάτορα, αλλά και ρότορα με ισχυρότερους μαγνήτες. Επιπλέον, βελτιστοποιημένη είναι μία σειρά εξαρτημάτων για την καλύτερη λειτουργία του συστήματος θερμικής διαχείρισης. Το ID.7 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, τις Pro και Pro S, οι οποίες αμφότερες θα εφοδιάζονται με το νέο κινητήριο σύνολο τοποθετημένο στον πίσω άξονα.
Η διαφορά ανάμεσα στις δύο εντοπίζεται στη χωρητικότητα της μπαταρίας, με τη μικρή να διαθέτει 77 kWh και η μεγαλύτερη 82 kWh. Η πρώτη προσφέρει αυτονομία έως και 615 km, ενώ μπορεί να φορτιστεί με ταχύτητες έως και 170 kW. H δεύτερη μπορεί να καλύψει περισσότερα από 700 km με μία φόρτιση, ενώ έχει δυνατότητα ταχύφορτισης έως και 200 kW. Ένα από τα στοιχεία που συμβάλλει στην κορυφαία αποδοτικότητα του νέου ID.7 είναι και η αεροδυναμική του αμαξώματος, με τον συντελεστή να αγγίζει το 0,23. Το τετράθυρο σεντάν ξεχωρίζει για τις αυξημένες του διαστάσεις, αφού με μήκος που φτάνει τα 4.940 mm είναι μεγαλύτερο από τα γνωστά μας Passat και Arteon. Επιπλέον, το μεταξόνιο που είναι αντίστοιχο με αυτό του ID. Buzz και αγγίζει τα 2.969 mm υπόσχεται άφθονους χώρους στην καμπίνα των επιβατών.
Δείτε ακόμη: Δοκιμάζουμε το Volkswagen ID.4 GTX!
Στο εσωτερικό η βασική σχεδιαστική φιλοσοφία δεν διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας ID., με τις μεγαλύτερες διαφορές να εντοπίζονται στο αναβαθμισμένο τεχνολογικό υπόβαθρο. Το σύστημα πολυμέσων έχει βελτιωθεί σε επίπεδο λειτουργικότητας, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τα χειριστήρια ελέγχου της θερμοκρασίας του κλιματισμού που πλέον φιλοξενούνται στην αρχική σελίδα της οθόνης αφής. Η τελευταία έχει διάσταση 15 ιντσών, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων δεν είναι αιωρούμενος όπως στα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς ID., αλλά ενσωματωμένος στη κεντρική κονσόλα. Στοιχεία όπως ηλεκτρικά καθίσματα με μασάζ και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ηλιοροφή, είναι στοιχεία που έρχονται να βελτιώσουν περαιτέρω τη διαβίωση στο εσωτερικό του νέου ID.7.
To νέο μοντέλο της Volkswagen είναι ένα από τα συνολικά δέκα που θα παρουσιάσει η γερμανική εταιρεία έως το 2026. Φέτος, το ID.7 έρχεται να προστεθεί στο νέο ID.3, αλλά και στο ID. Buzz με το μακρύ μεταξόνιο. Μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένονται ένα ηλεκτρικό compact SUV, αλλά και το ID. 2all, το οποίο με κόστος κάτω από 25.000 ευρώ θα είναι το πλέον προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen.