Νέα Porsche Cayenne – Τι καινούριο φέρνει

Η Porsche προχώρησε στην ριζική ανανέωση του μεγάλου SUV, με την εικόνα της καμπίνας και τη δύναμη των μηχανικών συνόλων να συναρπάζουν.

  • -
  • -

Πρόκειται για μία από τις πιο εκτεταμένες αναβαθμίσεις μοντέλων που έχουν ποτέ στην ιστορία της Porsche. Η γερμανική φίρμα ανανέωσε ριζικά την τρίτη γενιά της Cayenne, προσφέροντας στο εκλεκτό κοινό της ένα αυτοκίνητο που καλύπτει πλέον όλα τα «θέλω» των πελατών της. Το πολυτελές SUV υιοθετεί πολλά στοιχεία από την ηλεκτρική Taycan έχοντας πιο εκφραστική εμφάνιση. Το εμπρός τμήμα αναβαθμίστηκε πλήρως, περιλαμβάνοντας νέο καπό, κεντρικούς προβολείς και προφυλακτήρα.

cayenne

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα 3D φώτα, με τα εμπρός να είναι στάνταρ Matrix LED. Η γκάμα των ζαντών έχει επεκταθεί από πλευράς διαστάσεων στις 20, 21 και 22 ίντσες, τόσο στη συμβατική Cayenne όσο και στην Coupe εκδοχή. Επίσης, υπάρχουν τρία νέα χρώματα (Algarve Blue Metallic, Montego Blue Metallic και Arctic Grey) για το εξωτερικό αμάξωμα.

Τρεις οθόνες και νέο τιμόνι

Στον θάλαμο των επιβατών οι αλλαγές είναι πιο εκτεταμένες, προβάλλοντας μια πιο high-tech και premium εικόνα. Στο κέντρο του ταμπλό τοποθετήθηκε μια οθόνη 12,3 ιντσών που φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων. Αυτό υποστηρίζει κάθε λειτουργία και εφαρμογή, από online πλοήγηση, έως streaming για βίντεο και φυσικά φωνητικές εντολές Siri. Ο παραδοσιακός πίνακας οργάνων αντικαταστάθηκε από ψηφιακό διαστάσεων 12,6΄΄ με δυνατότητα επτά διαφορετικών διαμορφώσεων.

cayenne

Από την πλευρά του συνοδηγού υπάρχει μια ακόμη οθόνη μεγέθους 10,9΄΄, μέσω της οποίας ο επιβάτης μπορεί να ελέγξει διάφορες βασικές λειτουργίες και να προβεί σε video streaming. Η οθόνη φέρει ειδικό φίλτρο επίστρωσης ώστε να μην είναι ορατή από την αριστερή πλευρά. Ο λόγος που συνέβη κάτι τέτοιο είναι για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού.

Η ανανεωμένη Cayenne εφοδιάζεται εκτός όλων των άλλων και με νέο τιμόνι που προέρχεται από την 911. Το κουμπί start/stop βρίσκεται αριστερά του τιμονιού, με τον μοχλό του αυτόματου κιβωτίου να μεταφέρεται επίσης δίπλα από το τιμόνι, στη δεξιά πλευρά. Εκεί είναι και το κουμπί «P», γεγονός που έχει απελευθερώσει χώρο στην κονσόλα.

cayenne

Οι υπόλοιποι διακόπτες κάτω από την κεντρική οθόνη και στην κάτω κονσόλα είναι και αναλογικοί και αφής, με τους τελευταίους να ενεργοποιούνται με την πίεση. Η θέση φόρτισης των smartphone έχει μεγαλώσει και εκτός από ισχύ 15W έχει και δυνατότητα ψύξης για να μην υπερθερμαίνεται το κινητό.

Ακόμη πιο δυνατοί κινητήρες για την Cayenne

Από πλευράς μηχανικών συνόλων, στη βάση συναντάμε με τον τρίλιτρο V6 με τους 353 ίππους και τη μέγιστη ροπή των 466 Nm. Το ίδιο μοτέρ τοποθετείται και στην plug-in hybrid έκδοση με την ονομασία E-Hybrid που αποδίδει 469 ίππους και έχει ηλεκτρική αυτονομία έως 90 km χάρη στη μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία 25,9 kWh.

cayenne

Στην Ευρώπη, η Cayenne θα συνεχίσει να πωλείται και ως Τurbo GT αλλά μόνο στο Coupe αμάξωμα, με τον V8 4.0 twin-turbo βενζινοκινητήρα των 659 ίππων να προσφέρει εκπληκτικές επιδόσεις. Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 3 sec και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 305 km/h. Όσο για την Cayenne S, πλέον δεν τροφοδοτείται από V6 κινητήρα αλλά από τον V8 twin-turbo ο οποίος αποδίδει 474 ίππους και 599 Νm.

Δείτε εδώ την τιμή της Porsche 911 Carrera T στην Ελλάδα

cayenne

Φυσικά, η Porsche έχει προικίσει το γερμανικό μοντέλο με κάθε λογής ηλεκτρονικό βοήθημα και σύστημα υποβοήθησης, κάνοντας την οδήγηση τόσο στην άσφαλτο, όσο και στο χώμα, πραγματική απόλαυση. Η ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM) ανήκει πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό, με την αερανάρτηση να είναι στα έξτρα. Σημαντικό στοιχείο του αυτοκινήτου είναι το βελτιωμένο Porsche InnoDrive που συνδυάζεται με το προσαρμοζόμενο cruise control και το οποίο βοηθά τον οδηγό να αποφύγει επικίνδυνες καταστάσεις, όπως και η υποβοήθηση στις στροφές.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...