Audi Quattro Concept

Πλασμένο από τη μαγιά των Rally

  • -
  • -

Σήμερα αποτελεί ένα πρωτότυπο με ιστορικές αναδρομές και προίκα ότι καλύτερο από τα ράφια της Audi που εμφανίστηκε και επίσημα στο περασμένο σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι.  Η είσοδος του στην παραγωγή θα σήμανε την επάνοδο της κλασικής φιγούρας του Audi Quattro του 1984, ταιριασμένη άριστα στη σύγχρονη γκάμα της Audi.

Στην πράξη το Quattro Concept βρίσκεται σε φάση εξέλιξης, έχοντας φτάσει σύμφωνα με τους μηχανικούς στο 60%. Ο οδηγός, η τετρακίνηση και οι 408 ίπποι του κινητήρα βρίσκονται εν αναμονή, ώστε να ταιριάξουν απόλυτα με τα εξελιγμένα χαρακτηριστικά πλαισίου – ανάρτησης που ετοιμάζουν οι Γερμανοί.

Σημείο προσοχής, το βάρος, ακόμα και σε σχέση με ψαγμένες κατασκευές της Audi, όπως το εκρηκτικό RS5. Το μεταξόνιο του τελευταίου μειώθηκε κατά 15 εκατοστά, ώστε να ταιριάξει στο Quattro Concept. Έτσι προκύπτει για την περίσταση το μεταξόνιο των 2.60 μέτρων, ενώ το μήκος του φτάνει μόλις τα 4.28 μέτρα – τιμή σχεδόν στα πλαίσια της λογικής του σύγχρονου VW Golf. Αναμφίλα κεντρίζει το ενδιαφέρον η εμφάνιση του, με το δυναμικό σε σχεδίαση εμπρός μέρος, με την λεπτή εισαγωγή αέρα και το απότομο κοφτό σχεδιαστικά τελείωμα στο πίσω μέρος.

Το αμάξωμα του μελλοντικού Quattro αποτελείται από αλουμίνιο, με διάφορα τμήματα του, όπως π.χ το εμπρός καπό να είναι κατασκευασμένα από συνθετικά υλικά (carbon). Μετά τις ασκήσεις fitness το νέο Quattro αναμένεται να ζυγίζει 1.300 kg, όταν και αν βγει από κάποια γραμμή παραγωγής, 400 kg λιγότερα από το σημερινό RS5. Το όφελος στο δρόμο από τη διαφορά βάρους είναι δεδομένο, ενώ μπορεί να δώσει και έναυσμα στους Γερμανούς να ξαναδούν με άλλο μάτι τους αγώνες Rally.

Τεχνολογία κορυφής

Η εντυπωσιακή σχεδίαση, το χαμηλό βάρος και η τετρακίνηση, συμπληρώνονται και από έναν εξελιγμένο κινητήρα δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα σε όλα τα επίπεδα. Στο επίκεντρο της παρουσίας του Quattro Concept βρίσκεται ο 5κύλινδρος κινητήρας των 2.5 λίτρων, από το TT RS και το επερχόμενο RS3 Sportback. Ζυγίζοντας 190 kg αποδίδει 408 ίππους και 480 Nm ροπής. Η μέγιστη ταχύτητα του Quattro Concept φτάνει τα 300 km/h, ενώ τα 100 km/h έρχονται από στάση σε λιγότερα από 4 sec. Παρά τις εκρηκτικές επιδόσεις του, οι Γερμανοί υποστηρίζουν ότι το νέο τους δημιούργημα θα τρέφεται κατά μέσο όρο μόλις με 8.5 lt/100km βενζίνης.

Ο εξοπλισμός πάντως στο εσωτερικό περισσότερο θυμίζειπολυτελές μοντέλο της Audi, παρά σύγχρονο απόγονο, κάποιου παλαιότερου γίγαντα των Rally. Η νέα εκδοχή του συστήματος MMΙ και ο εξοπλισμός, σε μεταφέρουν άμεσα στο κλίμα της εποχής, δίνοντας μια νότα λιτής πολυτέλειας που συμπληρώνει την εξωτερική εμφάνιση.  Αν πάντως μπει στην παραγωγή θα είναι ένα από τα καλύτερα δώρα των απανταχού φίλων της Audi.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...