Νέο ηλεκτρικό scooter Honda EM1 e:

Ιδανικό για σύντομες διαδρομές στην πόλη και οικονομικές, αθόρυβες και ‘καθαρές’ μετακινήσεις προς τη δουλειά ή το πανεπιστήμιο, το EM1 e: ανταποκρίνεται άριστα στις σύγχρονες προσδοκίες για αστικές μετακινήσεις.

  • -
  • -

Σε συνέχεια των ανακοινώσεων της Honda, το Σεπτέμβριο του 2022 αναφορικά με τα σχέδιά της να παρουσιάσει 10 ή περισσότερα ηλεκτρικά δίτροχα σε παγκόσμιο επίπεδο έως το 2025, το EM1 e: είναι το πρώτο δίτροχο ηλεκτρικό όχημα της Honda που προορίζεται για τους Ευρωπαίους πελάτες. Αποτελεί επίσης ένα αξιοσημείωτο πρώτο βήμα προς την επίτευξη του δηλωμένου στόχου της εταιρείας για ανθρακική ουδετερότητα σε όλα τα προσφερόμενα μοντέλα μοτοσυκλετών της έως τη δεκαετία του 2040.

Το EM1 e είναι πλήρως εξοπλισμένο με ψηφιακό πίνακα οργάνων, διακόπτες υψηλής ποιότητας κατασκευής, μεγάλη επιφάνεια πατώματος, αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα και θύρα φόρτισης USB. Διαθέτει επίσης μαρσπιέ συνεπιβάτη, πίσω σχάρα και πλαϊνό σταντ για εύκολη στάθμευση. Η αυτονομία αγγίζει τα 41,3km και η μέγιστη ταχύτητα τα 45,0 km/h. Το 2023 (23YM) EM1 e: προσφέρεται με τρεις σύγχρονες χρωματικές επιλογές:Pearl Sunbeam White, Digital Silver Metallic, Matte Ballistic Black Metallic.

Μπαταρία και φόρτιση

Το EM1 e: τροφοδοτείται από το 50V Honda Mobile PowerPack που αναπτύχθηκε εσωτερικά από τη Honda με την ίδια αδιαπραγμάτευτη προσήλωση στη διαχρονική αντοχή, την αξιοπιστία και την ποιότητα που ανέκαθεν χαρακτήριζαν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης της εταιρείας.

Μια μόνο φόρτιση προσφέρει ωφέλιμη αυτονομία 41,3 km, ή περίπου 48,0 km στη λειτουργία ECON σύμφωνα με τις συνθήκες εσωτερικών δοκιμών της Honda (30 km σε συνθήκες δοκιμών WMTC Class 1), ενώ το Honda Mobile Power Pack e: είναι σχεδιασμένο να αντέχει σε ποικίλες θερμοκρασίες, επίπεδα υγρασίας, χτυπήματα και κραδασμούς. Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το Honda Mobile Power Pack e είναι μια μπαταρία που μπορεί εύκολα να αφαιρεθεί από το EM1 e: για άνετη φόρτιση στο σπίτι. Η λειτουργία είναι απλή: ο φορτιστής με ενσωματωμένο ανεμιστήρα ψύξης, αντλεί ενέργεια από μια μονοφασική οικιακή παροχή AC 100-240 V και παράγει 270W το μέγιστο.

Δείτε επίσης: Νέο Yamaha Xciting VS 400

Μία τελείως άδεια μπαταρία μπορεί να φτάσει στο 100% της φόρτισής της σε περίπου 6 ώρες. Η φόρτιση από το 25% στο 75%, επιτυγχάνεται σε μόλις 2,7 ώρες (160 λεπτά). Η γνωστή αντοχή της Honda στο πέρασμα του χρόνου σημαίνει ότι το Honda Mobile Power Pack e: μπορεί να φορτιστεί πάνω από 2.500 φορές (συνθήκες εσωτερικών δοκιμών**). Ο ενσωματωμένος στον τροχό ηλεκτροκινητήρας έχει ονομαστική ισχύ 0,79 PS (0,58 kW) και παράγει 2,3 PS (1,7 kW) το μέγιστο. Στη λειτουργία ECON, η ισχύς καθορίζεται στα 1,17 PS (0,86 kW). Η μέγιστη ταχύτητα είναι 45 km/h και το EM1 e: μπορεί να ανέβει σε κλίση 10° με βάρος αναβάτη 75 kg. Το ECON mode μαλακώνει τη λειτουργία του γκαζιού και μειώνει την τελική ταχύτητα, επεκτείνοντας την ωφέλιμη αυτονομία σε περίπου 48,0 km.

em1e

Στυλ και εξοπλισμος

Σκόπιμα σχεδιασμένο ώστε να ξεχωρίζει από τα ‘αδέρφια’ του που τροφοδοτούνται με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), το EM1 e: είναι λεπτό και συμπαγές, συνδυάζοντας ένα μείγμα από απαλές, οργανικές καμπύλες μπροστά με ένα πιο αιχμηρό, στοχευμένο πίσω τμήμα. Μια μπαταρία 12V τροφοδοτεί τα συστήματα του scooter και όλος ο φωτισμός είναι τεχνολογίας LED. Ένας απλός ψηφιακός πίνακας οργάνων εμφανίζει συνοπτικά όλες τις σημαντικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένου του υπολειπόμενου ποσοστού φόρτισης της μπαταρίας.

Υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 3,3 λίτρων κάτω από τη σέλα και μια εσωτερική θήκη κατάλληλη για ένα μπουκάλι νερού PET 500 ml βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του εμπρός τμήματος του φέρινγκ. Δεξιά βρίσκεται μια θύρα USB για τη φόρτιση smartphone. Υπάρχει επίσης ένας πρακτικός γάντζος για να κρεμάσετε μια τσάντα και χειρολαβές στήριξης για το συνεπιβάτη.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...