Toyota Tacoma: Τι γνωρίζουμε για το υβριδικό αγροτικό

Με ισχυρή παράδοση στην κατηγορία των pick-up, το νέο Toyota Tacoma είναι ενισχυμένο με υβριδική τεχνολογία διατηρώντας τις μοναδικές εκτός δρόμου δυνατότητες του

  • -
  • -

Η κατηγορία των μεσαίων pick-up γνωρίζει τεράστια άνθηση στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, ενώ το τελευταίο διάστημα συγκεντρώνει το ενδιαφέρον και του ευρωπαϊκού κοινού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Ford Ranger, το οποίο κυκλοφορεί όλο και περισσότερο στους δρόμους της γηραιάς ηπείρου. Στις ΗΠΑ η Toyota έχει ισχυρή παράδοση με το Tacoma να μετράει τρεις δεκαετίες ζωής. Μάλιστα, το 2022 μέτρησε περισσότερες από 230.000 πωλήσεις στην Αμερική, νούμερο που οι Ιάπωνες θεωρούν πως θα αυξηθεί με τη νεότερη γενιά του επιβλητικού pick-up.

Δείτε ακόμη: Δοκιμάζουμε την νέα Toyota Corolla Cross Hybrid

Μηχανικά μέρη: Heavy Duty

Οι σημαντικότερες και μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στα μηχανικά μέρη, αφού το Tacoma θα διατίθεται με τρία διαφορετικά κινητήρια σύνολα. Η βασική έκδοση θα προσφέρεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα 2,4 λίτρων, απόδοσης 230 ίππων. Το συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο θα προσφέρεται και με αυξημένη ισχύ της τάξεως των 270 ίππων, το οποίο μάλιστα θα συνδυάζεται και με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων με σύστημα rev matching! Στην κορυφή της γκάμας συναντάμε την υβριδική εκδοχή του ίδιου κινητήρα, ο οποίος με την ενίσχυση ενός ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 50 ίππων αποδίδει συνδυαστικά 321 ίππους. Νούμερο σημαντικά μεγαλύτερο από αυτό που απέδιδε το 6κύλινδρο σύνολο της προηγούμενης γενιάς. Συνεχίζοντας στα μηχανικά μέρη, η μετάδοση της κίνησης γίνεται από τους πίσω τροχούς, αλλά πλέον το Tacoma διαθέτει και μπλοκέ διαφορικό. Οι τετρακίνητες εκδόσεις είναι εφοδιασμένες και με κοντά διαφορικά, αλλά και το αναβαθμισμένο Active Control System της Toyota. Η κορυφαία υβριδική εκδοχή είναι τετρακίνητη προσφέροντας τη δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού. 

Σχεδίαση- Εσωτερικό: Brutal 

Η αισθητική προσέγγιση της Toyota είναι πιο επιθετική σε σχέση με αυτή που έχουν επιλέξει οι ανταγωνιστές της. Προσφέρεται σε τέσσερα διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού, με τις TRD Pro και Trailhunter να χρησιμοποιούν και κάποια ρετρό στοιχεία. Στην καμπίνα των επιβατών επικρατεί η πρακτικότητα, αλλά σε ένα απόλυτα σύγχρονο περιβάλλον. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και ξεκινάει από τις 7’’, με τη μεγαλύτερη να έχει διάσταση 12,3’’, με την κεντρική οθόνη αφής να φτάνει έως και τις 14 ίντσες. Εκτός από όλα τα απαραίτητα συστήματα ψυχαγωγίας και πολυμέσων, το Tacoma θα εφοδιάζεται και το πακέτο ασφάλειας Toyota Safety Sense 3.0, το οποίο το καθιστά το πιο ασφαλές που κατασκευάστηκε ποτέ. 

Δείτε ακόμη: Γιατί είναι διαφορετικό αυτό το Toyota Yaris Cross

Εκτός δρόμου ικανότητες

Το Tacoma βασίζεται στη νέα πλατφόρμα ΤΝGA-F και με τη χρήση ελαφρύτερων υλικών οι Ιάπωνες έχουν καταφέρει να διατηρήσουν το βάρος σε χαμηλά για την κατηγορία επίπεδα. Η πίσω ανάρτηση είναι πολλαπλών συνδέσμων, με τη ρύθμιση της να είναι διαφορετική σε κάθε έκδοση. Το TRD Pro, το οποίο αποτελεί την πλέον σκληροτράχηλη εκδοχή, εφοδιάζεται με ανάρτηση της Fox! To σύστημα διαχείρισης Multi-Terrain Select Drive έχει τρία διαφορετικά προγράμματα, και συγκεκριμένα για χώμα, λάσπη και άμμο!

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...