Νέα Mercedes E-Class Estate – Μήπως είναι ομορφότερη από το sedan;

Πρόσφατα αποκαλύφθηκε η νέα γενιά της Mercedes-Benz E-Class, αρχικά με το sedan αμάξωμα. Τώρα παρουσιάζεται το station wagon και αναρωτιόμαστε μήπως τελικά είναι πιο στιλάτο…

  • -
  • -

Στη χώρα μας, τα station wagon αμαξώματα ποτέ δεν ήταν δημοφιλή. Ο κύριος λόγος είναι το χαμηλότερο πρεστίζ συγκριτικά με ένα κλασικό sedan τριών όγκων, ειδικά στις premium μάρκες από τη Γερμανία. Τα παλαιότερα χρόνια πάντως, τα πρακτικά SW συνήθως δεν ήταν και… τόσο όμορφα. Πλέον, αυτό έχει αλλάξει! Η Mercedes-Benz παρουσίασε πρόσφατα τη νέα E-Class Sedan, ενώ τώρα έρχεται για να μας δείξει τη νέα E-Class Estate. Την οποία μόνο άσχημη δεν μπορείς να την πεις!

Estate με στοιχεία shooting brake

Οι σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις συγκριτικά με τη συμβατική E-Class ξεκινούν περίπου από τη μεσαία κολόνα και πίσω. Η οροφή σβήνει σταδιακά, φτιάχνοντας ένα όμορφο οπτικό τόξο που θυμίζει λίγο τις shooting brake υλοποιήσεις της Mercedes-Benz. Η φίρμα πέτυχε μια πολύ καλή αναλογία στυλ-δυναμισμού-πολυτέλειας, για να ταιριάζει εξαιρετικά με το προφίλ της E-Class. Ωστόσο η ευρυχωρία δεν έμεινε πίσω.

Σύμφωνα με τη μάρκα, οι πίσω έχουν περισσότερο χώρο για τα γόνατα, το κεφάλι και τους ώμους τους συγκριτικά με το sedan. To μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 22 χιλιοστά (2.961 mm) και ο χώρος αποσκευών βρίσκεται στα 640 λίτρα. Να πούμε ότι στις εκδόσεις Plug-In Hybrid, δεν υπάρχει πλέον το ενοχλητικό σκαλοπάτι που συναντούσαμε στο πορτμπαγκάζ της προηγούμενης γενιάς. Ο χώρος είναι ενιαίος, αν και σημαντικά μικρότερος (460 λίτρα για το Estate PHEV).

Αναφορικά με την καμπίνα, πρακτικά μένει η ίδια με των sedan, αν εξαιρέσουμε το κομμάτι των χώρων. Υπάρχουν δύο εντυπωσιακές, πολύ μεγάλες και ευκρινείς οθόνες γύρω από τον οδηγό, ενώ προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί και μια τρίτη, μπροστά από τον συνοδηγό (MBUX Superscreen). Εννοείται ότι ενσωματώνεται η τελευταία γενιά του MBUX και ότι σε τεχνολογικό επίπεδο, συναντάμε ό,τι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η Mercedes-Benz.

Οι κινητήρες της E-Class Estate

Κατά το λανσάρισμά της, η Mercedes-Benz E-Class Estate θα είναι διαθέσιμη με δύο κινητήρες, αμφότεροι με mild hybrid τεχνολογία. Θα υπάρχει ένας τετρακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας 2.0 λίτρων με 204 ίππους για την E200, όπως και ένας επίσης τετρακύλινδρος turbo, αλλά diesel κινητήρας 2.0 λίτρων με 197 ίππους για την E220d. Ο μικρός ηλεκτροκινητήρας που τους συνοδεύει αποδίδει 23 ίππους και βοηθάει όπου χρειάζεται, για καλύτερη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση.

Αργότερα αναμένουμε κι άλλες εκδόσεις, όπως εξακύλινδρους diesel, μεγαλύτερους βενζινοκινητήρες και Plug-In Hybrid εκδόσεις. Η PHEV E300e θα συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων και 204 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 129 ίππων, ο οποίος θα τοποθετείται μέσα στο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων της μάρκας. Η απόδοση θα είναι 312 ίπποι, με 0-100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα, όμως η μεγαλύτερη διαφορά έρχεται από την πολύ μεγάλη μπαταρία των 25,4 kWh, η οποία εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων!

Τέλος, αναφορικά με την ανάρτηση, η Mercedes-Benz προσφέρει στον στάνταρ εξοπλισμό αερανάρτηση Airmatic για τους πίσω τροχούς. Αυτό ισχύει για όλες τις εκδόσεις Estate, ακόμη και τις βασικές.

Δείτε ακόμη: H νέα BMW Σειρά 5 και η αμιγώς ηλεκτρική i5

Από εκεί και πέρα, ο αγοραστής προαιρετικά μπορεί να επιλέξει από τη λίστα των extra, την αερανάρτηση Airmatic σε όλους τους τροχούς του αυτοκινήτου. Να πούμε εδώ ότι στο sedan δεν είναι στάνταρ η αερανάρτηση του πίσω άξονα.

Η μοναδική δυνατότητα που δίνεται είναι η προαιρετική εφαρμογή και στους τέσσερις τροχούς. Η Mercedes-Benz εφοδιάζει την Estate εκδοχή με αερόσουστες πίσω προκειμένου η ευστάθεια και η ασφάλεια του αυτοκινήτου να παραμένει αναλλοίωτη ακόμη και πλήρως φορτωμένο. Το Airmatic κρατάει σταθερό το ύψος του αμαξώματος, όσο βάρος κι αν έχει τοποθετηθεί στο πίσω μέρος, ενώ προσαρμόζει και την απόσβεση για βέλτιστο χειρισμό.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...