Αποκάλυψη για το νέο Kia EV5

Η Kia αποκάλυψε το νέο EV5, το οποίο αρχικά θα είναι διαθέσιμο στην αγορά της Κίνας, αλλά είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα το δούμε και στην Ευρώπη

  • -
  • -

Το νέο Kia EV5 αποκαλύφθηκε και επίσημα! Η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το νέο της μοντέλο, το οποίο και θα ανήκει στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών C-SUV, προσφέροντας σημαντική ευρυχωρία και αυξημένο βαθμό πρακτικότητας. Η αποκάλυψη του αυτοκινήτου έγινε στην έκθεση Chengdu της Κίνας, χωρίς να γνωστοποιηθούν επίσημα οι τεχνικές του προδιαγραφές. Δεν πρέπει να ξεχνάμε, πως το νέο EV5 έχει σχεδιαστεί για την αγορά της Κίνας, αλλά αναμένεται να το δούμε και σε άλλες χώρες, ανάμεσα στις οποίες πιθανότατα θα είναι και η Ευρώπη. Αυτό όμως θα επιβεβαιωθεί τον Οκτώβριο σε σχετική συνέντευξη Τύπου.

Όπως μπορεί εύκολα να καταλάβει κανείς από τις εικόνες, τα κοινά στοιχεία με το μεγαλύτερο σε διαστάσεις EV9 είναι πολλά! Οι διαστάσεις του το καθιστούν ένα κλικ μικρότερο και ουσιαστικά τοποθετείται απέναντι σε μοντέλα όπως το Skoda Enyaq και η Mercedes-Benz EQB. Η φιλοσοφία «Oppsites United» είναι εμφανής στο επιβλητικό αμάξωμα του EV5, το οποίο συνδυάζει το δυναμισμό και τις έντονες ακμές, αλλά διατηρώντας το φουτουριστικό στοιχείο. Στο εσωτερικό κυριαρχεί το απόλυτα ψηφιακό περιβάλλον, με τους ανθρώπους της Kia να αναφέρουν ότι το EV5 δεν αποτελεί απλά το μέσο για να ταξιδέψεις, αλλά είναι ένας επιπλέον προσωπικός χώρος μέσα στον οποίο μπορείς να ζεις. Στην πράξη και εδώ τα συγγενικά στοιχεί με το EV9 είναι πολλά, τόσο στη σχεδίαση, όσο και στη χρήση των τεχνολογιών. Η καμπίνα αναμένεται να προσφέρει μεγάλη ευρυχωρία, ενώ για το πιο… ατμοσφαιρικό περιβάλλον θα φροντίζουν οι 64 διαφορετικοί χρωματισμοί.

Δείτε ακόμη: Γνωρίζουμε από κοντά το νέο Kia EV9

Στο πρωτότυπο η Kia είχε τοποθετήσει περιστρεφόμενα καθίσματα, τα οποίο προφανώς και καταργήθηκαν στην περίπτωση του μοντέλου παραγωγής. Πάντως, τα πίσω καθίσματα μπορούν να πέσουν τελείως, δημιουργώντας ένα τεράστιο χώρο αποθήκευσης στο πίσω μέρος, ενώ δεν λείπουν και μία σειρά από κρυμμένες πρακτικές θήκες. Όπως αναφέραμε και παραπάνω τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν γνωστοποιηθεί, αλλά τα κινεζικά μέσα αναφέρουν ότι θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 220 ίππων, ενώ θα κάνει χρήση συστήματος 400V, και όχι 800V όπως στην περίπτωση του EV6. Στοιχείο άρρηκτα συνδεδεμένο με τη διατήρηση του κόστους όσο το δυνατόν πιο χαμηλά. Απομένει να δούμε αν και πότε θα εισαχθεί στην ευρωπαϊκή αγορά.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...