Νέα Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid: Η ισχυρότερη όλων των εποχών, με 739 PS!

Η Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid αποδίδει 739 ίππους, χρειάζεται μόλις 3,7’’ για τα πρώτα «0-100» από στάση και καίει μόλις 2,0 lt/100 km…

  • -
  • -

Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της νέας Cayenne στις αρχές του 2023, η Porsche προσθέτει το κερασάκι στην τούρτα του επιτυχημένου SUV της με την απόλυτη έκδοση: Την  Cayenne Turbo E-Hybrid. Η ισχυρότερη Cayenne όλων των εποχών κρύβει κάτω από το μπρουτάλ περιτύλιγμα της ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 176 ίππων και φυσικά έναν αναβαθμισμένο twin turbo V8 κινητήρα 4,0 lt, απόδοσης 599 ίππων. Συνδυαστικά, το σύστημα προσφέρει 739 ίππους με 950 Nm ροπής, επιταχύνοντας από στάση μέχρι τα πρώτα 100 km/h σε 3,7’’, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 295 km/h. Μάλιστα, σε σχέση με το παρελθόν, η νέα Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid, προσφέρει και μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία, με μικρότερους χρόνους φόρτισης. Συγκεκριμένα, η μπαταρία των 25,9 kWh δίνει τη δυνατότητα στο πολυτελές SUV να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 82 km, με τον 11άρι on board φορτιστή να υπόσχεται γρήγορη επαναφόρτιση, σε λιγότερο από δυόμιση ώρες.

Με στάνταρντ αερανάρτηση

Η νέα Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid διατίθενται στάνταρ με προσαρμοζόμενη αερανάρτηση κάτι που σημαίνει φυσικά ότι η άνεση και τα σπορ χαρακτηριστικά στην οδήγηση του μοντέλου θα πρέπει να θεωρούνται κάτι παραπάνω από δεδομένα. Το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) ανήκει επίσης στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου, με το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) και το σύστημα τετραδιεύθυνσης να διατίθενται ως έξτρα επιλογές.

Τόσο κομψή και όσο σπορτίφ χρειάζεται

Και οι δύο εκδόσεις αμαξώματος της νέας Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid  έχουν επηρεαστεί εμφανώς σε ότι αφορά το σχεδιασμό του εμπρόσθιου τμήματος τους από τα μοντέλα Turbo, διαθέτοντας διευρυμένες εισαγωγές αέρα για το σύστημα ψύξης που τονίζονται από γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες. Άλλα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των μοντέλων Turbo E-Hybrid είναι φυσικά οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης από βουρτσισμένο ανοξείδωτο χάλυβα και οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων.

Δείτε ακόμη: Στην Ελλάδα η Porsche του μισού εκ. ευρώ! 

Στο εσωτερικό, τα ένθετα αλουμινίου στο ταμπλό και οι νέες επενδύσεις στα πάνελ της πόρτας είναι από τις σημαντικότερες αλλαγές στη κορυφαία έκδοση της Cayenne, ενώ η επένδυση οροφής καλύπτεται από Race-Tex. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει θερμαινόμενο σπορ τιμόνι, διακόπτη λειτουργίας για γρήγορη και άμεση επιλογή του επιθυμητού τρόπου οδήγησης και ρυθμιζόμενα δερμάτινα σπορ καθίσματα 18 κατευθύνσεων. Εναλλακτικά, διατίθενται άνετα δερμάτινα καθίσματα ρυθμιζόμενα 14 κατευθύνσεων.

Δείτε ακόμη: Video - Οδηγούμε την Porsche 911 Touring! 

Επιπλέον, για τη μη διαπραγματεύσιμη ευεξία του οδηγού και των επιβατών, η Porsche προσάρμοσε στη νέα Cayenne ένα ενεργό σύστημα που φροντίζει για την διατήρηση της ποιότητας αέρα στην καμπίνα στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Είναι τόσο προηγμένο που μπορεί να συνεργάζεται με το σύστημα πλοήγησης και να ενεργοποιεί την ανακύκλωση όταν το αυτοκίνητο ετοιμάζεται να μπει σε τούνελ. Προαιρετικά δε, ένας ειδικός αισθητήρας εντοπίζει τα σωματίδια σκόνης στον αέρα και τα φιλτράρει όσες φορές χρειάζεται, ενώ ταυτόχρονα ένας ιονιστής αφαιρεί τα μικρόβια και τους ρύπους προστατεύοντας τους αλλεργικούς επιβάτες.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...