Νέα Alfa Romeo 33 Stradale: Supercar με V6 ή με ηλεκτρικό μοτέρ 750 ίππων

Χρόνια μετά την πανέμορφη 8C, η ιταλική μάρκα επιστρέφει στην supercar κατηγορία με ένα νέο supercar που χρησιμοποιεί είτε αποκλειστικά θερμικό μοτέρ, είτε αμιγώς ηλεκτρικό.

  • -
  • -

Το πολυαναμενόμενο supercar Alfa Romeo 33 Stradale αποκαλύφθηκε ως μια επαναστατική μετενσάρκωση του θρύλου των αγώνων της δεκαετίας του ‘60 που προσφέρει την επιλογή μεταξύ ενός twin-turbo V6 και αμιγώς ηλεκτροκίνητου συνόλου. Αναπτύχθηκε με γνώμονα τον μινιμαλισμό, ενώ συμμερίζεται τα χαρακτηριστικά της αυθεντικής 33 Stradale. Το πρώτο supercar της μάρκας μετά την 8C Competizione ξεχωρίζει με μια σειρά περιορισμένων εκδόσεων «fuoriserie» (κατά παραγγελία), οι οποίες δεν θα ξεπεράσουν τα 33 κομμάτια.

Ο αριθμός φυσικά είναι εμπνευσμένος από το όνομα του μοντέλου, με το κάθε ένα εκ των 33 κομματιών να διατίθεται σε έναν ειδικά επιλεγμένο πελάτη που σέβεται την «ιστορία του αυτοκινήτου». Εξαντλήθηκαν φυσικά εντός εβδομάδων από την εμφάνιση των πρώτων σκίτσων σε υποψήφιους πελάτες στο περσινό Grand Prix της Μόντσα.

1

Το πρώτο ηλεκτρικό της Alfa Romeo θα χρησιμοποιεί και V6

Οι τιμές ξεκίνησαν από 3 εκατομμύρια ευρώ το τεμάχιο, καθιστώντας αυτή την πιο ακριβή Alfa Romeo μέχρι σήμερα. Στους αγοραστές προσφέρθηκε η επιλογή δύο κινητήρων: ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου συνόλου με ισχύ άνω των 750 ίππων ή ενός twin-turbo V6 3 λίτρων με 620 ίππους.

Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης είναι το πρώτο που χρησιμοποιείται από οποιαδήποτε Alfa Romeo και φέρεται να συνδυάζεται με μπαταρία που είναι αρκετά μεγάλη για αυτονομία 450 km στον κύκλο WLTP - αν και τα τελικά νούμερα δεν έχουν ανακοινωθεί. Χρησιμοποιεί σύστημα τετρακίνησης με τρεις ηλεκτροκινητήρες παρόμοιο με αυτό που είδαμε στη Maserati Granturismo Folgore. Να σημειωθεί πως και εκείνο το μοντέλο διατίθεται και με V6 θερμικό μοτέρ.

Ο κινητήρας βενζίνης τώρα της Alfa είναι μια νέα έκδοση της μονάδας των 2,9 λίτρων που χρησιμοποιείται στις Giulia και Stelvio Quadrifoglio. Η κίνηση πάει στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων ZF.

2

Δείτε ακόμη: Οι νέες Alfa Romeo Giulia & Stelvio Quadrifoglio στην Ελλάδα! Τιμές

Είτε ηλεκτρική είτε βενζινοκίνητοή, η 33 Stradale υπόσχεται 0-100 km/h σε λιγότερο από 3 sec και τελική ταχύτητα 333 km/h.

Ελαφριά και με καμπίνα που θυμίζει πιλοτήριο

Για να μειωθεί το βάρος, το μονοκόκ σασί είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και το πλαίσιο του αμαξώματος από αλουμίνιο. Τα πλαίσια των παραθύρων είναι επίσης από ανθρακονήματα και ειδικοί, ελαφροί μεντεσέδες έχουν τοποθετηθεί στις εντυπωσιακές πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω.

Στη σχεδίαση της 33 Stradale, η Alfa Romeo προσπάθησε να ταιριάζει με τις αναλογίες του αυθεντικού αυτοκινήτου όσο το δυνατόν περισσότερο. Από μπροστά, βλέπουμε τη γνωστή μάσκα σε σχήμα «V», που ονομάζεται Scudetto Shield, με το συνολικό προφίλ να είναι βελτιστοποιημένο για βέλτιστη αεροδυναμική. Η έμφαση στην ροή του αέρα περιλαμβάνει τη χρήση μιας εισαγωγής ενσωματωμένη στους προβολείς και μιας πίσω αεροτομής που κατευθύνει τον αέρα στις πλαϊνές εισαγωγές.

3

Η καμπίνα ακολουθεί την ίδια λογική από πλευράς βάρους χρησιμοποιώντας ελαφριά υλικά όπως αλουμίνιο και ανθρακονήματα, ενώ εκτεταμένη είναι και η χρήση του Alcantara. Το τιμόνι είναι πλήρως απαλλαγμένο από πλήκτρα, με ορισμένα φυσικά χειριστήρια τοποθετημένα πάνω από το κεφάλι του οδηγού στην οροφή να δίνουν την αίσθηση πιλοτήριου αεροπλάνου όπως λέει η Alfa.

Τα καθίσματα είναι φυσικά εμπνευσμένα από εκείνα της πρώτης 33 Stradale. Για το εσωτερικό είναι διαθέσιμες δύο προδιαγραφές – Tributo και Alfa Corse – και τρεις χρωματικές επιλογές: μπλε, κόκκινο και λευκό και κόκκινο χρώμα.

Κάθε αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι διαφορετικό, σε βαθμό που οι αγοραστές μπορούν ακόμη και να επιλέξουν τα τελευταία οκτώ ψηφία του αριθμού VIN του αυτοκινήτου τους. Περαιτέρω τροποποιήσεις είναι διαθέσιμες για τη μάσκα, το πίσω σήμα και τις εισαγωγές αέρα.

Τα αυτοκίνητα θα παράγονται από την Carrozzeria Touring Superleggera, τον ίδιο Ιταλό κατασκευαστή πούλμαν που είναι υπεύθυνος για τις Ferrari 166 MM Barchetta, Aston Martin DB5 και Maserati 3500 GT.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...