Το τρομερό φορτηγό eActros 600 της Mercedes είναι εδώ - Αθόρυβο και δεν καίει λίτρο diesel [video]

Το αντίπαλο δέος του Tesla Semi ακούει στο όνομα eActros 600 και είναι το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes-Benz!

  • -
  • -

Σύμφωνα με τη Mercedes-Benz, το νέο eActros 600 αρέσκεται στη σκληρή χρήση και είναι έτοιμο να θέσει νέα πρότυπα στις εμπορικές μεταφορές στους τομείς της τεχνολογίας, της οικονομίας αλλά και του κέρδους για τους επαγγελματίες του είδους.  

Το eActros 600 αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στα τέλη του 2024, με τη γερμανική φίρμα να ανοίγει άμεσα το βιβλίο των παραγγελιών για όσους επιθυμούν να προβούν σε πρόωρη κράτηση.

Με αυτονομία 500 km

Το eActros, μπορεί να μεταφέρει έως 22 τόνους ωφέλιμου φορτίου, με τις τρεις μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου που εφοδιάζεται (συνολικής χωρητικότητας 621 kWh), να υπόσχονται αυτονομία κίνησης 500 km.  

Η Mercedes υποστηρίζει ότι τα συγκεκριμένα χιλιόμετρα είναι υπεράρκετα για τους επαγγελματίες, καθώς σύμφωνα με έρευνες που έχει διεξάγει, περίπου το 60% των αποστάσεων που διανύονται καθημερινά στην Ευρώπη για την κάλυψη των εμπορικών μεταφορών είναι πολύ μικρότερο από τα 500 km που προσφέρει το eActros 600.

Για όσες εταιρείες βέβαια καλύπτουν μεγαλύτερες χιλιομετρικές αποστάσεις, η Mercedes τονίζει ότι με το eActros 600 θα μπορεί ο οδηγός να «ταξιδέψει» περισσότερα από 1.000 km ημερησίως εάν το επιθυμεί κάνοντας απλά και μόνο τα προβλεπόμενα διαλείμματα του τα οποία θα τα συνδυάσει με μία και μόνο επαναφόρτιση των μπαταριών.

Οι μπαταρίες του ηλεκτρικού συστήματος των 800V του eActros 600 δίνουν ζωή σε δύο ηλεκτροκινητήρες, παράγοντας συνεχή ισχύ 544 PS και μέγιστη ισχύ 816 PS.

Το eActros 600 μπορεί να φορτίσει σε έναν ταχυφορτιστή ισχύος 400 kW, αλλά η εταιρεία σχεδιάζει σύντομα να προσφέρει σύστημα φόρτισης megawatt (MCS) το οποίο θα χρειάζεται μόλις 30’ για φορτίσει από το 20 έως το 80% των μπαταριών του.

Δείτε ακόμα: Η Mercedes-Benz ετοιμάζει το δικό της δίκτυο φόρτισης

Ακριβότερο κατά 2,5 φορές σε σχέση με το συμβατικό ντίζελ

Σύμφωνα με τη Mercedes-Benz Trucks το eActros 600 σχεδιάστηκε για να έχει την ίδια ανθεκτικότητα με το συμβατικό Actros. Αυτό σημαίνει ότι το ηλεκτρικό φορτηγό δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να καλύψει έως και 1,2 εκατ. km μέσα σε δέκα χρόνια λειτουργίας. Η εταιρεία πρόσθεσε δε ότι ακόμη και μετά από αυτή την περίοδο, «η κατάσταση της υγείας των μπαταριών θα είναι στο 80% της ενεργειακής τους απόδοσης».

Σε ότι αφορά την τιμή του, παρότι ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, οι Γερμανοί υποστηρίζουν ότι θα είναι κατά πάσα πιθανότητα 2,5 φορές ακριβότερο από το συμβατικό ντίζελ αλλά αυτό κάθε άλλο παρά θα πρέπει να προβληματίζει τους επαγγελματίες του είδους καθώς τα έξοδα τους θα είναι 5 φορές μικρότερα σε κόστος χρήσης και συντήρησης, που σημαίνει ότι μέσα σε μια 5ετία θα έχει γίνει πλήρης απόσβεση της επένδυσης.

Επιπλέον, το κέρδος για το περιβάλλον θα είναι τεράστιο, καθώς το eActros 600 επιτυγχάνει εξοικονόμηση CO2 περίπου 40% μεγαλύτερη σε σύγκριση με το Actros ντίζελ, ενώ σε περίπτωση που το eActros γεμίζει τις μπαταρίες του από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας τότε η εξοικονόμηση σε CO2 υπερβαίνει το 80%, σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του προϊόντος. Αυτό αντιστοιχεί περίπου σε εξοικονόμηση 370 ή 775 τόνων CO2.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...