Αυτό είναι το καλύτερο οικογενειακό Audi - Κοστίζει 220.000 ευρώ!
Θα παραχθεί σε μόλις 660 κομμάτια και αποτελεί την κορυφαία εκδοχή του Audi RS 6 που έχει κατασκευαστεί ποτέ!
- -
- -
O μύθος των πανίσχυρων avant ξεκίνησε να χτίζεται από τις αρχές της δεκαετίας του ’90. Πατριάρχης όλων, δικαιωματικά θεωρείται το θρυλικό Audi RS 2. Ένα «ταπεινό» station, το οποίο με το μεράκι των τεχνικών της γερμανικής φίρμας, αλλά και την πολύτιμη βοήθεια-τεχνογνωσία των μηχανικών της Porsche, δημιούργησε μία ολόκληρη κατηγορία μοντέλων. Σήμερα, παραμένει πιστή στην παράδοση και το brutal RS 6 φροντίζει να συνεχίσει το θρύλο που η ίδια ξεκίνησε να χτίζει. Στο ερώτημα, κατά πόσο μία σκληροπυρηνική κατασκευή, μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη και extreme, ο τεχνικοί της γερμανικής εταιρείας είχαν έτοιμη την απάντηση. Και την ονομάζουν RS 6 Avant GT.
Ακόμα πιο εντυπωσιακό σχεδιαστικά
Η ιδέα για τη δημιουργία της συγκεκριμένης εκδοχής προκύπτει από το project RS 6 GTO, το οποίο και είχε αποκαλυφθεί το 2020. Εκείνο το πρωτότυπο αντλούσε έμπνευση και χρωματική επιρροή από το θρυλικό Audi 90 Quattro IMSA GTO, το οποίο σάρωσε στους αγώνες πίστας στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και στις αρχές του ’90. Το αποτέλεσμα στο αμάξωμα του σημερινού RS 6 είναι γοητευτικό και εντυπωσιακό!
Η πρώτη προφανής διαπίστωση είναι τα χρώματα του αμαξώματος, τα οποία παραπέμπουν στο αγωνιστικό με το οποίο ο Hans-Joachim Stuck διέλυσε τον ανταγωνισμό στις ΗΠΑ το 1989. Η εμπρός singleframe μάσκα και οι εισαγωγές αέρα έχουν νέα σχεδίαση, με το αμάξωμα δείχνει ακόμα πιο φαρδύ και κοντά στο έδαφος. Νέο είναι το εμπρός splitter, ενώ το καπό εκτός από νέα σχεδίαση είναι κατασκευασμένο από κάρμπον! Το ίδιο ισχύει και για την οροφή του αμαξώματος, αλλά και τους θόλους που «αγκαλιάζουν» τις εντυπωσιακές νέας σχεδίασης λευκές ζάντες αλουμινίου σε διάσταση 22 ιντσών. Είναι χαρακτηριστικό, πως για πρώτη φορά γίνεται τόσο εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων σε μοντέλο παραγωγής της Audi.
Δείτε ακόμη: Δοκιμάζουμε το πανίσχυρο Audi RS 6 Avant
Σκληροπυρηνικό εσωτερικό
To εκρηκτικό RS 6 Avant GT συνδυάζεται αποκλειστικά με το πακέτο RS design, κάτι που σημαίνει ότι διαθέτει όλα τα καλούδια που συνοδεύουν τη συγκεκριμένη έκδοση σε επίπεδο εξοπλισμού. Επιπλέον, στην καμπίνα των επιβατών ξεχωρίζουν τα εντυπωσιακά μπάκετ καθίσματα, αλλά και οι κόκκινες ραφές σε διάφορα σημεία της κεντρικής κονσόλας και στο τιμόνι. Στο μεγαλύτερο μέρος έχει γίνει χρήση microfiber σε μαύρο χρώμα, ενώ οι ζώνες ασφαλείας είναι σε κόκκινη απόχρωση. Τέλος, στην καμπίνα υπάρχει και ειδική επιγραφή, όπου αναφέρεται ο σειριακός αριθμός του περιορισμένου μοντέλου παραγωγής.
Πανίσχυρο με αλλαγές και στο στήσιμο
Η κορυφαία εκδοχή του RS 6 GT έχει αυξημένη ισχύ, αλλά και ροπή. Ο 4λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει πλέον 630 ίππους (30 επιπλέον) και 850 Nm ροπή, αντί για 800 Nm της απλής έκδοσης. Αυτό σημαίνει ότι το εκρηκτικό avant μπορεί να πραγματοποιήσει τη διαδικασία του 0-100 km/h σε μόλις 3,3 sec, αλλά και το 0-200 km/h σε 11,5 sec! Όσον αφορά την τελική ταχύτητα, αυτή αγγίζει πλέον τα 305 km/h! Σημειώστε, ότι το RS 6 GT1 προσφέρεται αποκλειστικά με κεραμικούς δίσκους. Φυσικά, όπως κάθε ισχυρό Audi, η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με το σύστημα all wheel drive Quattro, ενώ το κιβώτιο είναι το γνωστό Tiptronic των οκτώ σχέσεων.
Δείτε ακόμη: Πότε έρχεται το νέο Audi Q7 στην Ελλάδα
Χρησιμοποιεί το κεντρικό διαφορικό της έκδοσης Performance3, το οποίο είναι πιο ελαφρύ και κόμπατκ σε διαστάσεις σε σχέση με το παρελθόν, και κατανέμει την ισχύ ανάμεσα στους δύο άξονες σε ποσοστό 40:60, η οποία ανάλογα τις συνθήκες μπορεί να φτάσει το 70% μπροστά ή το 85% πίσω! Ειδικά ρυθμισμένο είναι και το πίσω διαφορικό, με στόχο να αυξήσει το βαθμό της συμμετοχικότητας του οδηγού. Στο βασικό εξοπλισμό του ειδικού RS 6 συμπεριλαμβάνεται για πρώτη η ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση, η οποία μάλιστα φέρνει το αμάξωμα κατά 10 mm πιο κοντά στο έδαφος. Τα αμορτισέρ τριών δρόμων, οι πιο σφικτές κατά 30% και 80% εμπρός / πίσω αντιστρεπτικές, έχουν βελτιώσει περαιτέρω τα δυναμικά χαρακτηριστικά του πανίσχυρου Audi. Πάντως, όσοι προτιμούν οι αλλαγές στην ανάρτηση να γίνονται αυτόματα, μπορούν να επιλέξουν την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη RS Sport με το σύστημα Dynamic Ride Control.
Σε… τιμή ευκαιρίας!
Τo συλλεκτικό RS 6 θα κατασκευάζεται αρχικά στη γραμμή παραγωγής στο Neckarsulm, αλλά στη συνέχεια το αμάξωμα θα καταλήγει στο εργοστάσιο στο Böllinger Höfe. Εκεί, δίπλα στα Audi R8, Audi e-tron GT quattro and RS e-tron GT, θα γίνεται η τελική συναρμολόγηση του αυτοκινήτου. Όπως αναμενόταν, μία τόσο ειδική και συλλεκτική έκδοση, εκτός από τον περιορισμένο παραγωγής των 660 μοντέλων, ήταν σίγουρο πως παράλληλα θα είχε υψηλό κόστος κτήσης. Έτσι, το RS 6 GT μπορεί να το αποκτήσει κάποιος μόνο αν καταβάλει 219.355 €…