Επίσημο: Νέο VW ID.7 Tourer - Το πρώτο ηλεκτρικό station wagon της Volkswagen με 605 lt πορτπαγκάζ
Το νέο ID.7 Tourer, έχει ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο τεχνολογικό υπόβαθρο με το sedan, αλλά η πρακτικότητα που προσφέρει είναι κορυφαίου επιπέδου.
- -
- -
Αυτό, είναι το πρώτο ηλεκτρικό station wagon μοντέλο της Volkswagen. Βασίζεται στο επίσης brand new sedan ή liftback εάν προτιμάτε καλύτερα ID.7 και πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία του αποτέλεσε το πρωτότυπο «Space Vizzion Concept» που είχε παρουσιάσει η γερμανική φίρμα το Νοέμβριο του 2019.
Ίδιο σε διαστάσεις-τεχνολογία, μακράν πρακτικότερο του ID.7
Παρότι οι station wagon εκδόσεις συνήθως είναι μεγαλύτερες σε διαστάσεις από τις sedan στις οποίες βασίζονται, στην περίπτωση του νέου ID.7 Tourer, αυτό δεν ισχύει. Το πρώτο ηλεκτρικό station wagon αμάξωμα της VW, έχει το ίδιο μήκος, το ίδιο πλάτος, το ίδιο ύψος αλλά και το ίδιο μεταξόνιο με το liftback αδερφάκι του (Μ/Π/Υ/Μ: 4,961 mm, 1,862 mm, 1,536 mm, 2,971 mm).
Παρά όμως τις… καρμπόν εξωτερικές διαστάσεις, το ανασχεδιασμένο πίσω μέρος του αμαξώματος του ID.7 Tourer προσφέρει έξτρα πρακτικότητα και ακόμα μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο!
Με τα πίσω καθίσματα… στη θέση τους, το ID.7 Tourer προσφέρει 605 lt αποσκευών (532 lt το ID.7) ή 73 λίτρα περισσότερα από το liftback αδερφάκι του. Αναδιπλώνοντας τα πίσω καθίσματα, η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.714 λίτρα, μια σημαντική αύξηση της τάξεως των 128 λίτρων σε σχέση πάντα με το ID.7.
Εάν παρόλα αυτά, δεν μείνετε ικανοποιημένοι με τις εν λόγω αποθηκευτικές ικανότητες του ID.7 Tourer, η VW, προσφέρει προαιρετικά και μια ειδική «μπαγκαζιέρα» οροφής χωρητικότητας 460 lt. Για ότι παραπάνω, θα χρειαστεί προφανώς να επικοινωνήσετε με κάποια μεταφορική εταιρεία…
Το εντυπωσιακό βέβαια πέραν των πλούσιων αποθηκευτικών χώρων είναι και η πρακτικότητα που προσφέρει το ID.7 Tourer. Για παράδειγμα, μπορεί κανείς να μεταφέρει αντικείμενα έως και 1075 mm μήκους στο πορτπαγκαζ δίχως μάλιστα να χρειαστεί να αναδιπλώσει τα καθίσματα. Επιπλέον, η VW, υποστηρίζει ότι το μέγιστο πλάτος μεταξύ των θόλων των τροχών είναι ακριβώς 1.000 mm.
Καρμπόν… ID.7
Εξωτερικά αλλά και εσωτερικά, η σχεδίαση της Tourer έκδοσης είναι καρμπόν με της liftback. Είναι ουσιαστικά ένα ID.7 με διαφορετικό τελείωμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Κληρονομεί επίσης από το liftback αδερφάκι του και την προαιρετική πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή με την ειδική επίστρωση από πολυμερή (PDLC) που επιτρέπει στο πλήρωμα του ID.7 Tourer να «παίξει» με τη φωτεινότητα της (ανοιχτή ή πιο σκούρα ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες) πατώντας απλώς ένα κουμπί.
Δείτε ακόμα: Οδηγούμε το νέο Volkswagen ID.7
Σε ότι αφορά τους διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες το ID.7 Tourer προσφέρει 1.030 mm αέρα για τα κεφάλια των εμπρός επιβατών (1.025 mm με την γυάλινη πανοραμική οροφή) και 961 mm για τους πίσω (960 με πανοραμική οροφή).
Εξυπακούεται επίσης, πως το παρών και στο νέο ID.7 Tourer, δίνει η νέα οθόνη του συστήματος πολυμέσων της VW, με διαγώνιο 15’’ και ένα εντελώς νέο μενού, το οποίο έχει σχεδιαστεί από λευκή κόλλα χαρτί, με τη λειτουργία του να είναι εξαιρετικά βελτιωμένη ως προς την απόκριση και την ευκρίνεια της σε σχέση με το infotainment προηγούμενης γενιάς του ομίλου.
Για την κίνηση του ID.7 Tourer φροντίζει, όπως και στο ID.7, ο νέος ηλεκτροκινητήρας (κωδικός APP 550) της VW, ο πιο ισχυρός από οποιοδήποτε άλλο έχει χρησιμοποιήσει μέχρι σήμερα η γερμανική φίρμα σε οποιοδήποτε από τα μοντέλα της οικογένειας ID.
Αυτή η νέα μονάδα αποδίδει 286 PS με 545 Nm ροπής, με την κίνηση φυσικά να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου μονής σχέσης.
Στο δάπεδο τώρα του αυτοκινήτου βρίσκεται τοποθετημένη μια υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου, 82 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία κίνησης 621 km, ενώ αργότερα, τη γκάμα θα εμπλουτίσει και μια μεγαλύτερη μπαταρία (90 kWh), η οποία θα μπορεί να φορτίζει στα 200 kW και θα εξασφαλίζει αυτονομία στο όχημα 700 km.
Η παραγωγή του ID.7 Tourer λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο της VW στο Emden της Γερμανίας πλάι στο ID.7 και το ID.4, με τις παραδόσεις να ξεκινούν από την Άνοιξη του 2024.