Αυτό είναι το νέο Hyundai i20 N Line – Πόσο θα κοστίζει στην Ελλάδα;
Μετά το ανανεωμένο i20, τώρα σειρά έχει σπορτίφ έκδοση N Line η οποία επιστρέφει για να εμπλουτίσει τα κινητήρια σύνολα της γκάμας με έναν πιο ενθουσιώδη χαρακτήρα.
- -
- -
Το Hyundai i20 εδώ και κάποιο καιρό πλέον έχει επιστρέψει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος χάρη στο facelift που του χάρισε ο Κορεάτης κατασκευαστής, «φρεσκάροντας» τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά. Τώρα όμως σειρά έχει η σπορτίφ έκδοση N Line η οποία δέχεται κι αυτή το απαραίτητο facelift ώστε να επιστρέψει στη γκάμα του ανανεωμένου i20. Μάλιστα, δεν θα αργήσουμε να το δούμε και στους δρόμους με την παραγωγή της κορυφαίας αυτής έκδοσης να ξεκινά μέσα στον Απρίλιο.
Τι αλλαγές έχει;
Το νέο i20 N Line -όπως και ο προκάτοχος του- φέρνει μια σειρά αλλαγών στην εξωτερική εμφάνιση ώστε να δημιουργήσει μία πιο ελκυστική και σπορ αισθητική. Αυτές οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ζάντες αλουμινίου νέου σχεδιασμού 17 ιντσών και ένα νέο design για την μπροστινή μάσκα. Επιπλέον, ειδικά σχεδιαστικά στοιχεία N Line, όπως ο προφυλακτήρας, προσθέτουν μια ξεχωριστή αίσθηση στην εμφάνιση του οχήματος. Το νέο μοντέλο προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής από εννέα χρώματα αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων νέων επιλογών: Lumen Grey Pearl, Meta Blue Pearl, Vibrant Blue Pearl και Lucid Lime Metallic.
Περνώντας στην καμπίνα, παρατηρούμε την προσθήκη πολύχρωμου ambient φωτισμού, δημιουργώντας μια δυναμική ατμόσφαιρα που ταιριάζει στο σπορ χαρακτήρα του οχήματος. Παράλληλα, για να εξασφαλιστεί η βέλτιστη ορατότητα και άνεση για τους επιβάτες, νέα φώτα LED έχουν προστεθεί σε διάφορα μέρη του εσωτερικού όπως τα αλεξήλια, ιδιαίτερα χρήσιμα σε πιο σκοτεινά περιβάλλοντα. Γενικότερα, η καμπίνα αποπνέει μια ατμόσφαιρα εμπνευσμένη από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό με νέα στοιχεία όπως το τιμόνι, ο λεβιές του κιβωτίου και τα καθίσματα, ενώ δεν λείπουν οι κόκκινες ραφές και οι μεταλλικές λεπτομέρειες όπως τα πετάλια.
Με τι κινητήρια σύνολα θα έρθει;
Αν και κάποια αναφορά σχετικά με τα κινητήρια σύνολα δεν έγινε, κρίνοντας από το pre-facelift μοντέλο, η έκδοση N Line πιθανότατα θα διατίθεται με όλα τα κινητήρια σύνολα του απλού i20. Θυμίζουμε πως το κορεατικό supermini χρησιμοποιεί αποκλειστικά κινητήρες βενζίνης, οι οποίοι σε ορισμένες περιπτώσεις πλαισιώνονται και από ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Συγκεκριμένα στη βάση της γκάμας έχουμε το 1.200άρι τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό σύνολο βενζίνης των 84 ίππων συνδυασμένο αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.
Στην συνέχεια έχουμε τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο 1.0 T-GDi με απόδοση 100 ίππους, το οποίο είναι διαθέσιμο και με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Διατίθεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT και στις δύο παραλλαγές, αλλά και με το χειροκίνητο έξι σχέσεων τεχνολογίας iMT στην περίπτωση του ήπια υβριδικού και απλό 6άρι χειροκίνητο στη μη-υβριδική έκδοση.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Hyundai i20 1.0 T-GDI 100 PS
Πόσο θα κοστίζει στην Ελλάδα;
Κρίνοντας για ακόμη μία φορά από τις τιμές του προηγούμενου i20 N Line, η συγκεκριμένη σπορτίφ έκδοση θα τοποθετείται για ακόμη μία φορά στην κορυφή της γκάμας. Αυτό σημαίνει πως ακόμη και στην πιο φθηνή της εκδοχή, με το μικρότερο κινητήριο σύνολο των 84 ίππων, η έκδοση N Line θα κοστίζει πάνω από 21.290 € που κοστολογείται αυτήν τη στιγμή το κορυφαίο πακέτο εξοπλισμού Distinctive. Φυσικά δεν μπορούμε να πούμε κάτι με σιγουριά έως ότου δούμε τον επίσημο τιμοκατάλογο.