Επίσημο: Τα Volkswagen ID.3 και ID.7 σε έκδοση GTX με 326 και 340 ίππους
H γκάμα των μοντέλων GTX διευρύνεται, με το χαρακτηριστικό λογότυπο να τοποθετείται στο αμάξωμα των αμιγώς ηλεκτρικών ID.3 και ID.7.
- -
- -
Η Volkswagen αποκάλυψε και επίσημα τις δύο νεότερες προσθήκες στην οικογένεια GTX των αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων ID. Τα μοντέλα που φέρουν το συγκεκριμένο λογότυπο ξεχωρίζουν για τα δυναμικά τους χαρακτηριστικά, αναδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο τη σπορ πλευρά της ηλεκτροκίνησης. Μετά από τα ID.4 και ID.5, το διακριτικό GTX κάνει την εμφάνιση του στο αμάξωμα του ID.3 και του ID.7 Tourer. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το γερμανικό ηλεκτρικό hatchback, το οποίο και θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις με την κίνηση να μεταφέρεται στο δρόμο από τους πίσω τροχούς.
Η «μικρή» εκδοχή αποδίδει 286 ίππους, και ουσιαστικά πρόκειται για το ίδιο κινητήριο σύνολο που συναντάμε στο νέο ID.7. Η παρουσία του επιτρέπει στο GTX να σημειώνει το 0-100 km/h σε μόλις 6 sec! Επιπλέον, η έκδοση Performance μπορεί να χρησιμοποιεί την ίδια μονάδα κίνησης, αλλά η απόδοση του αγγίζει τους 326 ίππους, στοιχείο που του επιτρέπει να επιταχύνει στα πρώτα 100 km/h από στάση, σε μόλις 5,6 sec!
Σχεδιαστικά, το ID.3 GTX ξεχωρίζει σημαντικά σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, με την εμφάνιση του να είναι σαφώς πιο επιθετική. Σε αυτό συμβάλλουν οι νέοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, η διαφοροποιημένη μάσκα και τα νέα φώτα ημέρας. Οι επιφάνειες σε high gloss φινίρισμα αναδεικνύουν περαιτέρω τη σπορ φιλοσοφία του, ενώ τα μαρσπιέ γύρω από το αμάξωμα και ο διαχύτης στο πίσω μέρος αποτελούν τις πινελιές που ολοκληρώνουν την σπορ εικόνα του. Επιπλέον, νέα σχεδίαση έχουν και οι ζάντες αλουμινίου, οι οποίες έχουν διάσταση 20 ίντσες!
Δείτε ακόμη: Δοκιμάζουμε το νέο Volkswagen ID.4 GTX!
Αλλαγές συναντάμε και στην καμπίνα των επιβατών, με τη σημαντικότερη να εντοπίζεται στα εντυπωσιακά μονοκόμματα τύπου μπάκετ καθίσματα. Περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου, όπως και οι κόκκινες ραφές σε διαφορά σημεία της καμπίνας. Όσον αφορά τη ρύθμιση της ανάρτησης, το ID.3 GTX έχει χαμηλώσει 15 mm πίσω και 10 mm μπροστά. Στην περίπτωση της έκδοσης Performance στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ενώ υπάρχει και πρόγραμμα Sport για το traction control. Σημειώστε, πως και στις δύο περιπτώσεις η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 79 kWh, υποστηρίζει ταχύτητα έως 175 kW και εξασφαλίζει αυτονομία της τάξεως των 600 km.
Δείτε ακόμη: Δοκιμάζουμε το νέο Volkswagen ID.7 Pro
Μαζί με το ID.3, η Volkswagen αποκάλυψε την GTX του ID.7 Tourer, το οποίο έχει ακόμα πιο εντυπωσιακές προδιαγραφές σε σχέση με το αμιγώς ηλεκτρικό hatchback. Η παρουσία δύο ηλεκτροκινητήρων κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα, έχει σαν αποτέλεσμα τη συνδυαστική απόδοση 340 ίππων! Νούμερο που το καθιστά ως το ταχύτερο station wagon που έχει βγει από τη γραμμή παραγωγής της γερμανικής μάρκας! Η Volkswagen δεν γνωστοποίησε λεπτομέρειες αναφορικά με τις επιδόσεις του, αλλά σίγουρα αναμένονται εντυπωσιακές. Όπως και το ID.3 GTX, έτσι και σε αυτή την περίπτωση μία σειρά από στιλιστικές αλλαγές αναδεικνύουν περαιτέρω την σπορ φιλοσοφία του γερμανικού station wagon, καθιστώντας το θελκτικό και αναμφίβολα δυναμικό.