Αυτό είναι το νέο Mitsubishi ASX – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
Το B-SUV της Mitsubishi ανανεώθηκε αισθητικά, απέκτησε μεγαλύτερη οθόνη συμβατή με Google και είναι έτοιμο να συνεχίσει ακόμη πιο δυναμικά την εμπορική του πορεία στις αγορές της Ευρώπης.
- -
- -
Δεν πέρασε ένας χρόνος από το λανσάρισμα του ASX στην ευρωπαϊκή αγορά και η Mitsubishi προχώρησε στην αναβάθμιση ενός εκ των πιο εμπορικών μοντέλων της γκάμας της. Το «αδερφάκι» του Renault Captur ακολούθησε την ίδια σχεδιαστική προσέγγιση – αμφότερα πατάνε στην πλατφόρμα CMF-B της Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance – έχοντας ακόμη πιο εκλεπτυσμένη εμφάνιση, επιπλέον επιλογές συνδεσιμότητας και υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας.
Το νέο ASX φέρει καινούρια μάσκα, προφυλακτήρα και προβολείς LED σε σχήμα L, με τα μαύρα και σατέν στοιχεία να αναδεικνύουν περαιτέρω τον δυναμισμό του αμαξώματος, τονίζοντας παράλληλα τη σχεδιαστική ταυτότητα «Dynamic Shield» της Mitsubishi Motors. Επιπλέον, οι νέου σχεδιασμού ζάντες 17 και 18 ιντσών προσδίδουν στο B-SUV ακόμη πιο μοντέρνα εικόνα.
Στο εσωτερικό, συναντάμε ανασχεδιασμένο τιμόνι και μεγαλύτερη κεντρική οθόνη 10,4 ιντσών σε κάθετη διάταξη, που ενσωματώνει πληθώρα εφαρμογών και είναι συμβατή με Google. Αυτό παρέχει στους οδηγούς πρόσβαση στον Βοηθό Google για την πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων, την αποστολή μηνυμάτων, την αναπαραγωγή μουσικής, τη ρύθμιση υπενθυμίσεων και τον έλεγχο της θερμοκρασίας, όλα με φωνητικές εντολές. Επίσης, οι χάρτες πλοήγησης και τα μηνύματα κυκλοφορίας παρέχονται σε πραγματικό χρόνο.
Ανάλογα την έκδοση, ο πίνακας οργάνων έρχεται με οθόνη 7 ή 10 ιντσών, ενώ οι επιφάνειες της καμπίνας καλύπτονται στις πλουσιότερες εκδόσεις από ακόμη καλύτερης ποιότητας υλικά. Τη διαφορά κάνουν η νέα πανοραμική ηλιοροφή, αλλά και το πίσω κάθισμα που μετακινείται κατά τον διαμήκη άξονα σε απόσταση 160 mm, παρέχοντας επιπλέον 69 λίτρα χωρητικότητας στο πορτμπαγκάζ των 332 λτ.
Εντοπίζει που έχεις παρκάρει
Χάρη στη νέα εφαρμογή για smartphone «My Mitsubishi Motors», ο κάτοχος του ASX μπορεί, μεταξύ άλλων, να εντοπίσει που έχει σταθμεύσει το όχημα μέσω του κινητού του, ενώ από το «Park Assist» το ίδιο το αυτοκίνητο ανιχνεύει αυτόματα την ελεύθερη θέση και κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος «παιχνιδάκι». Στον εξοπλισμό του ιαπωνικού μοντέλου προστέθηκαν κι άλλες λειτουργίες υποβοήθησης, όπως το «Around View Monitor» για τον εντοπισμό εμποδίων περιμετρικά και το «Rear Cross Traffic Alert» για πιο ασφαλή οδήγηση.
Οι κινητήρες του ASX
Όσον αφορά τα κινητήρα σύνολα, στη βάση της γκάμας τοποθετείται ο τρικύλινδρος 1.000άρης turbo απόδοσης 91 ίππων και 160 Nm ροπής που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ακολουθεί η ήπια υβριδική έκδοση με τον 1.3 lt κινητήρα που ενσωματώνει μίζα-γεννήτρια και λαμβάνει κίνηση μέσω ιμάντα σε συνδυασμό με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 Volt.
Ο κινητήρας αποδίδει 140 ίππους και 240 Nm και συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Νέα είναι η φουλ υβριδική έκδοση, με τον 1.600άρη κινητήρα που συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και multi-mode κιβώτιο ταχυτήτων. Το σύστημα αποδίδει 143 ίππους και η αυτονομία αγγίζει τα 900 km.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή: Πόσο καίει πραγματικά το Mitsubishi Colt 1.0 Turbo;
Για την plug-in hybrid εκδοχή, η Mitsubishi δεν έκανε καμία αναφορά προς το παρόν. Το νέο ASX θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault στη Βαγιαδολίδ στην Ισπανία, με την παραγωγή να ξεκινά τον Μάιο και το λανσάρισμα έναν μήνα αργότερα.