Νέες BMW Σειρά 3 και M3 με περισσότερη ισχύ και ηλεκτρική αυτονομία 100 km
Η BMW ανανεώνει όλα τα μέλη της Σειράς 3 χαρίζοντας τους φρέσκια εμφάνιση, ακόμη πιο πλούσιο εξοπλισμό και αναβαθμίσεις στα κινητήρια σύνολα.
- -
- -
Εδώ και σχεδόν 50 χρόνια, η BMW Σειρά 3 αποτελεί το αδιαμφησβήτητο best-seller των Βαυαρών. Ενσαρκώνοντας την ιδανική αναλογία μεταξύ σπορ οδηγικών χαρακτηριστικών και premium αύρας έχει συμβάλει σημαντικά στις καινοτομίες που έχουν αναπτυχθεί στους τομείς της σχεδίασης, της δυναμικής συμπεριφοράς και της τεχνολογίας απαριθμώντας πλέον επτά γενιές μοντέλων. Στις εκτενείς τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν το MY 2022 σε επίπεδο σχεδίασης, συστημάτων κίνησης, ψηφιοποίησης και εξοπλισμού έρχεται να προστεθεί τώρα μία νέα σειρά μέτρων αναβάθμισης τόσο στις απλές εκδόσεις, όσο και στην κορυφαία M3.
Μικρές πινελιές εκμοντερνίζουν την εμφάνιση
Αρχικά να πούμε πως οι νέες 3άρες φέρνουν νέα χρώματα στη διαθέσιμη παλέτα όπως τα Arctic Race Blue metallic και Vegas Red metallic. Ακόμη δύο νέες επιλογές όμως υπάρχουν και στην individual γκάμα χρωμάτων, τα οποία λέγονται Frozen Pure Grey metallic και Frozen Portimao Blue metallic. Από εκεί και πέρα, τα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με το πακέτο M Sport – το οποίο υπάρχει ως στάνταρ στην M340i – διαθέτουν νέες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών. Όλα τα μοντέλα μπορούν επίσης να εξοπλιστούν με νέες ζάντες αλουμινίου BMW Individual 19 ιντσών.
Περνώντας στο εσωτερικό, οι οδηγοί θα βρουν ένα νέο τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος και πληθώρα μικρών στιλιστικών αλλαγών που αναβαθμίζουν την εικόνα. Όσον αφορά την ψηφιοποίηση, το BMW Operating System 8.5 αποτελεί τη βάση για άκρως διαισθητικό και άνετο χειρισμό - μέσω του αναβαθμισμένου BMW iDrive με QuickSelect - και αυξάνει τις δυνατότητες πλοήγησης, μεταξύ άλλων με την προσθήκη της λειτουργίας Augmented View.
Αντίστοιχες μικρές αλλαγές βρίσκουμε και στην κορυφαία M3 η οποία υιοθέτησε τη σχεδιαστική φιλοσοφία μέσα και έξω που είδαμε πριν λίγο καιρό στην ανανεωμένη M4. Αυτό σημαίνει νέα φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος, νέους σφυρήλατους τροχούς, ελαφρώς διαφορετικά σήματα και ένα αναβαθμισμένο εσωτερικό που φέρει και αυτό το νέο flat-bottom τιμόνι.
Δείτε ακόμη: Αυτή είναι η νέα κορυφαία BMW – Με 550 ίππους!
Κινητήρες με περισσότερη ισχύ αλλά και ηλεκτρική αυτονομία
Με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερις κινητήρες βενζίνης και τέσσερις diesel με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo – συμπεριλαμβανομένων των 6κύλινδρων μονάδων για τα μοντέλα M Performance – και την παρουσία εκδόσεων με τεχνολογία plug-in-hybrid και έξυπνο σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive για πολλές παραλλαγές, η Σειρά 3 προσφέρει μεγαλύτερη ποικιλία συστημάτων κίνησης από οποιοδήποτε μέλος της γκάμας των Βαυαρών. Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται στάνταρ με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο Steptronic, το οποίο διαθέτει paddles στο τιμόνι.
Οι διάφοροι κινητήρες αποδίδουν ισχύ από 150 έως και 286 ίππους. Σε αυτούς προστίθενται ο 6κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 374 ίππων και ο straight-six diesel των 340 ίππων που συναντάμε κάτω από το καπό των M340i και M340d, αντίστοιχα. Τόσο ο 3λιτρος της M340i όσο και όλοι οι diesel διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία με μίζα/γεννήτρια των 48V που τους παρέχει επιπλέον ισχύ 11 ίππων.
Όσον αφορά τα plug-in hybrid σύνολα τώρα, τα οποία διατίθενται με την κλασική πισωκίνητη διάταξη ή με τετρακίνηση xDrive, η απόδοση δεν έχει αλλάξει, παραμένοντας στους 292 ίππους. Αυτό που έχει αλλάξει είναι η ηλεκτρική αυτονομία, χάρη στην επιλογή μιας νέας μπαταρίας υψηλής τάσης με ωφέλιμη χωρητικότητα 19,5 kWh. Αυτή η αλλαγή έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της αυτονομίας σε έως και 101 km στην 330e sedan και έως 98 km στην Touring. Η φόρτιση τώρα με ισχύ έως 11 kW ολοκληρώνεται σε 2 ώρες και 15 λεπτά.
Δείτε ακόμη: Αυτή είναι η πιο όμορφη BMW των τελευταίων ετών
Τέλος, να πούμε πως η M3 κάτω από το καπό φέρει περισσότερες αλλαγές απ’ ότι στο εξωτερικό της, με την κορυφαία έκδοση Competition xDrive να αποδίδει 20 επιπλέων ίππους φτάνοντας τους 530! Αυτό επιτρέπει στην εκρηκτική 3άρα να επιταχύνει έως τα πρώτα 100 km/h σε μόλις 3,4 sec. Από εκεί και πέρα, οι υπόλοιπες εκδόσεις έχουν παραμείνει με τις ίδιες τιμές απόδοσης. Αυτό σημαίνει πως η βασική πισωκίνητη έκδοση που διατίθεται και με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο φτάνει τους 480 ίππους και η Competition με κίνηση στους πίσω τροχούς τους 510.